Kdo pravi, da bodo avti dražji v državah EU?!
Vkolikor po vstopu SLO v EU za nakup avtomobilov v kateri od drugih EU držav res niso predvidene NIKAKRŠNE dajatve, potem se bo sigurno dalo kupiti nekatere avtomobile ceneje kot v SLO (vsaj tiste evropske izdelave).
Preverjeni primer: Nov VW Touareg (vsi motorji) stane ponekod v Nemciji vsaj 10.000 EUR manj kot pri nas.
Res pa je, da to ni splosno pravilo, temvec se bo moral vsak sam znajti in najti najugodnejsega ponudnika. Glede na to koliko je EU velika v primerjavi s SLO pa bo to veliko lazje kot je bilo dosedaj-vsaj z vidika velikosti raznovrstne ponudbe.
Ja, to bi bilo lepo, prelepo. Pa ni. Avtomobili so namreč obdavčeni v državi, kjer so registrirani. To pomeni, da v Nemčiji, denimo, kupiš avto, od cene odštejejo tamkajšnji davek, pred registracijo pa pri nas poravnaš DDV in davek na motorna vozila. Glede na to, da naj bi se osnovne cene avtomobilov v EU izenačile, kakšnih cenejših variant (razen pri gromozanskih popustih) ne bo, sploh, če upoštevaš stroške transporta …
LPB
Avtomobili se bodo podražili, pa ne ravno 1. maja!
Stvar ni tako preprosta kot se vam zdi, ali kot jo prikazujejo časopisi (predvsem brezplačni)! Avtomobili se bodo podražili zaradi postopne izenačitve nabavnih cen v državah EU, kar pa ne pomeni, da bo avto v Sloveniji stal enako kot v Nemčiji ali kje drugje. maloprodajno ceno namreč oblikuje še marža, DDV in DMV (v manjši meri tudi transportni stroški). Nekateri avtomobili so se že in se še bodo podražili. Nekateri se sploh ne bodo,…
Kdaj se bodo podražili!?
V bistvu se to že dogaja, pri nekaterih znamkah bolj, pri drugih manj. Izkušen manager v avto poslu je izjavil, da tudi cene avtov določa standard v državi. Tudi res! Res pa je tudi, da se povišanju ne bomo mogli izogniti!
resnica je zopet nekje vmes! Cene se bodo najopazneje dvignile tistim znamkah in modelom, ki so do sedaj najbolj odstopali od evropskih cen. Za koliko in kdaj se bo to zgodilo, pa bo določil predvsem trg in tekmeci.
Skratka, še precej zanimivo bo! Tisti, ki se je odločil za nakup avtomobila sedaj in ne kasneje, pa je naredil dobro potezo!
Lp, Miloš Milač
Ja, saj. Če bi bili avtomobili televizorji, bi še šlo. Tako pa je vmes posegla celo evropska komisija, ker so bile cene med državami preveč različne – razlog, da so Nemci golfe kupovali v Italiji. Jasno pa je, da tovarne cen ne bodo prilagodile najcenejšim državam (Slovenija ;-))), pač pa najdražjim. Zato bodo tudi pri nas cene višje. Počasi, a vztrajno se to res že pozna.
LPB
France – zato ker se Evropa po cenah ne bo prilagajala Sloveniji, ampak se bo Slovenija Evropi.
Poglej primer: Avstrijec iz Beljaka se je odločil, da si bo kupil cliota. Kaj misliš kje ga bo kupil. Ali v Beljaku za 15.000 EUR ali pa povsem enakega na Jesenicah za 12.000 EUR. Pomoje je jasno kje.
PS
Renault Slovenija je po novem letu napovedal 3-5% podražitev, kar pri recimo 4 mio sit znese od 120-200 jurjev. Zato tisti, ki kupujete v tem času pohitite – do novega leta so še stare cene – preverjena informacija (100%)
lp
> Zakaj je to jasno?
Ah, zgodovina uči. Ali misliš, da so v Italiji cene na isti ravni kot pred leti, ko so tam Švabi kupovali VW? Ne, približale so se cenam v Nemčiji. Načeloma pa je vprašanje dobro – zakaj se ne bi enkrat drugi prilagajali nam. Na drugi strani pa se proizvajalci nočejo odreči ekstra zaslužkom, če se jim ni treba.
Mimogrede: tudi gorivo bo v EU postopoma, a zanesljivo postalo dražje. Žal.
LPB
Pri avtomobilih je konkurenca divja in mesarsko klanje še bolj divje. Kjer je stanje tako, bo tisti, ki bo povečal ceno, pač izgubil tržni delež, ker se bo zagotovo našel nekdo, ki tega ne bo storil. Zato je generalno govoriti, da se bodo cene povečale, malo prenagljeno. Za povečanje cen se lahko zmenita Simobil in Mobitel, ne pa tekmeci na pravem trgu v pravi konkurenci.
na tem naslovu sem našel zanimiv članek.
http://www.revijakapital.com/kapital/avtomobilizem.php?stevilka=49&idclanka=1940
lp
tole vam iz prve roke povem- avtomobili (novi) bodo najcenejši na danskem, to pa zaradi tega, ker ima danska avtomobile obdavčene kot luksuzno blago- to pomeni DDV + 180 % (ja, prav je, 180 %) na ceno avtomobila. Zato so tam cene novih vozil najnižje v evropi. Kupec iz slovenije bo DDV pri nakupu novega avtomobila plačal v sloveniji, ampak ker bo osnova nižja, bo nekaj prišparal.
Tako naj bi bilo, kar pa bo, vedo vedeževalci
Boštjan, pravijo da EU dacarji menda niso tako zaupljivi, da bi tamkajšnji davek ob prodaji avtomobila tujcu (iz EU) kar odšteli. Želijo, da jim ta garantira, da bo davek plačal v drugi državi članici. To pa je za privatnega kupca kar komplicirana zadeva.
Poleg tega vsaj pri rabljenih vozilih ne bo mogoče odšteti dodatnih nacionalnih davkov (na luksuz, na porabo,…), kar bo tudi višalo davčno osnovo v Sloveniji (ali drugi članici EU).
Mene ful zanima prav za Dansko. Kje bi lahko dobil informacije o nabavnih cenah tam, pa kakšen je postopek plačila DDV plus davka na luxuz? Ali najprej vse to plačaš in ti vrnejo, ko plačaš DMV in DDV v Sloveniji? V Delu je bil pred časom članek o cenah Škode Octavie, ki naj bi bile na Danskem blazno nizke. Ima kdo o tem natančne informacije?
Kekec