Maxx servis – menjava olja za 30 evrov
Pozdravljeni,
med pregledom rabljenih avtomobilov na netu se mi danes pokaže reklama za Maxx avtomobilske servise, kjer naredijo menjavo motornega olja in oljnega filtra za 30 evrov. Ali ima že kdo z njimi kakšne izkušnje? Ponudba se mi zdi silno ugodna, zadave je sicer zaradi akcije časovno omejena. Za takšen denar lahko v trgovini zgolj kupim olje in filter in nič drugega, kje je še delo pa vsa tista svinjarija z odpadnim oljem!
Pa kaj hočeš, da ti naredijo zastonj, meni se zdi to fenomenalno nizka cena. Jaz sem bil že pri njih z mojim cliotom. Zamenjali so mi olje in filter ter mi še pregledali avto – vse za dejansko omenjenih 30 evrov. Ker sem bil zadovoljen, sem se zmenil še za odpravo ostalih napak. Fantje so korektni in definitivno veliko cenejši od ostalih “pijavk”, kjer te večinoma oberejo do kosti. Hvala bogu, da se vsaj na tem področju v Sloveniji dogaja nekaj v pravi smeri. Upam, da ni to zgolj del začetne strategiji…
Pa kako lahko ti konkuriraš tako velikemu servisu, če pa še davčni zavezanec nisi? Kar pomeni, da si še vstopnega davka ne moreš odbiti in si posledično že v štartu dražji za 22%. Nisem nobeden zagovornik velikih servisnih verig, a praksa iz razvitih trgov je zelo jasna – cenovno ugoden in tehnično modern si lahko le, če pripadaš veliki verigi, saj kupuješ posledično dele po bolj ugodnih cenah in si deležen skupinskega izobraževanja, ki je sicer za posamezne mehanike predrago in v smislu časovne komponente problematično, saj nimajo dovolj kadra. Pa vso srečo.
Tako pač je v času globalizacije, če se ne združuješ, povezuješ in izkoriščač sinergij, težko ponudiš kupcem optimalno storitev. Po mojem bodo mali mehaniki oziroma tisti, ki se ne bodo nekako povezovali, propadli. Za 30 evrov dejansko kot posameznik težko kupiš olje in filter v trgovini, kaj šele narediš servis. Če si pa velik in kupiš olje za dva evra na liter, je pa zgodba drugačna. Mislim, da takšna ponudba zgolj bogati trg in to je dobro, več kot imamo možnosti bolje je.
Zakaj se pa ti obremenjuješ s tem, meni je čisto vseeno, koliko plačajo za licenco. Pomembno je, koliko plačam JAZ za servis. Kaj in kakšni poslovni dogovori se skrivajo za vsem skupaj, pa ni za potrošnika pomembno. Je pa jasno, da smo v Sloveniji preveč davčno in drugače obremenjeni vsi, ki kaj delamo. To je pa res zelo žalostno. Sicer pa ne menjujejo na Maxxu zgolj olja, saj delajo vse. Gre za čisto običajne servise, a s to prednostjo, da imajo skupno nabavo in posledično nižje cene ter skupno šolanje, kar prinaša določene prihranke. koliko pa misliš, da stane šolanje mehanika za recimo elektronsko diagnostiko. Brez dvoma ne govorimo o nekaj sto evrih. Takšnega človeka rabi vsak spodoben servis, saj se danes serviserji več ukvarjajo z elektroniko kot mehaniko.
Tukaj imaš spisek vseh, sicer pa vse najdeš na netu.:
https://www.servicemaxx.si/representatives
Moj kolega je bil v mb.na menjavi olja in filtra pri maxx-u,bolj receno iz firbca. Vsi dobijo noter polsinteticno olje 10w-40,pa cenen oljni filter.Glih vceraj na svojem menjal olje plus filter,olje kupil pri Avtomarko, sinteticno olje total ineo 5w-30 4l 26€+oljni filter 5€ in v 40minutah sam opravil za 31€ z bolj kvalitetnim oljem,ki dlje drzi,pa ni vazno v kakih pogojih dela masina.
V starejše modele avtomobilov se večinoma vedno toči polsintetično olje, saj so njihovi motorji skonstruirani za takšno olje. Tu jaz ne vidim nobene težave. Pa tudi razlike med polsintetičnim in sintetičnim oljem niso omembe vredne v smislu mazanja in samih lastnosti olja – gre bolj za način izdelave kot kaj drugega. Pa tudi cene za polsintetična in sintetična olja so v veleprodaji tako rekoč enake. Se pa olja zelo razlikujejo med seboj po dodatkih, kot so recimo tisti, ki vežejo na sebe saje in poskrbijo, da se nabirajo le na dnu oljnega korita, ne pa potujejo po motorju. Tu so olja priznanih znamk đbolj priporočljiva.
p.s. Vsi nimajo možnosti ali pa ne znajo sami zamenjati olja, tako da je storitev za 30 eur brez dvoma najbolj ugodna. Če se sam lotiš vsega skupaj moraš imeti vsaj dvigalo ali pa kanal, pa kakšno dodatno tesnilo, pojavi se težava, kam z odpadnim olje – to, da ga zliješ v prvo travo se vendarle ne spodobi.
Jaz sicer ne poznam Maxxove storitve, sem pa nekaj že prebral o njih in jih bom definitivno sprobal, saj si po mojem vsaj na začetku ne smejo dovoliti blamaže.
Boli me k…, kakšno olje dajo noter. Saj dajejo na vse skupaj garancijo. Glede na to, da je menjava 30 evrov, pa me tudi boli za vse skupaj, če zapeljem avto k njim enkrat na leto oziroma na 10 tisoč kilometrov. Če imaš povprečen avto to ne igra nobene vloge. Če bi imel mercedes AMG ali BMW M3 bi pa sigurno nalival noter najboljše možno olje.
Sicer si pa niti ne bi privoščili glede na to, koliko so v vse skupaj vložili v izgradnj servisne mreže, tega da bi si delali sramoto s kakšnim kitajskim oljem oziroma takšnim na ravni tistih iz Lidla, kjer kupujejo vaški mehaniki, ki ti nato kljub vsemu računajo menjavo olja sto evrov.
Če bi bil jaz mehanik, če bi imel delavnico, če bi vedel, kam z odpadnim oljem in ga ne bi zlil v bližnjo kanalizacijo itd. Pa 40 minut dela, pa strošek in čas nabave olja in filtra, pa morebitne komplikacije. Res ni vredno če gledaš z racionalne plati. Ali je olje 5W-30 ali 10W-40 je pa itak vseeno, razen če voziš kakšno povsem novo super makino.