Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Me zanima ce bi mi v MKL rekli naj grem na knjigomat

Me zanima ce bi mi v MKL rekli naj grem na knjigomat

Grem v knjiznico, ker sem imela 1 knjigo za vrnit. Pa je bil na knjigomatu en gospod. OK, grem na pult, da bi tam vrnila knjigo. Pa mi knjiznicarka (ki sploh ni mag. bibliotekarstva, niti dipl. bibliotekarka) rece, da kr na knjigomat. Halo?? Aja, pa bila sva samo jaz pa ta gospod, pa se ena, ki je klepetala s knjiznicarko.
Gospod je rabil pomoc, pa je nato knjiznicarka pristopila. Ja, zato sem tudi rabila vec casa za vracilo, kot bi ga sicer.
Kaj me ima za posiljat na knjigomat? Pa tudi, ko se gre za izposojo, posilja na knjigomat.
Kaj sploh DELA?
Prvic, ni iz foha. Jaz pa sem. Da se ji ne ljubi, to se vidi ze od dalec. Pac, se je usidrala. Ima pa ene 3 leta vec kot jaz.
Lepo je dol na izposoji, pa 8 ur na Facebooku. Se nikol, ko sem prisla v knjiznico, je nisem videla, da bi kaj konkretnega delala.
Da bi se tako obnasali v MKL, bi ne bilo nikogar. MKL je res prava knjiznica. Tam te za pultom ne napodijo na knjigomat, niti, ce imajo guzvo na izposoji.

Daj glej no malo z drugega, manj užaljenega in boj funkcionalo-logističnega zornega kota. organizace dela v knjižnici s strani zaposlenih – morda sta samo dva na voljo v “sprejemnici”, pa pač oddaja preko knjigomata odnese veliko nepotrebnega.

Pri knjigomatu imajo ponavadi bolje organizirano in več prostora za vrnjene knjige. Voziček+škatle in z vozičkom potem posortirajo in razvozijo nazaj na police… Na pultu pa imajo ponavadi polica za rezervirane knjige…….In tudi- a ti rabiš bit poservisirana osebno, osebni kontakt, vedno – saj je samo vračilo, no.

Meni je pa to vpeč – da imam včasih čimanj stika – samo oddam, in je. Sem pač bolj sodobne sorte. Ne rabim bit v knjinici Poservisirana” s strani človeka, mi knjigomt tudi zadostuje – jaz bi še tako, da mi knjiomat knjigo da, da mi nitreba brskat ali pa kaj spraševat, če kje ni in zakaj ni 🙂

Si pa tudi doma vse preko Cobbisa ponavadi uredim, rezerviram, karkoli – da je na pultu čimmanj dela in čakanja.

Ljudje smo si pač različni.

Potem pa res: sploh ne rabimo vec bibliotekarjev, ker si vse recenzije lahko preberemo na internetu, knjige pa bi lahko knjigomat sam ven serviral. Lahko bi zazidali vhodna vrata knjiznice, pa vzidali knjigomat v steno. V knjiznico bi zaposleni prisli le z zadnjega vhoda, kjer bi le katalogizirali. Saj za drugo jih ne rabimo, kajne.
Malo sem jezna ja in fovs. Pa se malo sproscam na MON.

A ti še vedno nisi prebolela, da nisi tam dobila službe?

Kaj pa če iščeš kje drugje, kaj drugega? Ali pa namesto na MON gospodični tam rečeš – Knjigomat je zaseden, jaz želim oddati tukaj, ker se mi mudi. Ali pa ji potem, ko si oddala na knjigomatu, rečeš, da namesto, da bi prej vzela knjige od tebe, si zdaj zaradi tega izgubila 5 minut.

Ampak to je težko, kajne? Težko se je postaviti zase in mirno povedati, kaj te moti. Na MON pa nihče ne bo šel gledati pohval in pripomb zoper to konkretno knjižnico ali knjižničarko.

Če si odrasla, potem se tudi obnašaj kot odrasla in ne kot ena užaljena najstnica.

Pozdrav,

Ker si od tega foha, torej bibliotekar ali nekaj podobnega, verjetno veš, da obstaja ena posebna knjiga, Knjiga pritožb in pohval.

Pa brez zamere. 🙂

Priznam pa, da je avtomat brezoseben – včasih pa je to tudi v redu.
Je pa užitek včasih srečati zaposlenega v knjižnici, ki ima kaj pojma in ti zna svetovati.

Dobiš pohvalo od mene, ker si iskrena in priznaš, da se sproščaš *

New Report

Close