Mazda Premacy
Vse NCAP teste lahko pregledate na strani
Konkretno za Mazdo Premacy
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=7&id2=84
in res ima samo tri zvezdice, kar je za današnji čas slabo.
Ne, to ni dejstvo.
Mazda spada v okvir Forda.
Nissan spada pod Renault.
Vsaj za ta dva bi se lahko strinjali, da se kvarijo podobno kot Fordi oz. Renaulti.
Toyota in Subaru sta, kolikor vem, samostojna.
Kar počez nekaj trditi je smešno. Moj sorodnik ima že nekaj let Subaruja in natančno vemo, koliko se “japonci ne kvarijo”.
To je podobno svetemu prepričanju veliko Slovencev, da je potrebno imeti nemški avto, ker nemci so pa ja najboljši.
Časi se spreminjajo in upam si trditi, da se kvarijo avtomobili VSAKE tovarne. Še posebej zadnja leta, ko je toliko elektronike …
Opa pomota.
Če je renault večinski lastnik Nissana to še ne pomeni nič.
Renaulti se najbolj kvarijo. Doma imamo tri Renaulte
in vem. Statistika ADAC jih ima čisto na zadnem mestu
pri vseh vozilih, clio, megane , laguna…
Nissani pa so na teh lestvicah ADAC čisto pri vrhu
skupaj z mazdami toyotami, hondami…
Jaz verjamem ADACu ker je to realna ocena.
Japonci so imeli že dolgo 3 letno garancijo.
Če nebi bili najboljši bi jih to pokopalo.
Še ADAC statistika, če koga zanima:
http://www.spiegel.de/auto/werkstatt/0,1518,grossbild-350084-297591,00.html
Renault je večinoma na zadnjih mestih. Ampak, mene Renault ne briga, ga nikoli nisem imel in ga tudi nikoli ne bom imel (imam neke svoje, iracionalne, razloge).
Izpostavil sem Nissana, ki naj bi bil po tvojem povsod pri vrhu, je pa skoraj v vseh razredih nekje na sredi. Poglejmo spodnji srednji razred – za primer, če se vam ne da brati statistike na mojem linku :
1. Audi A2
2. Mercedes A
3. Honda Civic
4. Toyota Corolla
5. Ford Focus
6. Audi A3
7. Mazda 323
8. VW Beetle
9. VW Golf
10. Seat Toledo,
itd …
Torej, med prvimi desetimi so trije japonci, med prvimi tremi eden. To stanje ni enako trditvam, da so vsi japonci pri vrhu. Strinjam pa se, da so Reanulti, Fiati in Peugeoti na repu vseh lestvic. Kar pa ni bistvo debate – še vedno trdim, da Japonci SE kvarijo in ne da se NE kvarijo. Kdor misli drugače, živi v zmoti. Ko enkrat doživiš karambol so zvezdice še kako pomembne.
http://www.avtohisa-rajbar.si/primera_files/frame.htm
Primera pri 330.000 km.
Mojmu cliotu je pr 48000km zaribal motor.
Ok, da končam to debato.
Japonci imajo (po statistikah seveda, tukaj ne štejejo zgodbe naših sosedov, ker lahko prav za vsak model naletiš na “petkovo” serijo) v povprečju dobro vzdržljivost in se navadno bolje odrežejo kot evropski avtomobili. Kar trdim, ni to, da se japonci kvarijo vsepovprek, temveč, da je smešno trditi, da je avto s petimi zvezdicami manj varen, ker je vseskozi na servisih. Do sedaj sem imel Citroena, Opla, Fiata in Forda in noben izmed njih (razen opla, ki je bil res katastrofa) ni bil vseskozi na servisih. Samo redni servisi.
Na vsakemu kupcu pa je, da oceni, koliko mu pomenijo zvezdice. Meni pet zvezdic pomeni več kot statistično izjemna vzdržljivost oz. nepokvarljivost. Nekateri pa se raje vozite v manj varnih avtih, ki se manj kvarijo. To je pač vaša odločitev. Vendar, pri karambolu nihče ne vpraša, koliko je avto servisiran.
Če priletiš sto na uro čelno, potem ti noben airbag ne pomaga.
Če voziš stopetdeset v ovinke, potem ni noben ABS ne pomaga.
Zakaj bi jih sploh potrebovali ?
Mislim, kakšne bolane …
>Novi japonci imajo tudi 5 zvezdic, tako da
se ve kdo je najboljši.
Potem japoncev ne boš več kupoval ? Saj bojo ja imeli 5 zvezdic.
Še ena anekdota.
Moj sorodnik je imel šest let subaruja (legacy) in do takrat, ko si ga je kupil je ves čas poudarjal, da edini avto, ki kaj pomeni, je nemški avto. No, ko si je nabavil subaruja, je pel drugačno pesem in sicer, da samo japonski avti veljajo. Seveda se mu je subaru precej kvaril (nesrečno naključje ali slaba izdelava, kdo ve ?) in sedaj je pristal pri Volvotu. Zarečenega kruha se največ poje, tako da absolutne izjave tipa “najboljši, najvarnejši, naj, naj, naj” niso preveč pametne in kažejo (navadno) na slabo poznavanje situacije.
Že sam si povedal da so nad povprečjem. To je to.
So boljši od povprečja.
Vsi posplošujemo tako je.
Aja zgodbice: stric: nissan suny letnik 96 še vedno original
auspuh.
Pri renault meganu je pregoru prej kot v letu.
Da ne govorimo o italijančkih, vsaj zgodbice.
BMW serija 5 letnik 2002: elektronika zajebava
sto na uro, nonstop na servisu.
Peugeot 307 ima prijatelj: cel kup napak.
Soseda citroen xsara je morala menjat nek kontrolnik
al neki tazga dala 50 jurju pa drugač vozi normalno.
Poglej nissan sunyje tam letnik 87, pr nas na
dolenjskem jih sedaj vozijo cigani pa jih ne morejo uničit.