Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Kupuje kdo na strani gomez.si ?

Kupuje kdo na strani gomez.si ?

Kakšne izkušnje imate?

To pa tudi mene zanima, ker nekaj kupujem.

Ne priporocam spletne trgovine Gomez. Sem narocila 15.10.2023 obleko in mi ni bila ok, sem takoj poslal nazaj. Denarja se do danes niso vrnili. Katastrofa. Z njimi sem na liniji in se izgovarjajo, da je bil napacen naslov zaveden na listku za vracila…nikoli in nikdar vec !!! Poden od podna.

Ja, se strinjam. Ne naročevat od Gomeza, če nisi 100% prepričana, da ti bo ustrezalo. Tudi sama sem naročila nekaj stvari in poslala nazaj 18.10.2023 in do danes še nisem prejela nakazila. Odgovarjajo, da GLS zadržuje pakete. Dovolj jih imam. Če ne bodo v roku 14dneh nakazali grem preko pravne poti, ker znesek katerega so mi dolžni ni majhen.

Sta plačali plačali preko PayPal?

Tamara151- vidim, da nisem potem edini primer, da mi ne vrnejo kupnine. Tudi moj znesek za vracilo ni majhen.. katastrofa so. Meni dajejo iste odgovore kot tebi. Da gls zadrzuje pakete itd.. res ne vem vec kaj naj ??

Najboljša spletna trgovina za moje pojme je BestSecret.

Mah, Best secret – veliko modelov manjka.

Drugače pa jaz kupujem samo na preverjenih spletnih straneh.  Tale Gomez je kr neki, najbrž firma s skladiščem v najeti garaži.  Nikoli ne bi nakupovala tam.

Se strinjam… glede na datum, ki si ga napisala, je očitno najino vračilo v istem paketu… za vračila k njim skrbi podjetje GLS, ki v njihovem imenu prevzame vračila in “poskrbi” za prepošiljanje na Poljsko… s tem jaz, kot potrošnik izgubim sledljivost za paketom, GLS pa se popolnoma distancira od obravnave, čeprav so oni prevzemnik mojega vračila in so Gomezov poslovni partner v postopku vračila (za vse, ki ne vejo… za vračilo na Gomez je potrebno poslati na GLS Slovenijo -vračilo Gomez… GLS vse skupaj prepakira in namesti njihovo številko, kar pomeni da ti kot potrošnik nimaš več informacije in lastnine nad tem paketom… imaš pa samo potrdilo, da si palet dostavil GLSju, ki pravi da oni nimajo nič s tem?!?)…. Skratka vse skupaj traja že od 8.11…. GLS trdi, da je moje vračilo vrnil Gomezu, čeprav ne vejo pod katerim paketom, hkrati pa dajajo napačne in zavajujoče odgovore!? Vejo samo, da so poslali 4 zbirne pakete k njim 15.11. in do danes imajo vsi 4je paketi status, da se najajo na GLSu na Poljskem, potem pa nimajo več nobene spremembe in ker po GLS informacijah jaz nisem lastnik paketa ne morem po njihovem mnenju zahtevati izterjavo za izgubljen paket, saj nisem jaz lastnik pošiljke… ko zahtevam z njihove strani, da naj mi vrnejo nazaj moje vračilo, pa pravijo da naj se obrnem na Gomez, ki daja splošne odgovore da se opravičujejo in da bojo uredili (isto ponavljajo že 2,5meseca!!!)…. Katastrofa tako Gomez, kot tudi GLS Slovenija, ki ne želi ukrepati pri svojem poslovnem partnerju in preusmerja odgovornost… tudi Poljski GLS ne da nobene povratne informacije, kar mi je pa tudi razumljivo saj nisem jaz poslal k niim ampak GLS Slovenija v njihovem imenu in ne v mojem imenu… celo postopek je katastrofalen!

Sem naročil jakno za katero sem bil prepričan, da bo prava velikost in dobil vse lepo zapakirano, skupaj z obešalnikom. Res na nivoju. Kako bi bilo pa v primeru reklamacije pa bolje da ne razmišljam glede na izkušnje nekaterih.

A je uspelo kateri dobit denar? Imam namrec povsem enako tezavo, meni sploh ne odgovarjajo

Pozdravljeni, tudi meni ne vrnejo denarja in ne odgovarjajo na maile in klice. Sploh ne vem kaj v tem primeru…? So katastrofa..

Sem zadovoljna z oblačili,vrnila nisem se nič,tako kako je skupni no ne vem.

Naročila sem Pinko torbico, dostavljena je bila v 3 delovnih dneh. Zelo zadovoljna😊

Živjo,

Meni se je zgodilo enako, ravno takrat enkrat pa sem jim tok težila da denarja sicer še nisem prejela, vendar so mi priznali da so v sporu z GLS dostavno službo in je paket pri njih.

Ko sem kontaktirala GLS so mi potrdili njihovo zgodbo in povedali da je paket pri njih in da ga ne dobim ne jaz ne oni.

 

Na kaksen nacin ste jih kontaktirala poleg maila? Jaz sem tudi poslala dva paketa in cakam na denar!! Pakete sem poslala na svoje stroske v Poljsko!!! Nikoli vec!!! Ce imate telefonsko bi prosila zanjo da jih poklicem. Ker ne najdem nic drugega razen maila.

Ne kupovati pri Gomezu , če boste imeli reklamacijo ali vam izdelek ne bo prav lahko pozabite na denar! Meno so poslali lansko leto poškodovan pulover pa nikakor nisem uspel vspostaviti stika z njimi! Pa kolikor vidim imajo tudi drugi slabe izkušnje z njimi tak da se jih izogibati v velikem loku so goljufi!

 

Meni so po 1 mailu..nič odg..po 2 pa…vse nakazali..

Ne naročajte !!

Po 1.mailu nič odg. 2 mail uraden in z omembo imena mojga odvetnika.. ter vso dokumentacijo kdaj in za koliko sem pri njih kupila in kaj vracam..ter kaksne pravice imam kot potrosnik…in so koncno po tem nakazali v roku 3 dni denar na moj trr. 🙈👍💯 ne priporočam kupovat pri njih  razen če ste 100% da vam bo izdelek prau.

Lp

New Report

Close