Naslovnica Forum Starševski čvek mehkoba avta pri slabi cesti francoz in nemc

mehkoba avta pri slabi cesti francoz in nemc

Kaj je sploh mehkoba avta pa trdota avta.
pravijo, da je to podvozje avtomobila, sam kaj je zdaj res.
Ali so res francoski avti tako narejeni, da imajo tako podvozje, da luknje na cesti sploh ne čutiš veliko.
Nemški avtomobili pa ravno obratno pa, da čutiš luknje.
To je res problem, pri nemcih, če imajo take cene bi morali delati tudi veliko na mehkobi avta in pa seveda še dobra kvaliteta to je pa itak že.

In imaš enih 80 000 eur kovančkovm da si en tak avto lahko privoščiš ali pišeš tako na pamet?

o čem zdaj ti
jest govorim o razliki med francozom in nemcem kaka je mehkoba pri nemcih če jo sploh ima
ker francoz ima mehkobo ne čutiš tiste luknje

Francoski avti so glede udobja daleš pred Nemci.

Sicer jaz nisem noben stručko, ampak doma imam Renoja, v službi Golfe.

Ni primerjave, res. Reno ima udobne sedeže, boljše vzmetenje – neko udobje.

Golf je trd, res čutiš vsako luknjo, sedeži malo boljši od klopic v parku…. 🙂)) Kaj več pa ne bi vedela.

Renault je zame top, potem Peugeot (ga ima oče)………. potem pa daleč zadaj VW.

Se bodo pa zdaj našli strokovnjaki, ki pa prisegajo na Citroene, Forde, Fiate in podobno navlako 🙂))!

to je res težko, že tako so vsem bolši neki dobri avti kot so nemški, po drugi strani pa pogrešaš udobje pa podvozje ki je mehko ki lepo gre po slabi cesti in to je francoz, zelo težko
Jaz osebno imam raji audije ne ranaulte in audi je tudi udoben no, pismo res je tole težko

Bi rabil Lado Njivo, da ne bi uničil vseh blažilnikov pa še kaj drugega.

a se pravi, če je avto mehak tako kot so renoji tudi gre vse po vrsti v podvozju po gobe.
se pravi mehkejša udobna vožnja in več stroškov popravil

20 let vozila renoje, zdaj imam VW in tako bo tudi ostalo, ker je vožnja neprimerno boljša. Ne zamenjam udobja za varnost! Da je temu tako sem se prepričala v zimah in snegu.

Trd avto je neuporaben za ljudi, ki imajo probleme z hrbtom, pa če je še tako nemški in lep.

Politicians should be replaced like diapers, often for the same reason Mark Twain

o čem to jaz, ravno o tem kar se tu piše. Ne moreš enega golfa omenjat pri pojmu dragi nemci, pelji se z MB za 80 000 in poročaj. Ravno zjutraj sem šla po precej zrukani cesti z njim in me ni nič rukalo v rit. V golfu bi verjetno rukalo. Drugače pa, jaz se peljem tudi s kaj slabšim kot je golf in se ravno tako pripeljem na cilj. Seveda je en avto višjega razreda bolj udoben, samo slovenci smo res znani po zabijanju denarja v avte, ker imamo očitno razvajene riti.

Največ ropota je ravno v francoskih jajcih.Že novi ropotajo in sploh ne rabi slabe ceste pa je kot en velik čriček.

Nemški avti so prijetnejši za vozit po slabi cesti.Ni za primerjat z francoskimi kripami.

Trši avto lepše leži na cesti in ga bolje čutiš na volanu. avto ki v ovinku plava je pa za nedeljske voznike. Jaz vozim japonca, ki je po trdoti nekje bolj proti švabom….govorimo pa o avtu srednjega razreda…..se pravi avto v rangu 25000-30000 eur
Golf je meni že tako ali tako mimo…malo za preveč denarja…..bolj udoben (čeprav tudi trd) je njegov bratranec seat Leon. Nisem pa še preizkusil 7. generacije, tako da ne bom trdil nič ….vsak ima svoj okus…

kadar se primerja trdota podvozja igra pomembno vlogo tudi lega vozila. Nihče se ne vpraša kako mehkoba vpliva na hitrost. Z nekim francozem se ni varno peljati več kot 150. Zakaj? Ker te lahko kaj hitro nese s ceste. VW ima lego za hitrost zelo dobro poštimano, tako da moj glas gre vw.
Če pa bi kupoval avto za v mesto pa je francoz odlična izbira.

Novi francozi (izjema c-elaysee in bratec peugeot) niso vec tako mehki, ampak so ze tko trdi kot npr wv. Izjema bmw ki je res trd avto. Serija pet je nekoliko boljsa.
Stari renoji so res plavali po cesti… ampak a je kdo vozil prvo laguno 98-00? Avto mehek in neverjetno stabilen, glede na to, da bi moral plavati. Samo se citroeen je imel boljse podvozje, ampak zal pokvarljivo zaradi hidravlike. Se danes ko vozim to laguno, me preseneca voznja z njo in avto je skoraj rojen za slabe ceste, ter neunicljivo podvozje. Po 300k nobene okvare, sklopka, koncniki vse prvotno stanje. Tehnicni v prvo. Pa se vozi precej po makadamu in slaba cesta. Vcasih so znali delat trpezne avte…