Lojze Peterle lepo zaigral himno na orglice
Kaj ima Marija Terezija pri tem to, da ni vprašala nikogar kje bo tekla železniška proga, cesta, kje bo stala bolnica, hiralnica, šola, žandarmerija, konjušnica itd Kjer so se njeni strokovnjaki odločili, da bo trasa železnice ali ceste, šole ali kakršen koli objekt za javno dobro tam je tudi bil, brez interesnih skupnosti in zainteresiranih v postopku, ki danes takoj organizirajo proteste in na vse načine poskušajo preprečit kakršnokoli gradnjo, danes ne moreš nič ker te vsak papak lahko ustavi, ker njemu ni všeč, da gre cesta 100m mimo njega, ni mu všeč, da bo daljnovod 300m stran, noče v svoji bližini doma starostnikov, šole, športnega objekta, koliko časa je bila nedokončan Dolenski krak AC, ker nekdo enostavno ni dovolil, da bi tekla po njegovi parceli čeprav je bila v celoti zgrajena je zaradi jebenih 100m držal v šahu nekaj let celo Slovenijo, koliko časa ni bila narejena nova štiripasovnica Črnuče – Trzin, ker je zgolj en lastnik vlagal ugovor na ugovor in je tudi trajalo nekaj let do končne izgradnje, slovenčki smo pač taki čeprav v naše dobro ne dovolimo in konec magari v svojo škodo, cel kup tožb, pritožb, ugovorov že za izgradnjo javne kanalizacije in čistilne naprave sosed nagaja sosedu in mu ne da soglasja in ti sedaj misliš kako enostavno bi bilo v Sloveniji narediti progo za hitri vlak, v 100 letih ne dobijo soglasij od vseh poleg katerih bi ta vlak vozil, da ne govorim, da bi vsak zaselek in vas hotela železniško postajo za ta vlak, na vsakih 500m bi bila postaja, 200kmh v Sloveniji ne razvije pa, če gre po luftu pa še v tem primeru bi rabil soglasje, na koncu verjetno še od samega boga, ker vožnja vznemirja prebivalce nebes!
Kaj ima Marija Terezija pri tem to, da ni vprašala nikogar kje bo tekla železniška proga, cesta, kje bo stala bolnica, hiralnica, šola, žandarmerija, konjušnica itd Kjer so se njeni strokovnjaki odločili, da bo trasa železnice ali ceste, šole ali kakršen koli objekt za javno dobro tam je tudi bil, brez interesnih skupnosti in zainteresiranih v postopku, ki danes takoj organizirajo proteste in na vse načine poskušajo preprečit kakršnokoli gradnjo, danes ne moreš nič ker te vsak papak lahko ustavi, ker njemu ni všeč, da gre cesta 100m mimo njega, ni mu všeč, da bo daljnovod 300m stran, noče v svoji bližini doma starostnikov, šole, športnega objekta, koliko časa je bila nedokončan Dolenski krak AC, ker nekdo enostavno ni dovolil, da bi tekla po njegovi parceli čeprav je bila v celoti zgrajena je zaradi jebenih 100m držal v šahu nekaj let celo Slovenijo, koliko časa ni bila narejena nova štiripasovnica Črnuče – Trzin, ker je zgolj en lastnik vlagal ugovor na ugovor in je tudi trajalo nekaj let do končne izgradnje, slovenčki smo pač taki čeprav v naše dobro ne dovolimo in konec magari v svojo škodo, cel kup tožb, pritožb, ugovorov že za izgradnjo javne kanalizacije in čistilne naprave sosed nagaja sosedu in mu ne da soglasja in ti sedaj misliš kako enostavno bi bilo v Sloveniji narediti progo za hitri vlak, v 100 letih ne dobijo soglasij od vseh poleg katerih bi ta vlak vozil, da ne govorim, da bi vsak zaselek in vas hotela železniško postajo za ta vlak, na vsakih 500m bi bila postaja, 200kmh v Sloveniji ne razvije pa, če gre po luftu pa še v tem primeru bi rabil soglasje, na koncu verjetno še od samega boga, ker vožnja vznemirja prebivalce nebes!
[/quote]
Samo da te pozdravim 😉
In kaj ima Marija Terezija z železnico? Jaz bi vas res dal še enkrat v OŠ!
Mar si res ne znate prebrati, v katerem obdobju je živela in koliko desetletij kasneje so šele odkrili parno lokomotivo: Skoraj 50 let po njeni smrti! Vmes je bil pa še Napoleon, patudi njemu se ni sanjalo o železnici…..
Lokomotiva Raketa (angleško The Rocket) je parna lokomotiva, ki sta jo zasnovala in izdelala George Stephenson in njegov sin Robert Stephenson. Slavna je postala leta 1829, ko so organizirali tekmovanje, da bi odkrili najboljšo lokomotivo, ki bi pričela voziti na progi Liverpool-Manchester. Raketa je na tekmovanju dosegla ob polni obremenitvi največjo hitrost 46 km/h, po strmem pobočju pa je vlekla potniški vagon s hitrostjo 32 km/h. Lokomotiva je bila tako uspešna na tekmovanju zaradi določenih tehničnih posebnosti, ki jih druge lokomotive še niso imele.
Katera budala takele piše: Gotovo kakšen Jonc!
Kaj ima Marija Terezija pri tem to, da ni vprašala nikogar kje bo tekla železniška proga, cesta, kje bo stala bolnica, hiralnica, šola, žandarmerija, konjušnica itd Kjer so se njeni strokovnjaki odločili, da bo trasa železnice ali ceste, šole ali kakršen koli objekt za javno dobro tam je tudi bil, brez interesnih skupnosti in zainteresiranih v postopku, ki danes takoj organizirajo proteste….
Tudi žandarjev še ni bilo takrat….preberite si knjigo Pavleta Čelika!
“Gasilska veselica” v EU parlametu. Nivo EU poslancev na nivoju Henčka!
[/quote]
Točni to. In starec misli, da je naredil top žur. Pa še ploskali so mu iz vljudnosti in usmiljenja. Saj tudi Junkerja podpirajo…… ker nihče ne pozna svojih nalog? Ker nimajo vsak mesec rekapitulacije?
Pač se pasejo tam in nič od njih! Ena sama sramota!
Daj Peterle samo zgini s prizorišča! In ne želi si brat, kako te bodo ožigosali poznavalci zgodovine!