kdo ima prav
Pozdravljeni,
prosim, če mi lahko odgovorite kdo ima prav v sledeči situaciji, kupec ali prodajalec?
Stranka kupi kostim, ki po redni ceni stane 79,90 €, ampak je ob dnevu žena izžrebala popust 30% za izdelke, ki jih je izbrala in za kostim dejansko plačala 54€. Naslednji dan (popustov ni več) pride v drugo poslovalnico zamenjat ta kostim za nek drug kostim, ki stane 64€. Stranka ima torej v dobrem 54€ in mora doplačati 10€, ampak ona se s tem ne strinja, češ da ji moramo upoštevati 30% popusta tudi za ta kostim, čeprav je popust (akcija) veljala le ob dnevu žena. Kdo ima prav v tem primeru?
Zahvaljujem se za odgovor.
Lep pozdrav,
Andreja
Spoštovani,
Pri pravicah potrošnika v zvezi z vračanjem ali zamenjavo izdelkov je potrebno razlikovati med zahtevki zaradi napake na izdelku in prošnjami oziroma željami potrošnika po zamenjavi oziroma vračilu izdelka, ki potrošniku ni več všeč oziroma si je premislil in ga želi vrniti ali zamenjati.
V primerih, ko je izdelek brezhiben, torej nima napake, potrošnik pa bi ga želel zamenjati, ker mu izdelek ne ustreza/ni več všeč ipd., prodajalec takšnega izdelka ni dolžan zamenjati ali vrniti plačane kupnine, razen če je to obljubljal. Zakonsko namreč ni podana obveznost, da bi moral prodajalec izdelek brez napake vzeti nazaj oziroma ga zamenjati, lahko pa se seveda odloči to ugodnost ponuditi svojim kupcem. Možnost vračanja in zamenjave izdelkov brez napake je torej stvar politike poslovanja vsakega posameznega prodajalca, zaradi česar se je še pred nakupom priporočljivo pri konkretnem prodajalcu pozanimati, ali nudi možnost zamenjave oziroma vračila brezhibnega blaga.
Navedeno je torej odvisno od politike poslovanja podjetja. Menimo pa, da mora stranka doplačati razliko v kupnini.
S spoštovanjem!
Forum je zaprt za komentiranje.