Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek letne gume, 6.sezona?

letne gume, 6.sezona?

Avto sem kupila jeseni 2010 in takrat so mi ga takoj preobuli v zimske gume. Letne gume so torej l.2010, prvič rabljene 2011, to naj bi bila torej njihova 6.sezona.
Vse skupaj imam prevozenih manj kot 50.000 km, v profilu torej ni težava. Kaj pa starost? Naj bi res gume menjali vsaj vsakih 5 sezon?

Hvala za mnenja, če se kdo v resnici spozna na to.

Komot jih eno leto še maš. Če boš čutila, da na mokrem spodrsavajo, jih pa menjaj.

Gume so ti rahlo stare.Najbolj boš sama ocenila.Če so zanič bodo precej zdrsovale po mokrem.Če si jih rabila zadnjo zimo in je bilo vse ok potem bodo še naslednjo.Po starosti pa ni lih bleščeča situacija.
Jaz bi ti naslednjo zimo priporočil ene nove gume.Pa ne rabiš kupovat zvenečih znamk,ker ni velike razlike.Kupi nove s tem,da imajo oprijem na mokrem označen z črko b.

Za letne sprašujem, zimske sem jeseni že kupila nove.

V nekaterih dzavah do 5 let stare, nerabljene, pravilno skladiscene gume smejo prodajati kot nove … tudi v EU.

kakšne gume pa to imate, da ne zdržijo deset let?

pnevmatika prvih šest let pridobiva na kvaliteti, mlajše od pol leta naj sploh ne bi uporabljali.
ste res tako bogati, da jih mečete stran, če imajo seveda še dovolj profila?

že tako se bomo zadušili v odpadkih!!!

http://www.avto-magazin.si/novice/ali-je-starost-pnevmatik-pomembna/

Za letne sprašujćem, zimske sem jeseni že kupila nove.[/quote]
Isto ti velja za letne.6 let ni najboljše ampak ,če po mokrem držijo se ne sekiraj.Moraš sama odločit.Načeloma bi še mogle bit ok

priporočam zamenjavo pnevmatik po vsaki daljši vožnji.

Jaz sem jih to sezono se dala gor, pa so zdaj vsi tako pametni, da so za stran zaradi starosti. Profila imajo še ful.

Hvala.

Jaz mam letnik 2006 znamka nankang torej kitajske in še vedno super grabijo

Jaz sem jih to sezono se dala gor, pa so zdaj vsi tako pametni, da so za stran zaradi starosti. Profila imajo še ful.[/quote]

lahko mi verjameš, da imava z Barco prav.
Barca iz teorije, jaz iz izkušenj.

če bi jaz in ona živela od prodaje gum, bi bili najini odgovori seveda drugačni.
lagat ni težko, če imaš od tega korist.
še zlasti takim, ki verjamejo take neumnosti…

Jaz sem jih to sezono se dala gor, pa so zdaj vsi tako pametni, da so za stran zaradi starosti. Profila imajo še ful.[/quote]

lahko mi verjameš, da imava z Barco prav.
Barca iz teorije, jaz iz izkušenj.

če bi jaz in ona živela od prodaje gum, bi bili najini odgovori seveda drugačni.
lagat ni težko, če imaš od tega korist.
še zlasti takim, ki verjamejo take neumnosti…[/quote]

Ok, hvala :))

OK, 10 sezon res ne uporabljam istih gum, jih pa ne menjavam po petih… se pa vsekakor vedno zavedam, s kako starimi gumami vozim in vozim tudi temu primerno.

Gume menjam redno in vedno na 4 leta. Človek bi rekel, da so kot nove, ampak, se pozna, ko dam gor nove, še posebej, ko je sneg.

poleti ga običajno pri nas ni.
jasno je, da je oprijem boljši, ampak ne toliko, da bi moral dobre gume stran metat.

v 4.letih lahko narediš 500 ali pa 150.000km, tako da bi mogoče moral gume menjat še prej.

To ni prevelika starost niti velika izrabljenost iz vidika prevoženih km. Pri starejših gumah (letnih) ni zgolj težava obrabljenost, pač pa stare gume postajajo vedno bolj trde in posledično med vožnjo vedno bolj glasne. Nekatere voznike moti ta zvok (trenje cestišča in gume) in že zaradi tega stare nadomestijo z novimi.

Imela sem 6 let stare gume, sicer zimske, prevoženo cca 80000km, profil OK. Na Vranskem smo imeli varno vožnjo – zavorno pot sem imela minimalno še enkrat daljšo, kot kolega z eno leto starimi. Pa so bile Goodyearke. Ko so ostali po mokri podlagi vozili 50 km/h, je meni instruktor dovolil le 30 km/h, pa sem imela še vedno najdaljšo zavorno pot. Jaz sem šla naslednji dan po nove.

takih gum, ki bi imele po 80.000km dober profil, do danes še niso naredili.
pa ne glede na to ali so stare eno leto ali petindvajset.

predvidevam, da je bila tvoja zavorna pot toliko daljša zaradi dvakrat večjega reakcijskega časa in izrabljenih gum, ne pa zaradi starosti (pnevmatik).

So, naredili, so… po koliko km je profil gume izrabljen je odvisno predvsem od teže vozila in načina vožnje. Nekdo ki vozi zelo nežno, lahko naredi tudi 2x več km z enakimi gumami.
Sem že videl gume z 80.000 km.

Sicer pa sam pri starejših gumah vedno – recimo enkrat ne mesec opravim test – v mokrem, na prazni, ravni in dovolj široki površini stestiram oprijem samo pri zaviranju in v ovinku – pa točno veš kaj tvoje gume zmorejo. Potem je potrebno pa ustrezno vozit, in gre čisto OK.
Včasih je treba to naredit še za primerjavo z drugimi avtom in gumami pa veš točno kje si.

torej 160.000?

ja, je pa res veliko odvisno od teže in agresivnosti.
ampak 80.000km, pa da bo ŠE dober profil, narediš lahko samo s tisto gumo, ki je v prtljažniku.

lahko pa komot varno voziš z deset let staro gumo, če si z njo naredil dvajset tisoč…

No… mislil sem 2x več od “divjaka”. Če hiter voznik s težjim avtom naredi samo npr. 25.000 km, jih zmeren komot 50.000.

Pri 80.000 je pa praktično vedno profil na max 1,6 mm – torej so za menjavo.

New Report

Close