Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Leni učitelj dal otroku slabo oceno

Leni učitelj dal otroku slabo oceno

Na Rakeku je leni učitelj dal otroku slabo oceno za rizbo z namenom otroka prikrajšati za točke pri vpisu. Pa od gdaj se rizbe ocenjuje?! Za moje pojme bi vse rizbe v nacijonalni galeriji dobile 1, kvečjemu 2, za nekoga pa so super. In nekemu očetu je pošteno počilo da se je spravil pisat pritožbo, zdaj pa lena ravnateljica jamra v slovenskih novicah namesto da bi kaj ukrenila!!!

Odgovor na objavo uporabnika
rešitev na dlani, 08.11.2024 ob 11:16

Na Rakeku je leni učitelj dal otroku slabo oceno za rizbo z namenom otroka prikrajšati za točke pri vpisu. Pa od gdaj se rizbe ocenjuje?! Za moje pojme bi vse rizbe v nacijonalni galeriji dobile 1, kvečjemu 2, za nekoga pa so super. In nekemu očetu je pošteno počilo da se je spravil pisat pritožbo, zdaj pa lena ravnateljica jamra v slovenskih novicah namesto da bi kaj ukrenila!!!

Dobra 🙂

 

Še kaka vejica manj bi lahko bila napisana, pa velike začetnice na začetku stavka so nepotrebne, pa zakaj sploh skloni?

RISBA. RISBA.

“Gdaj” pa zmaga 🤣.

Osredotočite se na bistvo zapisanega in ne na slovnične napake

Odgovor na objavo uporabnika
stara forumašica, 08.11.2024 ob 11:22

Dobra 🙂

 

Še kaka vejica manj bi lahko bila napisana, pa velike začetnice na začetku stavka so nepotrebne, pa zakaj sploh skloni?

Zakaj pa stara forumasica, saj v eni drugi temi vsi zagovarjajo ravnateljico, ki ne zna sklanjati.  Čisto odličen sarkastični post.

Sicer pa moja osebna izkušnja iz jugoslovanskih časov 4. razreda OŠ: narisati smo morali risbo, kako si predstavljamo vesolje in prebivalce tam… pač popolnoma domišljijsko, vsak otrok to zmore po pač predstavi svoje domišljije, ni reference kako bi naj nekaj izgledalo. No in moja učiteljica si je izmislila obtožbo, da tega nisem narisala sama, kar je bila krivična obtožba in že iz tega kot taka problematična, da otroka brez dokazov nekaj krivično obtoži strokovni delavec, potem pa je zato, ker je pri njej vztrajala, dala tudi slabšo oceno, ki mi je na koncu vplivala na uspeh.

Starši sicer niso šli v šolo, ampak želim povedati, da take  grozilde(tudi moški so lahko) od ljudi, ki otroku s krivico grenijo življenje tudi v šolah med učitelji lahko obstajajo. Niso vsi učitelji strokovni in svetniki, pošteni.

Smo pa sliko mojo in vse dogajanje povedali in pokazali ravnateljici druge šole, ki jo imamo v sorodstvu in se je zgrozila nad vsem.

Še danes se vsi tega spominjamo, boli ne, ampak spomin na krivico določenih egov med učitelji pa ostane.  So obstajali takrat in so posamezniki med učitelji takšni žal tudi danes. Danes je to se huje ko se izzivljajo pri predmetih, ki imajo temelj pa vendar v talentu. Teh predmetov ne bi smeli ocenjevati s številčnimi ocenami. Pika.

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno399, 08.11.2024 ob 12:00

Zakaj pa stara forumasica, saj v eni drugi temi vsi zagovarjajo ravnateljico, ki ne zna sklanjati.  Čisto odličen sarkastični post.

Sicer pa moja osebna izkušnja iz jugoslovanskih časov 4. razreda OŠ: narisati smo morali risbo, kako si predstavljamo vesolje in prebivalce tam… pač popolnoma domišljijsko, vsak otrok to zmore po pač predstavi svoje domišljije, ni reference kako bi naj nekaj izgledalo. No in moja učiteljica si je izmislila obtožbo, da tega nisem narisala sama, kar je bila krivična obtožba in že iz tega kot taka problematična, da otroka brez dokazov nekaj krivično obtoži strokovni delavec, potem pa je zato, ker je pri njej vztrajala, dala tudi slabšo oceno, ki mi je na koncu vplivala na uspeh.

Starši sicer niso šli v šolo, ampak želim povedati, da take  grozilde(tudi moški so lahko) od ljudi, ki otroku s krivico grenijo življenje tudi v šolah med učitelji lahko obstajajo. Niso vsi učitelji strokovni in svetniki, pošteni.

Smo pa sliko mojo in vse dogajanje povedali in pokazali ravnateljici druge šole, ki jo imamo v sorodstvu in se je zgrozila nad vsem.

Še danes se vsi tega spominjamo, boli ne, ampak spomin na krivico določenih egov med učitelji pa ostane.  So obstajali takrat in so posamezniki med učitelji takšni žal tudi danes. Danes je to se huje ko se izzivljajo pri predmetih, ki imajo temelj pa vendar v talentu. Teh predmetov ne bi smeli ocenjevati s številčnimi ocenami. Pika.

V jugoslovanskih časih se pač risanje ni ocenjevalo drugače kot pa z MU, U ali ZU. Tudi pri telovadbi in glasbi so nas ocenjevali tako.

Pa vedenje so takrat ocenjevali.

 

Teme o ravnateljici in sklanjanju pa nisem videla, ne brala.

Ti si bila zelo lena pri pouku slovenščine, a ne?

 

Odgovor na objavo uporabnika
stara forumašica, 08.11.2024 ob 12:05

V jugoslovanskih časih se pač risanje ni ocenjevalo drugače kot pa z MU, U ali ZU. Tudi pri telovadbi in glasbi so nas ocenjevali tako.

Pa vedenje so takrat ocenjevali.

 

Teme o ravnateljici in sklanjanju pa nisem videla, ne brala.

In kdo pravi, da se ni ocenjevalo z opisnimi ocenami takrat, a sem kje napisala,da se ni…???

Pa že takrat so se, kljub temu, dogajale krivice in izživljanje učiteljev, ki učenca, ki je dokazano izkazal znanje drugje ni mogel slabo oceniti, ker si je tako zamislil, da ga bo, se je pač znesel nanj preko lažne obtožbe na neki risbi, ki mu daje več možnosti manevrskega prostora za to.

Danes se pa ti predmeti ocenjujejo številčno in je vpliv takih posameznikov pacientov med ucitelji na krivico in uspeh otrok se toliko vecji in so zato razmere se toliko hujše.

NI čisto res. Z Mu itd. Se je ocenjevalo šele čez nekaj časa od nastanka Juge. Jaz sem bila do gimnazije še kar lepo številčno ocenjena, tudi vedenje

Ti si verjetno hodil v posebno šolo.  Ogromno napak v enem stavku kaže, da si glup ko kura…

Pa še eno stvar bom dodala v to temo: do zanimivega paradoksa pridemo v temi kasni so starši grozni, pametni, prepametni in se vtikajo… To govorijo učitelji Ane… Paradoks,ki ga omenjam, nastane, ko so ti učitelji v vlogi staršev lastnih otrok: ne boste verjeli kakšne kritike, vtikovalce dobimo.

Vidim na primeru več pedagoških delavcev v sorodstvu.

Eni so celo prestavili otroka iz ene šole, ker na prvi učitelji, zahteve itd, vse mogoče ni bilo ok.

Se pravi ti pedagoški delavci, ki se glasno pritožujejo čez vtikovanje staršev v šolo, se sami v vlogi staršev na polno vtikujejo v šolo svojih otrok in njihove učitelje, ravnatelje. To je tisto, ko človek sam sebe ne vidi in kritizira druge za dejanja, ki jih prav sam počne drugim.

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 1970, 08.11.2024 ob 12:20

NI čisto res. Z Mu itd. Se je ocenjevalo šele čez nekaj časa od nastanka Juge. Jaz sem bila do gimnazije še kar lepo številčno ocenjena, tudi vedenje

Ja, nismo vsi tako mladi, da se glasbe, likovne in takrat telovadbe ne bi ocenjevalo z ocenami. Priznajmo pa, da so te ocene le redkim kvarile uspeh, ker neke borbe za točke ni bilo. Če si se vpisal kam, kjer jih je bilo preveč, pač izvoli sprejemni izpit. Lepi časi.

Sama izobrazba nekega posameznika, ne pomeni avtomatsko, da je nekdo dober, pošten, moralen, realen, življenski,……   Pametnemu popolnoma dovolj!

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno399, 08.11.2024 ob 12:16

In kdo pravi, da se ni ocenjevalo z opisnimi ocenami takrat, a sem kje napisala,da se ni…???

Pa že takrat so se, kljub temu, dogajale krivice in izživljanje učiteljev, ki učenca, ki je dokazano izkazal znanje drugje ni mogel slabo oceniti, ker si je tako zamislil, da ga bo, se je pač znesel nanj preko lažne obtožbe na neki risbi, ki mu daje več možnosti manevrskega prostora za to.

Danes se pa ti predmeti ocenjujejo številčno in je vpliv takih posameznikov pacientov med ucitelji na krivico in uspeh otrok se toliko vecji in so zato razmere se toliko hujše.

Ne, napisala pa si, da ti je ta slaba ocena vplivala na končni uspeh.

Pa ni res.

MU, U in ZU niso vplivale na končni uspeh.

Vem, ker sem imela v osmem telovadbo MU (ker sem pač siknila, da naj nam učiteljica pokaže vaje, ker nam jih nikoli ni), pa sem ravno tako bila odlična in sem se lahko vpisala, kamor sem želela.

 

Ni to nacin, se pa strinjam, da je ocenjevanje risbic z oceno totalna bedarija in ta ocene steje isto kot ocena iz matematike pri vpisu v srednjo solo. In ker ima ucitelj nek pogled in preference, kaj mu je vsec, eni stalno najebejo in dobivajo trojke.. A je fer, seveda ne. Drugi pa z lahkoto garantirano petko. Sploh punce. Potem pa naj tudi pri sportu dajo lzncam v vecini 4, fantom pa 5. Ker so po naravi bolj sportni tipi.

Tocno to, moj otrok ni naravni talent za risanje.. Mu kaksno delo zelo uspe, res izjemno. In potem ga ona zaslisuje, ce je delal sam..ja kako pa?? Ce delajo v soli. In potem dvomi vanj in mu vseeno ne da 5, ceprav je baje narisal  super.. Svasta res, obvezno pri likovnem nazaj ocene MU, ZU in U.

 

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno399, 08.11.2024 ob 12:44

Pa še eno stvar bom dodala v to temo: do zanimivega paradoksa pridemo v temi kasni so starši grozni, pametni, prepametni in se vtikajo… To govorijo učitelji Ane… Paradoks,ki ga omenjam, nastane, ko so ti učitelji v vlogi staršev lastnih otrok: ne boste verjeli kakšne kritike, vtikovalce dobimo.

Vidim na primeru več pedagoških delavcev v sorodstvu.

Eni so celo prestavili otroka iz ene šole, ker na prvi učitelji, zahteve itd, vse mogoče ni bilo ok.

Se pravi ti pedagoški delavci, ki se glasno pritožujejo čez vtikovanje staršev v šolo, se sami v vlogi staršev na polno vtikujejo v šolo svojih otrok in njihove učitelje, ravnatelje. To je tisto, ko človek sam sebe ne vidi in kritizira druge za dejanja, ki jih prav sam počne drugim.

Eh ja, točno to. Tudi sama to opažam od blizu. Njim kot učiteljem  bognedaj, da kaj kontriraš, sami, kot starši, pa naredijo cele ekspertize kako in zakaj je bil njihov otrok ocenjen.tako kot je bil.

Auč. Za @rešitev na dlani – mogoče je bila učiteljica res lena, ne le slovenščine, pač pa tudi umetnostne zgodovine, če sedaj take pišeš. Pa če poveš, katere “rizbe” v “nacijonalni galeriji” so za 2? A si že bil ali bila tam?

Nehajte nabijat čez učitelje in učiteljice.

Sina sem dokaj hitro naučila, da se v slovenskih šolah (predvsem osnovna šola)  ocene delijo po žlahti, priljubljenosti, premoženjskem stanju staršev, sosedskih odnosih ….. Je obema koristilo. Njemu v šoli, meni na zdravju.

 

Odgovor na objavo uporabnika
stara forumašica, 08.11.2024 ob 12:59

Ne, napisala pa si, da ti je ta slaba ocena vplivala na končni uspeh.

Pa ni res.

MU, U in ZU niso vplivale na končni uspeh.

Vem, ker sem imela v osmem telovadbo MU (ker sem pač siknila, da naj nam učiteljica pokaže vaje, ker nam jih nikoli ni), pa sem ravno tako bila odlična in sem se lahko vpisala, kamor sem želela.

 

Seveda so lahko vplivale na uspeh, če si bil s številčnimi ocenami izenačen po predmetih, se je pogledalo je cene teh predmetov…

Ta učiteljica je bila problematična za nas cel razred takrat .. ko smo bili ob koncu tretjega in do starši izvedeli koga bomo dobili v četrtem so prosili na šolo, če lahko gre učiteljica iz tretjega z nami naprej… Po šoli se je poznal glas o tisti, ki nas je dobila v četrtem in nihče je ni želel imeti … Ampak žal,  s prošnjo starši niso uspeli in pa smo eno leto igrali s to žensko, ki je imela svoje fikcije in čudne ideje poučevanja in  znasanja nad učenci.

 

Našel sem stare Izkaze iz OŠ in ocenjevali so z ocenami od 5 – odlično do 1 – nezadostno.  Ocene MU, U in ZU so bile kasneje uvedene.

… so se vsi predmeti ocenjevali z ocenami, tudi vedenje. Vendar pri likovni vzgoji in telovadbi praktično nihče ni imel manj kot štiri, vsaj na naši šoli. Jaz sem imela telovadbo štiri, ker nisem znala skočiti čez kozo in tudi sicer sem bila med slabšimi. Pri likovni sem imela pet, čeprav nisem nadarjena, toda učitelj mi je razložil, da je petica nagrada za moj trud in veselje pri delu. Res sem navdušeno risala in barvala, čeprav nimam talenta. Tako je bilo včasih. Trojko pri teh predmetih je dobil samo tisti, ki ni res čisto nič delal ali se grozno grdo obnašal (če si je upal, a takih je bilo malo). Manj kot tri pa ni imel nobeden, vsaj jaz ga nisem poznala. Seveda so se od takrat stvari spremenile, to so bila sedemdeseta leta prejšnjega stoletja. Glede očeta, ki je prinorel v šolo zaradi slabe ocene, ki jo je dobil sin pri likovni vzgoji: morali bi slišati obe plati. Sem pa prepričana, da cela šola dobro ve, ali gre res za psihopatskega učitelja, ki se izživlja nad učenci (tudi taki so) ali gre za razvajeno dete, ki nič ne dela, moti pouk in se zanaša na starše, ki verjamejo vsaki njegovi izmišljotini. Naj se oglasijo sošolci in starši drugih otrok, bomo hitro dobili pravo sliko. Kajti obe možnosti sta verjetni, čeprav se osebno bolj nagibam k drugi.

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno169, 08.11.2024 ob 12:00

Osredotočite se na bistvo zapisanega in ne na slovnične napake

Celotni zapis je tak glup, da se je veliko lažje osredotočiti na slovnično, slogovno in pravopisno nepravilnost tega besedila … 💁‍♀️

New Report

Close