kupujemo avto za mladega soferja
Pri nas smo tudi trije vozniki in sedaj še mlajši dela izpit za avto. Torej bomo štirje vozniki na en avto.
Avtov z možem ne misliva kupovat.
Je pa olajsevalna okoliščina ta, da smo v Ljubljani doma in avtobusi dosti pogosto vozijo, kolesarske poti so in seveda še peš se da kam prit. Nič hudega jima ni.
Kadar pa res rabijo avto pa posodiva. Včasih natocijo bencin, očistijo in to je to.
Torej vse odvisno od lokacije bivanja, ker nujno potrebno ni da na tri voznike prideta dva avta.
Pa srečno roko pri izbiri avta!
Za proizvajalca avtomobilov je največje sranje, če se njegovi avti ne kvarijo in je vzdrževanje le teh poceni. Na tak način je VW z golfi imel precejšen problem – folk ni kupoval novih. Napram ostalim agregatom je diesel brez turbine večen.
Se pa strinjam, da bi bilo marsikomu precej nerodno voziti se v stari ladji (cigo express?)
Vprašanje pa je koliko bi kdo zmetal denarja v petih letih za avto. Eni mislijo, da si bodo s tem, ko bodo kupili avto star 8 ali več let s 150k km ali več, kupili avto za katerega ne bodo veliko dali za vzdrževanje. Prav BMW ima pri 2-literskih dizlih problem s turbinami, ob neustreznem vzdrževanju crkujejo nekje po 150k km. Problem so preozki kanali za olje, ki hladi turbino.
Za proizvajalca avtomobilov je največje sranje, če se njegovi avti ne kvarijo in je vzdrževanje le teh poceni. Na tak način je VW z golfi imel precejšen problem – folk ni kupoval novih. Napram ostalim agregatom je diesel brez turbine večen.
Se pa strinjam, da bi bilo marsikomu precej nerodno voziti se v stari ladji (cigo express?)
Vprašanje pa je koliko bi kdo zmetal denarja v petih letih za avto. Eni mislijo, da si bodo s tem, ko bodo kupili avto star 8 ali več let s 150k km ali več, kupili avto za katerega ne bodo veliko dali za vzdrževanje. Prav BMW ima pri 2-literskih dizlih problem s turbinami, ob neustreznem vzdrževanju crkujejo nekje po 150k km. Problem so preozki kanali za olje, ki hladi turbino.[/quote]
Da dopolnim: Sergejev izbor je kar ok… Gre za spodobne avte, katerih teža je večinoma okoli 1300kg.
Ne, ni nujno, da ima vsak svoj avto, a tudi v Ljubljani ti avto zelo prav pride. Zakaj pa se tega enega ne prodate, saj so kolesarske steze in avtobusi?
Pri nas ta en avto ni skoraj nikoli na razpolago. Torej bomo zdaj imeli se enega, ker smo MI ocenili, da je NAM tako prav in da nam kolesarske steze in avtobusi ne zadostujejo, sploh ko bi kdo rad sel kam dalec za par dni…
Ne, ni nujno, da ima vsak svoj avto, a tudi v Ljubljani ti avto zelo prav pride. Zakaj pa se tega enega ne prodate, saj so kolesarske steze in avtobusi?
Pri nas ta en avto ni skoraj nikoli na razpolago. Torej bomo zdaj imeli se enega, ker smo MI ocenili, da je NAM tako prav in da nam kolesarske steze in avtobusi ne zadostujejo, sploh ko bi kdo rad sel kam dalec za par dni…[/quote]
A doslej ste pa preživeli z enim avtom, tudi če je kdo šel kam za več dni?
Če sin rabi nujno avto za več dni, naj si ga kupi sam. Namesto da sanja o avtu, naj sanja o tem, da bi šel stanovat na svoje v kakršni koli obliki že. Naj počasi povoha resnično življenje.
Saj vem, da je brez veze to sploh lapat. Slovenski absurd: dvosobno stanovanje in trije avti.
Ne, ni nujno, da ima vsak svoj avto, a tudi v Ljubljani ti avto zelo prav pride. Zakaj pa se tega enega ne prodate, saj so kolesarske steze in avtobusi?
Pri nas ta en avto ni skoraj nikoli na razpolago. Torej bomo zdaj imeli se enega, ker smo MI ocenili, da je NAM tako prav in da nam kolesarske steze in avtobusi ne zadostujejo, sploh ko bi kdo rad sel kam dalec za par dni…[/quote]
A doslej ste pa preživeli z enim avtom, tudi če je kdo šel kam za več dni?
Če sin rabi nujno avto za več dni, naj si ga kupi sam. Namesto da sanja o avtu, naj sanja o tem, da bi šel stanovat na svoje v kakršni koli obliki že. Naj počasi povoha resnično življenje.
Saj vem, da je brez veze to sploh lapat. Slovenski absurd: dvosobno stanovanje in trije avti.[/quote]
Je absurd ali pa ni… Pri nas smo imeli avtov toliko kolikor je bilo voznikov. Zakaj? Ker smo vsi pri svojem delu potrebovali tudi avto.
Ne, ni nujno, da ima vsak svoj avto, a tudi v Ljubljani ti avto zelo prav pride. Zakaj pa se tega enega ne prodate, saj so kolesarske steze in avtobusi?
Pri nas ta en avto ni skoraj nikoli na razpolago. Torej bomo zdaj imeli se enega, ker smo MI ocenili, da je NAM tako prav in da nam kolesarske steze in avtobusi ne zadostujejo, sploh ko bi kdo rad sel kam dalec za par dni…[/quote]
A doslej ste pa preživeli z enim avtom, tudi če je kdo šel kam za več dni?
Če sin rabi nujno avto za več dni, naj si ga kupi sam. Namesto da sanja o avtu, naj sanja o tem, da bi šel stanovat na svoje v kakršni koli obliki že. Naj počasi povoha resnično življenje.
Saj vem, da je brez veze to sploh lapat. Slovenski absurd: dvosobno stanovanje in trije avti.[/quote]
Seveda smo preziveli z enim avtom, ampak zato pa nisem mogla sama kam za vec dni, ko bi si zelela ali pa je bilo potrebno. Ko je bila res nuja, sem rentala avto.
Imamo pa 4 sobno stanovanje za 3 osebe. Menda ni tak absurd, ce si zdaj privoscimo se en avto, da bomo imeli dva avta na tri soferje?
Se opravicujem. Sem se enkrat prebrala tvoj odgovor in mi je zal za mojo reakcijo.
Razumem, da nisi mislila nic slabega.
Ne razumem pa reakcije ostalih komentarjev, zakaj bi bilo narobe, ce otroku kupis avto. Pa saj ga ne bomo ukradli! Niti ne bomo stradali zaradi nakupa avta ali se cemurkoli odpovedali na racun tega nakupa! Kupili ga bomo za nas denar in vozili ga bomo vsi! Kaj je danes greh imeti dva avta pri hisi?
Naš se super znajde s temle:
Troši zelo malo, servis ugoden, dizel, poba normalno sedi notri čeprav je velik 188 cm. Ker je avto bolj nov nas edino kasko in dodatek za mladega šoferja skupaj košta 690 eur.