Najdi forum

Splash Forum Avto.Over.Net Avtomobilizem Mazda Premacy

Mazda Premacy

Ojla
Odločamo se za nakup enoprostorca.
Prosila bi za izkušnje z Mazdo Premacy.
Poraba?
Vzdržljivost?
Cena servisov?
Koliko bi bila vredna letnik 01 z 60000km?
Hvala

Mazdo premacy bi morala dobiti kar ugodno, ker so imeli razprodajo novih – so jih namreč nehali delati. Kaj dosti tehničnega o njej ti ne bi znala povedati, na pamet bi rekla, da z mazdo pač skoraj ne moreš faliti.

Mazdo premacy niso nehali izdelovat.
Ne vem od kje ti ta podatek?

Najbrž iz Dela Na kolesih… Bili so pa lani in letos blazni popusti za tekoči letnik, zato se mi je zdelo vse čisto logično.

mazda ima zelo slab crash test, ne vem če bi se odločil zanjo

kaj pa nova Seat Altea?

V mislih ima rabljeno Mazdo tam letnik 2001.
Od kje ti podatek o slabi varnosti v premasiju?
Ker ima 4 vreče, ABS, varnostno kletko….

Vse NCAP teste lahko pregledate na strani

http://www.euroncap.com

Konkretno za Mazdo Premacy

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=7&id2=84

in res ima samo tri zvezdice, kar je za današnji čas slabo.

Vse je relativno.
Ker kaj ti pomaga 5 zvezdic, če je
pa avto vseskozi na servisu.

Sej zato je pa varn , ker nisi tolk na cesti z njim….

Ni relativno, ker teste opravijo za vsak avto na enak način. Kar se pa servisa tiče, ne razumem kaj hočeš povedati. Da se mazda ne kvari ?

Glede na to, da spada v okvir Forda in da skupaj razvijajo avtomobile, bi rekel, da se kvari enako kot drugi avti.

Premacy po mojih informacijah ni bil razvit s Fordom.
Statistika kaže da se japonci najmanj oz se ne kvarijo.
To je dejstvo.

Ne, to ni dejstvo.

Mazda spada v okvir Forda.
Nissan spada pod Renault.

Vsaj za ta dva bi se lahko strinjali, da se kvarijo podobno kot Fordi oz. Renaulti.

Toyota in Subaru sta, kolikor vem, samostojna.

Kar počez nekaj trditi je smešno. Moj sorodnik ima že nekaj let Subaruja in natančno vemo, koliko se “japonci ne kvarijo”.

To je podobno svetemu prepričanju veliko Slovencev, da je potrebno imeti nemški avto, ker nemci so pa ja najboljši.

Časi se spreminjajo in upam si trditi, da se kvarijo avtomobili VSAKE tovarne. Še posebej zadnja leta, ko je toliko elektronike …

Opa pomota.
Če je renault večinski lastnik Nissana to še ne pomeni nič.
Renaulti se najbolj kvarijo. Doma imamo tri Renaulte
in vem. Statistika ADAC jih ima čisto na zadnem mestu
pri vseh vozilih, clio, megane , laguna…
Nissani pa so na teh lestvicah ADAC čisto pri vrhu
skupaj z mazdami toyotami, hondami…
Jaz verjamem ADACu ker je to realna ocena.
Japonci so imeli že dolgo 3 letno garancijo.
Če nebi bili najboljši bi jih to pokopalo.

Še ADAC statistika, če koga zanima:

http://www.spiegel.de/auto/werkstatt/0,1518,grossbild-350084-297591,00.html

>Nissani pa so na teh lestvicah ADAC čisto pri vrhu
>skupaj z mazdami toyotami, hondami…

Katerih statistikah točno ?
link prosim

Če pogledaš moj link, boš spoznal svojo zmoto (nissan micra in nissan almera nista čisto pri vrhu, temveč na sredi).

Povej mi kje je Renault na lestvici,
al pa je kater k je za njim?

Renault je večinoma na zadnjih mestih. Ampak, mene Renault ne briga, ga nikoli nisem imel in ga tudi nikoli ne bom imel (imam neke svoje, iracionalne, razloge).

Izpostavil sem Nissana, ki naj bi bil po tvojem povsod pri vrhu, je pa skoraj v vseh razredih nekje na sredi. Poglejmo spodnji srednji razred – za primer, če se vam ne da brati statistike na mojem linku :

1. Audi A2
2. Mercedes A
3. Honda Civic
4. Toyota Corolla
5. Ford Focus
6. Audi A3
7. Mazda 323
8. VW Beetle
9. VW Golf
10. Seat Toledo,
itd …

Torej, med prvimi desetimi so trije japonci, med prvimi tremi eden. To stanje ni enako trditvam, da so vsi japonci pri vrhu. Strinjam pa se, da so Reanulti, Fiati in Peugeoti na repu vseh lestvic. Kar pa ni bistvo debate – še vedno trdim, da Japonci SE kvarijo in ne da se NE kvarijo. Kdor misli drugače, živi v zmoti. Ko enkrat doživiš karambol so zvezdice še kako pomembne.

http://www.avtohisa-rajbar.si/primera_files/frame.htm

Primera pri 330.000 km.
Mojmu cliotu je pr 48000km zaribal motor.

Ok, da končam to debato.

Japonci imajo (po statistikah seveda, tukaj ne štejejo zgodbe naših sosedov, ker lahko prav za vsak model naletiš na “petkovo” serijo) v povprečju dobro vzdržljivost in se navadno bolje odrežejo kot evropski avtomobili. Kar trdim, ni to, da se japonci kvarijo vsepovprek, temveč, da je smešno trditi, da je avto s petimi zvezdicami manj varen, ker je vseskozi na servisih. Do sedaj sem imel Citroena, Opla, Fiata in Forda in noben izmed njih (razen opla, ki je bil res katastrofa) ni bil vseskozi na servisih. Samo redni servisi.

Na vsakemu kupcu pa je, da oceni, koliko mu pomenijo zvezdice. Meni pet zvezdic pomeni več kot statistično izjemna vzdržljivost oz. nepokvarljivost. Nekateri pa se raje vozite v manj varnih avtih, ki se manj kvarijo. To je pač vaša odločitev. Vendar, pri karambolu nihče ne vpraša, koliko je avto servisiran.

Če te povozi vlak nima veze število zvezdic.
Veze ima le takrat ko trk ni premočan.
Če priletiš čelno 100km/h ti ni pomoči.
Tisto o zvezdicah je bilo mišljeno ironično.
Kaj ti nuca 5 zvezdic če avto ne gre oz je na servisu.
Novi japonci imajo tudi 5 zvezdic, tako da
se ve kdo je najboljši.

Če priletiš sto na uro čelno, potem ti noben airbag ne pomaga.
Če voziš stopetdeset v ovinke, potem ni noben ABS ne pomaga.

Zakaj bi jih sploh potrebovali ?
Mislim, kakšne bolane …

>Novi japonci imajo tudi 5 zvezdic, tako da
se ve kdo je najboljši.

Potem japoncev ne boš več kupoval ? Saj bojo ja imeli 5 zvezdic.

Ne štekaš.
Če bo vozilo najbolj zanesljivo, z najdaljšo garancijo,
najbolj varno, ne vidim razloga da ga nebi kupil.
Poleg tega pa so tudi najcenejši.
Sedaj imajo japonci svoje oblikovalske studie v Evropi.
Poglej Toyoto verso ali avensis ali mazdo 6.
In to so japonci.
To so dejstva.

Od kje tebi, da so najbolj zanesljivi (preberi še enkrat ADAC statistiko) in najbolj varni ? So nad povprečjem in to je dejstvo. Nekateri modeli so zelo dobri, nekateri pa ne. Ves čas posplošuješ in to ni korektno. Mah, saj nima smisla.

Še ena anekdota.

Moj sorodnik je imel šest let subaruja (legacy) in do takrat, ko si ga je kupil je ves čas poudarjal, da edini avto, ki kaj pomeni, je nemški avto. No, ko si je nabavil subaruja, je pel drugačno pesem in sicer, da samo japonski avti veljajo. Seveda se mu je subaru precej kvaril (nesrečno naključje ali slaba izdelava, kdo ve ?) in sedaj je pristal pri Volvotu. Zarečenega kruha se največ poje, tako da absolutne izjave tipa “najboljši, najvarnejši, naj, naj, naj” niso preveč pametne in kažejo (navadno) na slabo poznavanje situacije.

Že sam si povedal da so nad povprečjem. To je to.
So boljši od povprečja.
Vsi posplošujemo tako je.
Aja zgodbice: stric: nissan suny letnik 96 še vedno original
auspuh.
Pri renault meganu je pregoru prej kot v letu.
Da ne govorimo o italijančkih, vsaj zgodbice.
BMW serija 5 letnik 2002: elektronika zajebava
sto na uro, nonstop na servisu.
Peugeot 307 ima prijatelj: cel kup napak.
Soseda citroen xsara je morala menjat nek kontrolnik
al neki tazga dala 50 jurju pa drugač vozi normalno.
Poglej nissan sunyje tam letnik 87, pr nas na
dolenjskem jih sedaj vozijo cigani pa jih ne morejo uničit.

New Report

Close