Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Lesnina nikoli več

Lesnina nikoli več

kupili smo stanovanje in ga bomo prenovili. sedaj za začetek gledamo za kuhinje. Bili smo v Lesnini. Tri prodajalke na oddelku kuhinj, ena je imela stranko, druga je s stranko končevala, in prosim če lahko vzame še mene. Pa gospa pravi, da ne more ker ima še stranko naprej in potem jo vidim ko gre stran, ne vem na malico, ali čik. V končni fazi vseeno kam, samo ne mi nakladat da ima stranko..Prikaže se od nekod še ena, ki pa pravi, da mora tudi nekaj narediti in nima časa za stranke, da se lahko naročim. Sem zelo razočarana nad takim odnosom. Če bi bile plačane po prometu, se jim verjetno ne bi tako fučkalo. Tako pa smo šli potem v Rutarja, kjer so bili prijazni, ustrežljivi, ni bilo problema smo se vse dogovorili.


Jaz sem pa imela ravno nasprotno izkušnjo. V Rutarju so mi predstavili kuhinjo, ki je bila znižana za 70{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} zaradi prenove prodajalne. Kljub temu se mi je cena zdela malo prenapihnjena pa smo se zapeljali do Lesnine na Brdu. In glej ga zlomka, isti model kuhinje pri nih v osnovi že cenejši, jaz pa sem dobila še 7{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} popust na gotovino…
in da, bila sta dva prodajalca v Lesnini, oba izredno prijazna….
Mogoče si pa ti s svojim arogantnim nastopom dobila, kar si iskala!

Nisem bila arogantna niti nesramna, samo prosila sem lepo sem vprašala če lahko počakam za izris.


Jaz veliko obiskujem obe trgovini s pohištvom in nisem nikoli opazila kakšnih velikih razlik v prijaznosti in postrežbi. je pa res, da sem tudi sama pozitivna in se ne derem in tulim nad prodajalci in kot pravi pregovor: Lepa beseda lepo mesto najde.

Za izris kuhinje v Lesnini se moraš naročiti, ker le ta traja tudi dve uri in več. In prodajalci imajo stranke res vnaprej naročene in ni fer do teh, ki so se naročile in imajo določeno uro, da “uletiš” ti in se vrineš ter s tem porušiš cel sistem.

Imam podobno izkušnjo. Rutar in Dipo je pa sploh še večja katastrofa!

Zanimivo mi je to pljuvanje po trgovinah, v stilu “nikoli vec”, “podn”. Eni cez Lidl, Spar, drugi Tus, Hofer. In zdej, ko ima nekdo slabo izkusnjo se odloci,1.da tja nikoli vec ne gre,2.treba to objaviti na MON, FB,… vsi morajo doziveti to njihovo slabo izkusnjo, 3.vsi bi morali to vzeti kot podn trgovino in nihce vec naj ne stopi vanjo, ker morajo biti kaznovani za svoje napake,…
Ljudje bozji, v vsaki trgovini ali sluzbi s strankami lahko dozivite prav vse. Dopoldan na tecno prodajalko, popoldan na cudovito, v torek vas po rokah nosijo v cetrtek vas “ven podijo”, v Sparu v x naselju so zoprne, v Sparu v y naselju so pa vse fejst trgovke. Potem smo tu pa se kupci, danes smo lahko srecni in nas nic ne moti, jutri bomo tecni in nam bodo vsi okrog nas zoprni.
Ko ti zivljenje da limone, naredi limonado😉

Veš kaj kupec je kralj in kupec pričakuje pravilen, prijazen in pravi odnos. Mene kot kupca prav nič ne zanima trgovina ali ima take in take prodajalce, če imam slabo izkušnjo pač ne grem več k njimi. Da ne omenjam, da je bil v Lesnini prodajalec celo nesramen. V Dipo težave z reklamacijo, čeprav je bila njihova napaka. Tako me Lesnina ne bo več videla, Rutar in Dipo še manj, Spar ki ga pa že omenjas pa samo, če bo to edina trgovina na svetu kar pa na njihove cene, poslovanje in odnos močno dvomim 🙂

Lesnina so lopovi, to je vse kar bom reku.

Če si kdo tam kuhno naroči naj se pripravi na oderuške cene, totalno nesposobne monterje in pa če bo treba čakat še na kakšne dele ali karkoli si lahko vzamete par mesecev po montaži v zakup.

Končno.
Pa jasno, da ne moreš iz ene niti ne grozne izkušnje delati take drame. Kam pa pridemo.


Jaz veliko obiskujem obe trgovini s pohištvom in nisem nikoli opazila kakšnih velikih razlik v prijaznosti in postrežbi. je pa res, da sem tudi sama pozitivna in se ne derem in tulim nad prodajalci in kot pravi pregovor: Lepa beseda lepo mesto najde.
[/quote]

A to se zdaj samme prodajalke oglašate? Ker tole o lepi besedi še zdaleč ni res in ve to zelo dobro veste.

Ogromno ljudi je, ki ne morejo v nobeno trgovino več.

Veš kaj kupec je kralj in kupec pričakuje pravilen, prijazen in pravi odnos. Mene kot kupca prav nič ne zanima trgovina ali ima take in take prodajalce, če imam slabo izkušnjo pač ne grem več k njimi. Da ne omenjam, da je bil v Lesnini prodajalec celo nesramen. V Dipo težave z reklamacijo, čeprav je bila njihova napaka. Tako me Lesnina ne bo več videla, Rutar in Dipo še manj, Spar ki ga pa že omenjas pa samo, če bo to edina trgovina na svetu kar pa na njihove cene, poslovanje in odnos močno dvomim 🙂
[/quote]

S svojim arogantnim prepričanjem ne boš moglo kmalu v nobeno trgovino več. 🙂
Si ubogo revše, ki se mu vedno godi krivica.

Jaz pa na oddelku dnevnih sob v Lesnini – razočaranje. Odločili smo se za novo. Razstavljeno je ne veliko modelov, všeč nam od neke nature, polni les avstrijsko, pa pogojno od alplesa. vprašam za kataloge od obeh, kjer bi bile notri mere, da si ogledam vse modele in sestavim, kar potrebujem (za opremit imam 7 m sten s pohištvom, komodami..), ker razstavljeno je od obeh točno po 3 kose.
Pa pravi prodajalec, od od tiste valnature je to edino, kar se da dobit – razstavljeno, nobenih dodatnih elementov. Od Alplesa nimajo katalogov in naj ne gledam Alplesa, ker že nekaj časa niso nič novega dali ven.
Jao – samo njihov boxx naj gledam. Ki pa mi deluje podn…nisem si zamislila take dnevne. Nobenega interesa, da mi ponudijo kvalitetnejše…ali druge modele. Pa nič.

V Rutar pa tudi ne grem. Sem naročila zavese pred leti, pa so 2 meseca zamujali. Pa tiste njihove prenapihnjene cene, da potem kao dajo popust. Japajade. Cena s popustom je ravno prava ali pa celo previsoka, taka je resnica, kot pri mnogih trgovcih.

V Rutar pa tudi ne grem. Sem naročila zavese pred leti, pa so 2 meseca zamujali. Pa tiste njihove prenapihnjene cene, da potem kao dajo popust. Japajade. Cena s popustom je ravno prava ali pa celo previsoka, taka je resnica, kot pri mnogih trgovcih.

To za Rutar drži 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}. Zofo, ki so jo RAVNOKAR dobili, prečrtana cena 4000EUR in zraven napisano -40{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, kar še vedno znese 2400EUR za eno totalno nefunkcionalno poliestrsko zofo. Nateguni, da ni večjih.

Lesnina na Brdu v Ljubljani

Poučite svoje zaposlene, da prijaznost nič ne stane. Da kupci sprašujemo zato, ker nas artikel zanima. Da smo pripravljeni doplačati samo poslušajte nas, kaj želimo. Da nimamo vsi nekaj tisočakov za stran metat in zato pač vprašamo tudi kaj, kar ne piše na kartončkih. Da se tudi kupci zavedamo, da so prodajalcj ljudje, ampak da 25 minut čakaš, da te sploh kdo povoha, ker je celo nadstropje prazno in nikjer nikogar? Da na blagajni punca reče, da nimam nikjer zabeleženo, da imam dostavo v sobo, čeprav sem po polurnem čakanju na oddelku lepo razložila, da potrebujem vnos pohištva v stanovanje in sem pripravljena to plačat. Pa sem šla ponovno na oddelek, tam nikogar, nazaj na blagajno, pa punca ponovno zviška, češ gospa ….ane …bi blo treba … Dokler nisem rekla, naj stornirajo vse skupaj in da grem drugam, se ni pojavil nihče, da bi mi pomagal. Potem je počasi prišla gospodična z informacij, vzela moje papirje in šla uredit. Na koncu sta težko sedežno nosila dva fanta, čeprav smo bili zmenjeni in sem plačala za tri. Zaradi specifičnega hodnika in glomazne sedežne je prišlo do poškodbe, ker je manjkala ena oseba za dvigovanje. No, po nekaj mailih, je prišel serviser in počeno desko zamenjal.
Skratka, 2 x bom premislila, predno spet sploh vstopim v trgovino na Brdo.


Jaz sem pa imela ravno nasprotno izkušnjo. V Rutarju so mi predstavili kuhinjo, ki je bila znižana za 70{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} zaradi prenove prodajalne. Kljub temu se mi je cena zdela malo prenapihnjena pa smo se zapeljali do Lesnine na Brdu. In glej ga zlomka, isti model kuhinje pri nih v osnovi že cenejši, jaz pa sem dobila še 7{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} popust na gotovino…
in da, bila sta dva prodajalca v Lesnini, oba izredno prijazna….
Mogoče si pa ti s svojim arogantnim nastopom dobila, kar si iskala!
[/quote]
so tuzdi zelo zanič posamezni prodajalci, ki si dovolijo kar si nikoli ne bi smeli.
Jaz sem lani tak čas iskala ene znižane kozarce za šampanjec in mi prodajalka v poslovalnici pravi,da jih nimajo,da so vse razprodali, potem grem domov in pogledam v spletno trgovino in vidim,da jih v resnici imajo na zalogi še en kpl – se pravi je ženska lagala… kupim komplet preko spleta z dvigom osebno v poslovalnici – in ko sem ga šla iskati glej ga zlomka naletim na isto lažnjivo prodajalko.
Očitno si je zampomila mene,da se mi je zlagala – in ko je videla potrdilo za dvig kozarcev se je začela pretvarjati, da tega ni, da kje sem jaz to kupila in kako… in seveda ker je bilo vse plačano si ni mogla več izmišljevati – povsod je kazalo,da kozarci pri njih so – in na koncu so seveda tudi bili… svoje laži je potem zvalila na neke kolegice, ko se je nanje začela dreti pred menoj, da morajo robo drugače pospravljati, da se točno ve kaj imajo še na zalogi…
ampak je bilo očitno da gre zgolj za njene izgovore in daje jasno lagala, ker ni mogla skriti pretvarjanja.

Evo, tudi mi smo v fazi prenove kompletne hiše in moram reči, da sem nad Lesnino Brdo izredno razočarana.
Želela sem kupit spalnico Dieter Knoll. Na oddelku spalnic je bilo nekaj od tega razstavljenega, jaz pa sem želela kupit model, ki sem ga videla razstavljenega v Avstriji. Mimo mene je šel en prodajalec, pa drugi, pa spet prvi… prosim za informacijo enkrat, dvakrat… No, po eni uri čakanja in prestavljanja levo in desno sem razočarana odšla. Dejansko sem imela točen izris že s seboj, ker sem ga naredila sama na podlagi kataloga. Ker pa sem seveda orto osel, sem šla po parih dneh še enkat in upala, da je bil pred dnevi pač “slab dan”… No, da ne dolgovezim, spalnico za skoraj 8K sem na koncu kupila v Celovcu.

Precej podobna zgodba je bila v Rutarju. Moram pa izredno pohvalit prodajalca na oddelku s stoli. Možakar nekoliko močnješe postave je bil izredno strokoven in zelo prijazen. Mi smo si izbrali ene stole, pa nam je svetoval boljše za isti denar. Res da smo čakali 2 meseca, ampak smo zelo, zelo zadovoljni.

Harvey… no, tu najdeš vse sorte. Nakup dnevne je bil v redu, prodajalec prijazen. Dnevno smo kupili pri njih. Sedežno so sicer nekaj zamučkali, ampak so napako brezplačno uredili. Dnevni regali odlični. Edino pri kuhinji smo imeli malo težav, tako da smo se na koncu odločili za mizarja.

Če potegnem črto… V Avstriji so prodajalci veliko bolj prijazni in ustrežljivi. Vzamejo si čas in veliko bolje svetujejo. Cene so pa pribljižno enake.

Lesnina Koper je najslabše kar se mi je lahko zgodilo pri nakupu pohištva.Kuhinja po naročilu je na koncu prisla v katastrofalnem stanju ze barva je bila za nijanso drugacna(verjetno je trgovka falila kaksno kodo) ali Ok to ni taksna panika toda da so falil blende na vsaki strani za celih 15cm in tam sta zdaj gledajo odprtine da je prav grdo videt ter so manjkale se rocice. Po vseh klicanjih in prosnjah so me samo sprehajali od pisarne do pisarne in vsi prepotentni do vodij ali šefov in odgovornih sploh ne moras pridet (verjetno so brez jajc da se soocijo z strankami(!In na koncu odgovor od te nesposobne trgovke,”saj ste podpisali pogodbo se pravi da se strinjate”?????…..Halloooo ma kaj ste bolani prekratke blende za da so videt luknje v omarah in dve ročice manjkajo!!!!In jaz sem sem se z tem po njihovo strinjal!!!! Samo to vem da v tisto beznico od Lesnine ne grem kupit niti svicnik kamo li pa pohistvo..in trgovci kot je nekdo napisal prepotentni in nedosegljivi kot da so Berlusconi!!!

tudi mene Lesnina ne vidi, vsaj na Brdu ne. Kakšen odnos do strank, ne vem naj jih vodstvo pošlje na kakšno izobraževanje, podn.

Pred časom  smo kupili otroško sobo, kjer so se začele zadeve komplicirati in nam kravžljati živce zaradi njihovih pomankljivih in ne ravno h kupcu usmerjenih delovnih procesov. Navajam nekaj dejstev:

1) Paketi postelje so bili prepakirani (prelepljeni) in imeli dodane sestavne dele, ki niso spadali k postelji ali pa so bili napačni.
2) Manjkali so sestavni deli in navodila za sestavljanje postelje.
3) Šofer, ki je pripeljal pakete, je zapustil lokacijo brez da bi skupaj naredili pregled paketov in podpisali primopredajni zapisnik.
4) Čas reševanja reklamacije je trajal več kot en mesec zaradi česar nismo mogli uporabljati sobe.
5) Politika reševanja problemov ni usmerjena h kupcu ampak k izogibanju odgovornosti podjetja.

Res se jih malo čaka, ker jih je premalo, vendar so zelo ustrežljivi.

Lesnina ni podjetje. To je množica s.p.-jev.

Sem bil na Brdu, ker imajo večji salon. Vse sem se dogovoril, na koncu pa prosim, da mi dajo številke elementov, da jih naročim v lokalni Lesnini blizu doma.

A, ne. To pa ne. Potem bo pa lokalni prodajalec Lesnine pokasiral zaslužek od posla  so me zavrnili.

Nič mi ni bilo jasno. Ali niste Lesnina firma? Ste množica privatnikov?

 

New Report

Close