Najdi forum

Naslovnica Forum ‘Teorije zarote’ magmag Vodeb in Brščić diskvalificirala Preglovo slikarstvo

magmag Vodeb in Brščić diskvalificirala Preglovo slikarstvo

Levičarski slikar Arjan pregl je doživel hladen tuš, v oddaji faktor sta ga mag mag Vodeb in bernard Brščić ćisto dikvalifirala. Brščić je bil nejgov sošolc in je povedal, da že tedaj Pregl ni znal slikati, Vodeb je pa sam amaterski risar in je tudi podal svoje polstrokovno ne ravno laskavo mnenje o Preglovi umetnosti.

 

Skratka Pregl naj bi bil ‘mazač’, njegovi izdelki pa ‘packarije’.

 

Sta bila pa njegov oče, mladinski pisatelj in stric ‘živini’ v komunizmu, morda od tu to, da je on se povzpel kakor slikar?

Odgovor na objavo uporabnika
Kustos znani, 28.05.2021 ob 10:31

Levičarski slikar Arjan pregl je doživel hladen tuš, v oddaji faktor sta ga mag mag Vodeb in bernard Brščić ćisto dikvalifirala. Brščić je bil nejgov sošolc in je povedal, da že tedaj Pregl ni znal slikati, Vodeb je pa sam amaterski risar in je tudi podal svoje polstrokovno ne ravno laskavo mnenje o Preglovi umetnosti.

 

Skratka Pregl naj bi bil ‘mazač’, njegovi izdelki pa ‘packarije’.

 

Sta bila pa njegov oče, mladinski pisatelj in stric ‘živini’ v komunizmu, morda od tu to, da je on se povzpel kakor slikar?

Mogoče (verjetno) pa sta ona dva taka šalabajzerja, da nima ni jasno.

 

Mimogrede, Pregl zdaj ni v tem izboru, ki so ga naredili Slovenci, za njegovo sliko so že pred precej leti ocenili v Bruslju, da bi jo bilo smiselno kupiti in so jo.

Verjetno so tam večji strokovnjaki, ki delajo izbore kot pa sta ta, na katera se ti sklicuješ.

Hm, meni je pa Vodeb prav smešen, ko je tako ponosen na svoje ‘portrete’, ki so podobni tistim kičastim portretom amaterskih slikarjev, ki portretirajo turiste na morju, ampak tehnično veliko slabši. Nisem prepričan, če bi možakar naredil preizkus nadarjenosti za prvi letnik likovne gimnazije.

nova
Uredništvo priporoča

Odgovor na objavo uporabnika
Jejhata, 28.05.2021 ob 11:33