Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Mama ima ljubimca

Mama ima ljubimca


Torej, odrasla poročena ženska travmira, ker je njena mati prenehala biti samo mati in žena, temveč je postala ženska, ki skrbi zase.
Tale Apokalipsa ne trpi zaradi (morebitne) bolečine očeta, ampak travmira, ker hoče, da se vse vrti okoli nje. Mati jo je dala na drugi tir – in to boli.

Težko se bereš.
Mešaš pojme, govoriš o nezmožnosti empatije – ja, madona, a ni empatija ravno to, da sprejmeš človeka, kot je in ne mešaš štren?
Ne gre za to, da bi bilo človeku vseeno, če ima ženska afero, gre za to, da se nihče ne sme mešati v to, kar zadeva le dva.
Ti bi kar na prvo žogo- “ata, mama se ****** naokoli” – in če se?
In če to počne s tihim soglasjem očeta?
In če njima tako ustreza?
In kaj če oče za to ne ve, ti pa ga prizadeneš z nečim, kar ni res?
Pa kaj bi rad, da se to mamo na ponk priveže in se jo vozi z lojtrnikom po mestu, da jo ljudje kamenjajo?
Tudi če ima afero, je otrokom še vedno mama, porka cvirn!

Madona, če ni empatija ravno to, da držiš gofljo in se ne mešaš, kjer ti ni mesto, potem pa res ne vem, iz katerega planeta si ti, model, včeraj padel.
Očitno si sam, prevaran, zagrenjen, še pes te ne mara in potem take kvasiš.
[/quote]

Mislim, da zamenjujes toleranco-strpnost z empatijo.

Empatija je (https://sl.wikipedia.org/wiki/Empatija):
“Empatija je psihološka sposobnost zaznavanja čustev druge osebe, ne da bi s tem podal svoje, ki je tudi združljiva s teorijo uma.
Lahko bi se opisala kot čustvena verzija telepatije. Pogosto je opisana kot sposobnost poistovetenja z drugo osebo, pri čemer lahko tako empat (oseba sposobna vživljanja) predvidi čustva ali misli te osebe. Empatija se lahko tako opiše tudi kot čustvena resonanca.
…”

Imam obcutek, da “Apokalipso” boli čustvena bolečina njenega očeta (lahko je brez realne osnove), s katerim sta si blizu. Ker pa “Apokalipsa” ni sadistična oseba, ki uživa v bolečini drugega, jo očetova bolečina boli in išče način, da utiša svojo bolečino.

Kakšne pa so posledice v družini, če se takšne zrcalne bolečine ne ozavestijo in predelajo?
Odgovor na to vprasanje pa je vsaj delno podal “poalrni sij nepr”
[/quote]

Eni ste res face. Nima oče nobene bolečine, on živi kar lepo. Tudi mami je fino. Vsem je lepo. Hčer moti, da je mama urejena in ima telefon. Kaj je tukaj treba empatije?


Torej, odrasla poročena ženska travmira, ker je njena mati prenehala biti samo mati in žena, temveč je postala ženska, ki skrbi zase.
Tale Apokalipsa ne trpi zaradi (morebitne) bolečine očeta, ampak travmira, ker hoče, da se vse vrti okoli nje. Mati jo je dala na drugi tir – in to boli.
[/quote]

Tudi to je povsem korektna razlaga glede na podatke “Apokalipse”

Mislim, da zamenjujes toleranco-strpnost z empatijo.

Empatija je (https://sl.wikipedia.org/wiki/Empatija):
“Empatija je psihološka sposobnost zaznavanja čustev druge osebe, ne da bi s tem podal svoje, ki je tudi združljiva s teorijo uma.
Lahko bi se opisala kot čustvena verzija telepatije. Pogosto je opisana kot sposobnost poistovetenja z drugo osebo, pri čemer lahko tako empat (oseba sposobna vživljanja) predvidi čustva ali misli te osebe. Empatija se lahko tako opiše tudi kot čustvena resonanca.
…”

Imam obcutek, da “Apokalipso” boli čustvena bolečina njenega očeta (lahko je brez realne osnove), s katerim sta si blizu. Ker pa “Apokalipsa” ni sadistična oseba, ki uživa v bolečini drugega, jo očetova bolečina boli in išče način, da utiša svojo bolečino.

Kakšne pa so posledice v družini, če se takšne zrcalne bolečine ne ozavestijo in predelajo?
Odgovor na to vprasanje pa je vsaj delno podal “poalrni sij nepr”
[/quote]

Eni ste res face. Nima oče nobene bolečine, on živi kar lepo. Tudi mami je fino. Vsem je lepo. Hčer moti, da je mama urejena in ima telefon. Kaj je tukaj treba empatije?
[/quote]

Citiral sem “a si ti na nečem”, ki napačno razume empatijo, in posredno “poalrni sij nepr”, ki je posplošil primer.
V splošnem pa ima po mojem mišlenju empatija (psihološka sposobnost zaznavanja čustev druge osebe) vlogo pri medosebnih odnosih.
Za konkreten primer pa je tudi tvoja razlaga lahko povsem točna.

Pusti ji srečo, ona te je lahko stisnila na svet, ti ji pa zdaj ne privoščiš malo zabave? Vsa čast, da je pri teh letih še tako agilna, da se še malo počuti mlado, čez 10 let bo itak konc, čez 40 bo pa pod rušo. Boš takrat srečna?

Ti si pa tudi najdi nekega ljubimca, pa ne bodi ko neka prababica. Če ne znaš, pa naj ti mama carica pokaže, kako se zadevam streže. Muca se ne znuca!

Ko to bereš, lahko crkneš od veselja:-):-):-):-) in pameti:-):-):-)kaj zmore ta svet:-):-)

Citiral sem “a si ti na nečem”, ki napačno razume empatijo, in posredno “poalrni sij nepr”, ki je posplošil primer.
V splošnem pa ima po mojem mišlenju empatija (psihološka sposobnost zaznavanja čustev druge osebe) vlogo pri medosebnih odnosih.
Za konkreten primer pa je tudi tvoja razlaga lahko povsem točna.
[/quote] Nič nisem narobe interpretiral, te sposobnosti novodobne polne riti nimate, saj tudi pameti ne. 🙂 kaj se čudiš kot kura glisti? No ja, saj od kokoši drugega ni za pričakovat. :-)Ta je pa interpretiral tako kot njemu paše, čeprav se ve kaj znaki pomenijo. In ja, sem lepo napisal naj pusti pri miru, dokler se ne razkrije, če se, ker kar se ne ve, ne boli. Itak bo nora babja rit kmalu dobila tam čevelj v rit in bo primorana nehat noret. Še česa ne Razumeš, ker na monu ste v povprečju zelo trdovratno tumpasti in vam preproste reči in razlage delajo nepremostljive težave. 🙂
[/quote]

Napisal sem:
“Citiral sem “a si ti na necemu”, ki napačno razume empatijo, in posredno “poalrni sij nepr”, ki je posplošil primer”.
Če upoštevaš vrstni red komentarjev, je povsem jasno, da nisem komentiral, da ti ne razumeš empatijo.
Če pa prebereš moj nasledni stavek, pa bi lahko bilo jasno, da moj zapis “in posredno “poalrni sij nepr”, ki je posplošil primer” pomeni, da sem mnenja, da se tvoj komentar ne nanaša samo na “Apokalipso”.

Sicer pa primer:
Srečaš skupino otrok, ki ližejo sladoled. Med njimi pa je eden, za katerega veš, da je iz revne družine, ki sladoleda nima.
Kot empat začutiš njegovo čustvo (žalost). Ker pa veš, da je iz revne družine, najprej predpostaviš, da nima denarja za sladoled, in je zato žalosten. V resnici pa ga morda boli zob …

Če se vrnem na “Apokalipso”, sem še vedno mnenja, da mora svojo bolečino ozavestiti (najti resničen vzrok za njo).

New Report

Close