Linea directa Kp
Linea direkta sprejema naročila od Top Shopa. Znano je, da plačujejo zelo malo, plačano je tudi po učinku, ampak to zgleda tako, da dobiš klic, stranka hoče naročiti en izdelek, ti pa ji moraš vsiliti še en izdelek, od katerega dobiš X{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, če ti uspe vsiliti še en izdelek, dobiš 2X{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} in tako za vsak izdelek naprej. Kot vem jemljejo več ali manj študente, odnosi niso dobri, ljudje se hitro menjavajo.
Spoštovani,
Veseli nas, da se zanimate za informacije o našem podjetju. Linea Directa d.o.o. je članica skupine Studio Moderna z več kot 5000 zaposlenimi v 21 državah Srednje in vzhodne Evrope. S svojima klicnima centroma v Ljubljani in Kopru smo specialisti za direktni marketing in zaposlujemo predvsem nove sodelavce na delovnem mestu Prodajnega svetovalca v klicnem centru (m/ž).
Delo večinoma obsega klicanje znanih strank iz naše lastne baze in trženje izdelkov iz linije Dormeo, Kosmodisk, Delimano, Topshop in Wellneo, občasno pa tudi delo na mednarodnih B2B projektih.
Samo mesečno plačilo je sestavljeno iz dveh delov – fiksnega in variabilnega, kot je to značilno za prodajno naravnana delovna okolja. Sama narava dela res ni najbolj enostavna, vendar pa sodelavci pri nas pridobijo veliko novih prodajnih in retoričnih spretnosti, osvojijo znanje dela s strankami in imajo možnost napredovanja na še odgovornejša delovna mesta. Delovno mesto je primerno za komunikativne in prodajno naravnane kandidate, ki jim ustreza področje tele marketinga, timsko delo in so ambiciozni.
Za naše sodelavce organiziramo vrsto motivacijskih in družabnih aktivnosti in se že 3. leto zapored uvrščamo med 100 najboljših slovenskih zaposlovalcev na Dnevnikovem natečaju Zlate niti.
Kandidate, ki bi nas želeli bolje spoznati vabimo, da nam pišejo na e-naslov: katja.lipic@linea-directa.eu, kjer se lahko dogovorimo za srečanje, ki vam bo omogočilo, da se o delovnem okolju in samem vzdušju prepričate tudi osebno.
Katja Lipič
Kadrovska služba Linea Directa d.o.o.
http://www.linea-directa.eu
Spoštovani,
Veseli nas, da se zanimate za informacije o našem podjetju. Linea Directa d.o.o. je članica skupine Studio Moderna z več kot 5000 zaposlenimi v 21 državah Srednje in vzhodne Evrope.
Samo mesečno plačilo je sestavljeno iz dveh delov – fiksnega in variabilnega, kot je to značilno za prodajno naravnana delovna okolja. Sama narava dela res ni najbolj enostavna, vendar pa sodelavci pri nas pridobijo veliko novih prodajnih in retoričnih spretnosti, osvojijo znanje dela s strankami in imajo možnost napredovanja na še odgovornejša delovna mesta. Delovno mesto je primerno za komunikativne in prodajno naravnane kandidate, ki jim ustreza področje tele marketinga, timsko delo in so ambiciozni.
Za naše sodelavce organiziramo vrsto motivacijskih in družabnih aktivnosti in se že 3. leto zapored uvrščamo med 100 najboljših slovenskih zaposlovalcev na Dnevnikovem natečaju Zlate niti.
Katja Lipič
Kadrovska služba Linea Directa d.o.o.
http://www.linea-directa.eu[/quote%5D
1.Imam nekaj vprašanj, koliko jih na mesec sprejmete in koliko jih na mesec odpustite? Koliko od sprejetih delavcev za en mesec jim ne podaljšate(v procentih) in kolikim v procentih po 3 mesecih podaljšate za več kot en mesec? Koliko procentualno v tem podjetju povprečno delajo delavci?
2. Ali je potrebno delati tudi ob sobotah in praznikih(koliko krat na mesec)?
3. Kot ste napisali delavci pridobijo veliko novih prodajnih in retoričnih spretnosti, imate kakšna izobraževanja(so organizirana med del.časom ali izven del.časa)?
4.Zanima me še, če so ta izobraževanja plačana?
5. Ali je potrebno v službo prihajati pred začetim delovnim časom?Koliko časa prej, če je?
6. Zanima me plačilo za začetek dela pri vas (omenjate fiksnega in variabilnega dela plače), koliko v procentih je česa?Kaj sploh pomeni variabilni del?
Ker ste oglas dali na to stran predvidevam, da nam boste posredovali te zelo enostavne podatke o katerih tudi sami pišete.
Poznam, hotla delati za njih pač navadna prodaja preko telefona, je pa razlika pri njih da te čekirajo kot Hitlerji, torej snemajo tvoj klic in ti prisluškujejo. Imajo točno napisane stavke, posiljivo za popizdit. Sem delala že pri drugih firmah v call centrih in ni bilo takih pritiskov. Glede te firme ki se omenja na forumu je znano da se ljudje menjajo na par mesecev, ker prve 3 mesece vsaj mislim da je bilo tako ti je bila zagotovljena minimalna plača torej 500 evrov + učinek. Potem po 3 mesecih je večina odšla stran ker je delo zelo težko, plače pa skoraj ni, pa še pritiskati začnejo nate če nič ne prodaš.
Tako da ne vem če te izberejo na njihovih seminarjih se splača delati da potegneš tistih 500 minimalca, potem ko si pa plačan več ali manj samo še od prodaje se ti pa ne splača. Mogoče se to izplača za kakšne upokojence za mlade ljudi, ki pa iščemo resno službo pa to ni prava stvar.
ni vse tako kot pišete. Sem delal nekaj časa nazaj tam. Nič odnosi niso “hitlerski”, ampak je bil to vložen čas v nas agente. Nato pridejo do tebe s tvojimi telefonskimi posnetki pogovorov vsake toliko časa in povedo kaj govoriš strankam narobe. Je že res, da je veliko nepotrebnih prodajnih stavkov, mogoček ful, ampak hej, taka so navodila.
Vsaj dokler sem bil še jaz tam, je bil fair-play sistem, nekateri študenti so mel tudi po 2000 evrov prihodkov od prodaje. Jaz pač nisem bil rojen za prodajo in sem bil na minimalcu in se zavedam da sem sam bil kriv za to.
Še enkrat, tisto “pretirano” nadziranje in snemanje, ni za to, da se izživljajo nad teboj, ampak da ti povedo kako lahko bolje prodajaš in da ne biksaš pri prodaji. To je treba vzet kot izobraževanje in vlaganje v zaposlenega. Raj si nekateri priznajte, kot jaz, da nismo rojeni prodajalci, ne pa da pljuvate čez podjetje.
Kolektiv (vsaj med nami klicnimi agenti) je bil SUPER. Tud če smo mel slabo prodajo, smo med pavzo se znali hecati in lepo družiti.