Koliko časa za prenos številke na Hot
+386 69 699 699
vse dni v tednu, 24 ur
Da bi jih pa poklical/a in vprašal/a, to pa ne? Raje čakaš ure in dneva na tem forumu, če sploh bo odgovor. Jao, Slovenci …
[/quote]
Ne zanima me leporečni operater v klicnem centru, ampak me zanimajo resnične izkušnje resničnih uporabnikov, ki so dejansko izvedli prehod.
Jasno?
zakaj zavajaš? meni so uredili v slabih treh urah: 9:00 – 11:40
[/quote]
Ni nujno, da zavaja. Jaz sem npr. poslala obrazec v petek zvečer in ker takrat in med vikendom bivši operater ne dela prenosa je bil prenos narejen v ponedeljek.
Sem na HOT 3 mesece in zaenkrat brez težav, vse urediš preko njihove spletne strani, cenovno ugodni.
https://www.hot.si/tarife.html
Glede na to, da ima Hot za 10 evrov neomejene klice, neomejene sms-e in 20 GB prenosa podatkov, jaz nisem 2x razmišljala.
https://www.hot.si/tarife.html
Glede na to, da ima Hot za 10 evrov neomejene klice, neomejene sms-e in 20 GB prenosa podatkov, jaz nisem 2x razmišljala.
[/quote]
Število uporabnikov HoT hitro raste. Tako je tudi prav, da obstaja konkurenca in monopoliste (državni Telekom Slovenije) zapušča vedno več ljudi.
Telekom Slovenije ima zelo slab odnos do uporabnikov in pretirano navite cene. Se vidi, da je podjetje v večinski lasti države in jim dol visi za uporabnike. Če je izguba, pač vzamejo tisti denar iz skupne davkoplačevalske malhe, da jo pokrijejo. SRAMOTA !
Mož je bil na Telemachu, ker je prekinil naročnino pred iztekom pogodbe, je plačal 89€, kot kršitev pogodbe. Zdaj sva oba na Bob-u, A1, a je slab signal. Za 7 € vse, klici,sms, neomejeno, prenos podatkov… Telemach vabi nazaj in ponuja naročnino za 2 leti za 8€/mesečno. Ne povedo, koliko jo navijejo po 2 letih ugodnosti… Signal je pri Telemachu boljši…. Kako se naj odločiva? Tudi pri Telemachu jim ni prav veliko do strank. Mi je 1x operater rekel,ko sem klicala, ker ni bilo interneta, da, če nisem zadovoljna, naj grem drugam… Samo denar.. Ljudje smo nepomembni…