majhni avti
Zdravo,
mene pa zanima, ali mi zna kdo našteti (ali če ve, kje je že ta seznam narejen) znamke razreda mahnih avtov (cca 1,3 in 1,4, bencinski motor) . Nekaj jih vem sama, a ne vseh (Ford fiesta, WW polo, Renault clio, Peugeot 206, Citroen saxo, Opel corsa, Fiat uno, Daewoo kalos). Mi lahko pomagate? In kaj je z Roverjem, ima nekaj lušnih malih avtov, a na splošno se slabo prodaja, ali kdo ve zakaj? Meni namreč niso všeč avti s prisekanim zadnjim delom (da izgleda kot čevelj) zato bi rada pogledala, kaj je pri nas še mogoče dobiti. Fiesto pa imam že zdaj.
lp Romi
Bravo! Pridna punca! Naštela si vse pomembnejše »akterje« glede na prodajno uspešnost na EU trgu. Od novih avtomobilov ti manjkajo še; CITROEN C3 (tega si verjetno zamešala s SAXO-jem), DAIHATSU YRV, FIAT PUNTO (si ga verjetno zamenjala z UNO-m), HONDA JAZZ, HYUNDAI GETZ, LANCIA Y, MAZDA 2, MITSUBISHI COLT, NISSAN MICRA, SEAT IBIZA/CORDOBA, ŠKODA FABIA, SMART FORFOUR, SUBARU JUSTY, SUZUKI INGIS, TOYOTA YARIS. Po zunanjih merah bi sem sodila še AUDI A2 in MERCEDES RAZREDA A, vendar ju uvrščajo razred više.
Kot si sama ugotovila ROVERJEV že nekaj časa pri nas ni na cenikih. Novice o ROVERJU so takšne in drugačne. Sam sem mnenja, da je BMW pobral kar mu je »pašalo« (blagovna znamka MINI, know-how za izdelavo terencev X3 in X5 …), ostalo pa ga preprosto ne zanima.
Zakaj se ROVER ne prodaja dobro? Vprašaj se in poizkusi si odgovori nasprotno – zakaj se PEUGOEOT 206 (najbolj prodan avto v Evropi v zadnjih 2 letih) tako dobro prodaja? ROVER po mojem ne najde kupcev, ki bi znali ceniti oz iskati to kar je ponujal; lepa, prijetna notranjost s kvalitetni materiali, motorji HONDA … Tudi cene so bile nekaj let nazaj kar privlačne.
Pri nas dobiš praktično vse znamke, sicer pa so ti sedaj odprta vrata vsakega avtomobilskega salona v Evropi. Le pot pod noge je treba vzeti.
LP, Škorpjon.
BMW serije 1 je oz bo postavljen v razred višje od CITROENA C3, točneje v razred, kjer so GOLF, FOCUS, MEGANE, ASTRA …
Cena; »vrtela« so bo okrog »cifre«, ki si jo navedla. Pri BMW je v navadi, da njihovi izdelki ne spadajo med cenovno ugodne, glede na vsoto odštetih cekinov. Je pa glede na »vsebino« ki jo vsak BMW nudi cena povsem na mestu. Sicer pa bo prišel uradno »na svet« jeseni v Parizu.
LP, Škorpjon.
Živijo,
škorpjon, ali boš hud. če te prosim še za seznam avtov nižjega srednjega razreda. Res me zanima. In če mogoče veš, za koliko je potem registracija vsako leto dražja od malih avtov? Cenovno bi si sicer že lahko privoščila tudi ta razred, bolj pa me skrbijo vsakoletni stroški in pa, če bi ga spravila v garažo. Že s fiesto se včasih kar matram, da lahko zlezem ven, naše garaže so bile narejene za fičke….
pa lep pozdrav
Romi
Malce pozno pa vendar. V nižjem srednjem razredu imaš naslednje predstavnike; ALFA ROMEO 147, AUDI A2 in A3, CITROEN XSARA (prihaja C4), DAEWOO LANCETTI, FIAT STILO, FORD FOCUS, HONDA CIVIC, HYUNDAI ACCENT, KIA RIO, KIA SPECTRA, LADA 11O, MERCEDES RAZRED A, MAZDA 3, MITSUBISHI LANCER, NISSAN ALMERA, OPEL ASTRA, PEUGEOT 307, RENAULT MEGANE, ROVER 45, SEAT LEON/TOLEDO, ŠKODA OCTAVIA, SUBARU IMPREZA, SUZUKI LIANA, TOYOTA COROLLA, TOYOTA PIRUS, VOLKSWAGEN BEETLE in GOLF. Nekateri sem uvrščajo še HONDO HR-V, sporna je tudi OCTAVIA, ki krepko »štrli« iz povprečja.
Ponudba je torej pestra. Iz te druščine imamo Slovenci najraje naslednje tri: VW GOLF, RENAULT MEGANE, FORD FOCUS. Sicer pa izberi sama po tvojih okusih, pričakovanjih in željah.
Kako veliko garažo bo treba? Dolžina večine izmed teh avtomobilov se vrti okrog 4,2-4,3 metra, nekoliko večjo garažo pa potrebuje ŠKODA OCTAVIA – skoraj 4,6 metra. Sedaj pa meter in odločitev; ali povečat garažo ali »zmanjšat« avto.
O stroških cestne takse in zavarovanja so te že informirali. Stroški vzdrževanja so različni od znamke do znamke. Povprašaj pri zastopnikih kaj bo treba do npr. 100.000 km postoriti in koliko bo to stalo. Pa naj ti lepo črno na belo izpišejo. Tudi po tem vidiš kvaliteto odnosa do kupca.
So pa v naj slovenski avtomobilistični reviji začeli v poročilu s testnih voženj avtomobilov, objavljati tudi informacijo o ceni na prevožen kilometer, ki vključuje; redni servis in potrebni material, gorivo, gume, izgubo vrednosti po 5 letih, obvezno in kasko zavarovanje. Po njihovih izračunih se cena giblje od slabih 60 do dobrih 80 tolarjev na prevožen kilometer za spodnjih srednji razred.
LP, Škorpjon
http://www.amzs.info/registracija.asp
Tu mas pa samo izpolnis, pa ti avtomatsko izracuna zavarovanje, cestnino…
A ni brezveze kupovati novega 206, ce je 207 tik pred vrati?
Jaz sem 206 nekoc imela, samo sem jo po 11 mescih zamenjala za vecji avto…nisem imela nobenih problemov, ampak najbrz se po 11 mesecih in 35000km ne pokazejo…
S tem, 307, sw,diesel, mam pa samo sranje!
Tako da Peugeota najbrz ne bom imela vec…se mi je totalno zameril. Edino kar je v redu je to, da res malo “zre”, drugace so pa problemi, k jih pri 10 mesecev starem avtomobilu neb pricakovala…
Tako, da cim bo mozno, bom sla na passata ( karavana, ki pride)…al pa kej podobnega v tem razredu…
Ta post sicer ne pase lih sem, ampak samo povem, da z trenutnim Peugeotom so sami problemi.
Zdravo vsem,
najlepša hvala vsem, ogromnooo ste mi pomagali.
Piscu Elle pa tole, do sedaj so mi vsi rekli, da je kvaliteta avtov pač loterija, tudi na tem forumu je že bilo govora o tem, če imaš smolo, imaš tudi z marcedesom lahko težave. Pri tolikih miljonih avtov je nujno da jih je nekaj zanič, zato pravijo, izberi kar ti je všeč, potem pa moli….
lp Romi