Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek KOLO čez zimo – gume

KOLO čez zimo – gume

Imam bicikel v kolesarnici – A je možno, da gume tok spustijo čez zimo, da se bom zdele komaj pripeljala do vulkanizerja 2 km?

A napumpat se ti jih pa ne da???

NE RABIM POTRDILA, DA SEM NEUMEN, IMAM POTRDILO O DRŽAVLJANSTVU!

Kondom ji tud najprej vulkanizer preveri ali pa vsaj poštar.

. .......................................................................................................................................................................................... Več ljudi brez dlake na jeziku...in bi se sčasoma rodilo upanje za boljši svet... ...........................................................................................................................................................................................

Nimam pumpe, Paco. Fehtarila pa ne bom!

Rajši bicikel fliknem v avto – tudi če ga pol ven gleda iz prtljažnika.

NImaš pumpe? Pa ti imaš kolo? Pa ti veš, da ga je treba vsake toliko napumpat, ne le čez par mesecev. Gume je treba dopumpat vsake par tednov.
Kaj pa ko imaš gumidefekt? V jok in čakat, da te kdo reši?
Take ženske pa res delate sramoto ženskam. Da potem mislijo, da smo vse tako nesposobne.

Pa daj umiri se! Kakšno sramoto delam vam fračam?

Ko jaz napumpam gume, se vozim pol leta! In to ne samo po asfaltu!! Imam dober bicikel!
Gumidefektka še nisem imela 🙂 . Oooooooooo madonna, še to!! 🙁

A ti s sabo na bicikleštri voziš:

-rezervno gumo
– flike za zaflikat? Kako pa veš, kje pušča?
– pumpo
– plus ključe (za šraufe) in lepilo-
– pa ketno

Dej ne nabijej, bejba! 🙂

Kolesarka, v kar dvomim, da si:
S sabo vozim rezervno zračnico , ker ob defektu menjaš zračnico, ne gumo. To verjetno veš, a ne ?
Na daljše ture vozim dve zračnici in tudi flike. Kako vem kje spušča? Zračnico napolniš ter jo potunkaš v vodo in vidiš. Kot kolesarka pa ja to veš?
Pumpo seveda vedno vozim s sabo. Kaj misliš, da bi mi prav prišla samo zračnica brez pumpe?
Ja, imbus ključe imam s sabo.
Ja, če imam flike imam tudi lepilo. Brez ne gre, razen, če imaš kake samolepilne flike. Pa saj to veš, saj si kolesarka, a ne?
Ketno ima pa vsako kolo ali pač tvoje ne? Če pa še ne veš, če utrgaš ketno, se jo da nazaj sestavit, če imaš pin.

Bi rekla, da ti nisi kolesarka, ampak samo nerazgledana bejba.

Pa daj umiri se! Kakšno sramoto delam vam fračam?

Ko jaz napumpam gume, se vozim pol leta! In to ne samo po asfaltu!! Imam dober bicikel!
Gumidefektka še nisem imela 🙂 . Oooooooooo madonna, še to!! :([/quote]

Ja, glede na to, da gumidefekta še nisi imela, mi je takoj jasno koliko se ti voziš s kolesom.
Glede na to, da niti napumpat ne znaš , mi je pa sploh jasno, koliko ti res kolesariš.
Za tvoje kolesarjenje res ne rabiš dobrega kolesa.

Čist normalno je, da se gume nekoliko spraznijo čez zimo. Jaz kolo napumpam spomladi in ptem šenekaj kontrol čez leto. Tudi, če se ne vozim, se gume malo spraznijo. Če ni dobre tlačilke pri roki pa grem napumpati kar na bližnji petrol, samo posebne nastavke za pumpanje kolesa je treba imeti.

In ne, nikoli še nisem imela gumidefekta, pa sem včasih kar veliko prekolesarila.

Potem si pa izjemna, ker vsak, ki veliko prekolesari, ima tudi letno več defektov.

Res sem presenečena, da to vse vozite s/za sabo.

Prisežem, da kolesarim. In za moj bicikel skrbi bližnji vulkanizer. 1x na sezono.

Sta se pa oglasili dve šampijonki – hvala iskreno za vaše/vajine nasvete. Proti meni sta Carici in klobuk dol 🙂

Jaz sem bolj turistična kolesarka (le kam naj dam vse to?) , vozim včasih tudi 25 + km/dan. Rekord imam 42 km! Okolica Škofje Loke, kjer je prav hinavsko hribovit svet. Pa še veter v prsa….

LP – ko bi vedele, če se kdaj srečamo. Gremo na en drink?

Kaj pa ob gumidefektu? Si 42km stran od doma in potem čakaš, da te kdo pride iskat ali kako? 42km res ni veliko, če moraš to prekolesarit. Če pa moraš to pešačit, ker imaš defekt pa ni mačji kašelj.
Ob nedeljah boš težko našla kak servis.
Drugače pa ena zračnica res ni težka. To gre pod sedež. Za take kratke turce kot je 42km res ne rabiš več kot zračnice in plastičnih demontirk. Flike in še kaka dodatna zračnica pa, če so dolge ture.

A ti s sabo na bicikleštri voziš:

-rezervno gumo
– flike za zaflikat? Kako pa veš, kje pušča?
– pumpo
– plus ključe (za šraufe) in lepilo-
– pa ketno

Dej ne nabijej, bejba! :)[/quote]

Pri navadnem kolesarjenju doma ne, ko pa greva na malo daljšo turo, po možnosti še kje, kjer ne morejo priti z avtom v pol ure, pa seveda imava s sabo nahrbtnik z opremo, zračnicami, čokoladami, vodo…

Kaj pa ob gumidefektu? Si 42km stran od doma in potem čakaš, da te kdo pride iskat ali kako? 42km res ni veliko, če moraš to prekolesarit. Če pa moraš to pešačit, ker imaš defekt pa ni mačji kašelj.
Ob nedeljah boš težko našla kak servis.
Drugače pa ena zračnica res ni težka. To gre pod sedež. Za take kratke turce kot je 42km res ne rabiš več kot zračnice in plastičnih demontirk. Flike in še kaka dodatna zračnica pa, če so dolge ture.[/quote]

42 km je mišljeno: 21 km tja daleč… in 21 km nazaj do doma 🙂

Hvala mojim ‘angelom’ – nisem še imela gumidefekta. Če pa bi že bilo – itak bi se znašla. Saj SLO ni ena puščava – vedno, vedno naletim na prijazne ljudi. Se mi je že zgodilo, ko sem gonila kolo v hrib, se je ustavil kombi “ej a ti pomagamo” :-)))

Ne se bat zame! Se znajdem. Lep dan! Danes ne bom kolesarila, bom pa šla pozno popoldan v bazen. Nč bat – znam plavat! :-))

Kaj pa ob gumidefektu? Si 42km stran od doma in potem čakaš, da te kdo pride iskat ali kako? 42km res ni veliko, če moraš to prekolesarit. Če pa moraš to pešačit, ker imaš defekt pa ni mačji kašelj.
Ob nedeljah boš težko našla kak servis.
Drugače pa ena zračnica res ni težka. To gre pod sedež. Za take kratke turce kot je 42km res ne rabiš več kot zračnice in plastičnih demontirk. Flike in še kaka dodatna zračnica pa, če so dolge ture.[/quote]

42 km je mišljeno: 21 km tja daleč… in 21 km nazaj do doma 🙂

Hvala mojim ‘angelom’ – nisem še imela gumidefekta. Če pa bi že bilo – itak bi se znašla. Saj SLO ni ena puščava – vedno, vedno naletim na prijazne ljudi. Se mi je že zgodilo, ko sem gonila kolo v hrib, se je ustavil kombi “ej a ti pomagamo” :-)))

Ne se bat zame! Se znajdem. Lep dan! Danes ne bom kolesarila, bom pa šla pozno popoldan v bazen. Nč bat – znam plavat! :-))[/quote]

Brez skrbi, se ne bojim zate.
Vem, da si prava bejbika, ki ne zna osnovnih opravil, zna pa očarat moškega, da ji pomaga :).

A ti s sabo na bicikleštri voziš:

-rezervno gumo
– flike za zaflikat? Kako pa veš, kje pušča?
– pumpo
– plus ključe (za šraufe) in lepilo-
– pa ketno

Dej ne nabijej, bejba! :)[/quote]

Pri navadnem kolesarjenju doma ne, ko pa greva na malo daljšo turo, po možnosti še kje, kjer ne morejo priti z avtom v pol ure, pa seveda imava s sabo nahrbtnik z opremo, zračnicami, čokoladami, vodo…[/quote]

Jaz imam zračnico in demontirki vedno pod sedežem. Pumpo pa na okvirju. Bidon z vodo pa tudi na okvirju. To imam vedno.
Na daljše ture pa pride še kako orodje prav pa še ta druga zračnica, če je več dnevno še flike. Take osnove. Zdaj, če gredo pa kaki ležaji k vragu pa sledi pešačenje.

Pri navadnem kolesarjenju doma ne, ko pa greva na malo daljšo turo, po možnosti še kje, kjer ne morejo priti z avtom v pol ure, pa seveda imava s sabo nahrbtnik z opremo, zračnicami, čokoladami, vodo…[/quote]

Jaz imam zračnico in demontirki vedno pod sedežem. Pumpo pa na okvirju. Bidon z vodo pa tudi na okvirju. To imam vedno.
Na daljše ture pa pride še kako orodje prav pa še ta druga zračnica, če je več dnevno še flike. Take osnove. Zdaj, če gredo pa kaki ležaji k vragu pa sledi pešačenje.[/quote]

Moram potrkati na les, razen kakega gumi defekta še nisem imela težav, sva pa že “zagazila” na tako področje, da je bilo bolj enostavno dati kolo na rame in peš naprej kot pa tvegati preluknjano zračnico ali pa prebito celo gumo 🙁

Vse to – razen rezervne ketne – vozimo s sabo vsi, ki smo malo več na biciklu.
Rezervna zračnica, demontirke, par imbus ključev, flike in lepilo… gredo brez problema v tisto malo torbico pod sedež, pumpa (zložljiva) se montira na okvir – pa je.

Res pa ne vozim nič od tega s sabo na biciklu za v mesto. Če gre pri tistem guma… žal hodim.

Glede pumpe na biciklu za malce dlje… je pa koristna ne samo v primeru počene gume (zračnice), ampak tudi za prilagajanje gum terenu. Po grobem in kadar je slab oprijem je pametno znižat pritisk v gumah, ker gre bolje in mehkeje – in spet napumpat, ko prideš na asfalt…

Jaz imam zračnico in demontirki vedno pod sedežem. Pumpo pa na okvirju. Bidon z vodo pa tudi na okvirju. To imam vedno.
Na daljše ture pa pride še kako orodje prav pa še ta druga zračnica, če je več dnevno še flike. Take osnove. Zdaj, če gredo pa kaki ležaji k vragu pa sledi pešačenje.[/quote]

Moram potrkati na les, razen kakega gumi defekta še nisem imela težav, sva pa že “zagazila” na tako področje, da je bilo bolj enostavno dati kolo na rame in peš naprej kot pa tvegati preluknjano zračnico ali pa prebito celo gumo :([/quote]

Jaz sem imela pa že vse mogoče. K sreči je pa večina primerov taka, da je kolo kolikor toliko vozno. Največkrat sem pešačila, ker nisem imela rezervne zračnice. Pa tudi že zato, ker sem eno imela, dveh pa ne. Imela pa dva gumidefekta – v mestu.
Največ gumidefektov imam pa ravno v mestih. Steklo na kolesarskih oz. ob cesti.

torbico na kolo (najbolje tako za nad zadnjim kolesom.
Vanjo pa novo zračnico, komplet odorja – takega v eni napravici – ali pa švicarski nož in kombinirke.
Seveda pa tudi kakšno palerino.
tako imaš še prostor za dokumente, mobi, cigarete …

Ja, spustijo čisto. Midva spomladi na prvi turi najprej gume napumpava. Ponavadi jih je med sezono treba še enkrat.

New Report

Close