Kurja slepota?
Če še ne veš, boš pa 21. septembra spoznala, kakšne sodržavljane imaš.
Sama vsak dan bolj spoznavam, da ljudje vedno manj mislijo s svojo glavo, pomembno je, kaj misli sosed in nekdo tam z nekje… Narod ne vidi, da se načrtno “izdeluje” in vzgaja ovce, kokoši, ki ne znajo več uporabiti možganov. ZAkaj misliš da ljudje v Ameriki tako vreščijo in se obnašajo, ko govorijo voditelji?
Edina izjema so še otroci v vrtcu, edino oni so še naravni in se ne pustijo ustrojiti. v šoli se že začenja terapija. Čim manj uporabljaj možgane in verjemi, kaj ti rečemo!
Krepko se oboroži, vse barve vzemi s seboj, ker veljajo le tiste, ki jih ne uporabi kdo drug! 😉 Na volišču ni ne vem kakšne izbire, ponavadi moramo za volilce še lastne svinčnike nosit, pa kakšen piškot tudi šenkamo komu. Samo kupimo sami, ni nobene podkupnine ali provizije od nobenega.
Osebna pa je nujna, lahko pokažeš tudi vozniško (če si lep na sliki) ali pa bančno knjižnico.
Pa vendarle Zima1, naj te upanje ne zapusti… Iz katere popevke je že ta refren? 🙂
Nekako na vodi čutim, da se odrešilna bilka nahaja nekje na Finskem. Naš prezident se je domačim novinarjem že pred meseci povsem zameril, sedaj je napako ponovil v evropskem prostoru. Drugod prezidenti odstopajo, ker so vodili kuharski tv šov, naš pa spravlja v red tuje TV hiše.
Če imajo Finke in Finci kaj v hlačah (dokazali so že, da imajo…), bodo morda do volitev vključili skener in poslali mail, ki ga naša policija ne najde: dokument s črko J, ki bo podkrepil njihovo oddajo.
Mar je naš predsednik pozabil, s kom se igra? Novinarji so še vedno sedma sila.
Take volilne kampanje kot je letošnja si Slovenci res ne zaslužimo. Kateri koli portal človek odpre: blamaža za blamažo. Pa ne le v zvezi s politiko, kar vse po vrsti nam ne gre od rok: predori se kar sami podirajo, ali pa v njih brusimo komaj položen asfalt, bolnice zidamo tako dolgo kot v tujini velemesta, še poštenega stadiona ne premoremo, kaj šele džamije… šole nam podirajo viharji, bajte spodnašajo hudourniki. Edino, kjer smo nekako uspešni, so blagovni centri – sodobne cerkve, kamor Slovenci rinemo dan za dnem: več ko jih je, bolj so polni….
… naj te upanje ne zapusti!