Letno poročilo za društvo (AJPES)
Spoštovani,
Pred kratkim smo s prijatelji uradno registrirali društvo. Zdaj delujemo malo več kot eno leto in moramo za 2012 oddati letno poročilo in vse kar sodi zdraven na AJPES.
Na njihovem spletnem portalu imamo za izpolniti sledeče:
1. Osnovni podatki (izpolnjeno)
2. Podatki iz bilance stanja (neizpoljneno)
3. Podatki iz izkaza poslovnega izida (neizpolnjeno)
4. Izjava (samo za kliknit, da se strinjaš)
5. Pojasnila k izkazom in poslovno poročilo (že napisano v PDF obliki)
+
” Preko aplikacije za oddajo PDF datoteke lahko oddate letna poročila, če ne uveljavljate poenostavitve:
Letno poročilo brez revizije V ENI PDF datoteki
Revidirano letno poročilo V ENI PDF datoteki “
Kaj je razlika med tema dvema poročiloma? Moramo oddati oba?
Največ preglavic nam delata 2. in 3. točka. Pri drugi res ne vemo kaj bi sploh vpisali, pri tretji točki pa lahko vpišemo samo “e) članarine in prispevki članov 056”, potem se vklopi (obarva rdečo) za vpisati še “1. Prihodki od dejavnosti (051 do 058) 050”, “5. Donosi od dejavnosti (050+059-060+061) 062”, 18. Presežek prihodkov (062-072+073-074+075-076-077-078) 079, “**ŠTEVILO MESECEV POSLOVANJA 083”.
Največji keč je v tem, da mi sploh nimamo bančnega računa, ker ga ne potrebujemo. Vsi stroški ki so nastali, so stroški ustanovitve društva in nabava spletnega gostovanja. Stroški so okoli 100€. Vse to smo pokrili s “članarinami in prispevki članov”.
Zato nam ni čisto jasno. Teh 100€ smo vpisali v e) članarine in prispevki članov 056 pod ZNESEK – SKUPAJ – Prejšnjega leta (torej 2012). Ampak kot kaže to ni dovolj. Okenca pod Podatki iz bilance pa smo vpisali same ničle…
Skratka, ves denar ki smo ga imeli smo zapravili samo za gostovanje spletne strani in stroške za ustanovitev društva (selitev sedeža, štampiljka…) Mi lahko kdo pove kaj konkretno bi moral še izpolniti, trenutno smo samo sledeče:
[img]http://shrani.si/f/3r/Zy/2HwkqAa2/ajpes.jpg[/img]
Ne razumemo, zakaj ni dovolj če oddamo samo Pojasnila k izkazom in poslovno poročilo, kjer vse lepo, kratko in jedrnato piše, koliko denarja smo dobili iz članarin in kam je šel.
Ne rečem, da bi društvo poslovalo v pravem pomenu besede, ampak v tem primeru se nam ne zdi smiselno najemati računovodkinje za te smešno nizke stroške. Razen če drugače ne bo šlo.
Če bi nam lahko kdo pojasnil malo bolj po domače okoli tega AJPES-a bi bili izjemno veseli.
Najlepša hvala in lep pozdrav!
p.s.: To temo se sprva objavil v napačnem forumu. Namesto pod Računovodstvo v Upravni nasveti in upravno pravo. Prosim, da jo moderator v upravnih nasvetih zbriše.
Forum je zaprt za komentiranje.