LPP
zanima me vaše mnenje..
lahko pa tud kdo od pristojnih odgovori..sicer namestnika Žlendra še ni..
namreč..veliko se govori o varnosti v prometu in bla bla..
in da mora bit človek v avtu privezan…tud v mestu kjer je hitrost 50km/h..
no kolikor vem, res pa je da se že dogo nisem vozil z LPP, pa na busih LPP NI varnostnih pasov..
še več, na busu LPP so stojišča, brez da si zasidran 6 x v tla..
zanima me kako to..?
a tu pa varnost nosečnic, otrok in starčkov NI pomembna..
..
pa en avtobus ima vsaj 20t.. z ljudmi skor 30t..
ko gre to 50km/h..je kinetična energija mv2/2= cca 20000 * 15*15 / 2= 2 250000J
avto ima cca 1.5t pri 50km/h je to = 168750J
razmerje je 20/1.5= z cca 13 x večjo energije te sune bus če se kam trešči..
če povem drugače..za isto energije se mora osebni avto peljat..
koren iz 2 * 2 250000/1500 = 54m/s kar je skor 200km/h..
a bus LPP ima zračne blazine za zunanje pešce??
kok mestnih trol pa je v SLO..???
jih je 1000???
osebnih vozil je čez 1MIO..
kakšna je verjetnost da se zgodi nesreča 1MIO vozilom??? al enim 1000 trolam???
kolikšna je povrečna hitrost teh 100 trol?? kolikšna 1MIO vozil???
ampak gre za dejstvo, da jst ne morem reči v osebnem vozilu, da ..sej se vozim 50kmh v mestu..pa mi nič ne bo..zato nisem privezan……in dobim kazen!!
a na busu pa lahko rečemo..ehhh, sej grem sam 50kmh..mi nč na bo???!!
a razumeš poanto?? za iste alkoholiščine drugačni pristop..