menjati avto ali ne
Renault ima zanesljive motorje. Edini problematični je bil 1.2 Tce, pa še ta v zvezi s porabo olja in cukanjem.
Kateri zanesljivi motor je uspelo uničiti avtorju, da ga malo povprašam o njegovi vozniški pismenosti, saj butelj lahko v enem dnevu uniči tudi najbolj zanesljiv motor?
110.000 km in uničena turbina? To uspe le redkim.
Vsekakor svetujem menjavo z motorjem brez turbine, rabljeno Toyoto ali Hondo z atmosferskim bencincem.
pomisleki, 05.11.2024 ob 13:12
Pri avtu, Megane star 8 let so mi ravno zamenjali turbino, avto ima le 110.000 km. Sedaj razmišljam o menjavi, nekaj še dobim za ta avto. Predvsem imam filing, da bi še kaj kmalu “crnilo”.
Preverjeno, ti avti razpadejo pri 300 000, do takrat je pa relativno mir, če ti je crknila turbina je pač crknila , pogosteje menjaj olje in ne tankaj na AC, ker tam avto ugasneš pregret pa rado prime ležaje, enako na vrhu večjih klancev kot je recimo Vršič, Ljubelj ko avto priženeš na vrh, počakaj nekaj minut da se turbina malo shladi.
1. Enak model Megana z zanesljivim motorjem 1.6 Sce. Dobri stari neuničljivi bencinar. Ima jermen. Letnik 2016-2018.
2. Toyota Auris 1.6 valvematic. Zadnji letniki so 2015. Najbolj zanesljiv in neuničljiv bencinski motor. Ima verigo, ki zdrži preko 500.000 km. Avto nima nobenih gremlinov ali konstrukcijskih napak. elektronika je brezhibna.
3. Mogoče še Honda Civic 1.8 VTEC. Neuničljiv motor z verigo, ampak avto je grd za popizdit.
Ne kupuj novega avta, ker so novejše serije katastrofa glede zanesljivosti in kakovosti. Pa še ne dobiš normalnega motorja. Sami turbo mlinčki z direktnim vbrizgom in zelo kratko življenjsko dobo.
elektro avto, 06.11.2024 ob 13:03
pri elektro avtih nobene turbine ni, da bi crknila.
Bo pa avto doživel samovžig. Še prej dobiš čir na želodcu od stresa zaradi iskanja polnilca, ko greš na daljšo pot. Pozimi na minus ne vem kolk avta niti ne boš zagnal, kot se to dogaja Norvežanom.
Ko boš moral menjati baterijo zaradi iztrošenosti, pa te bo prijelo da narediš samomor. 10.000 eur ni maloo denarja za novo materijo.
Rabljen EV ima vrednost NIČ/NULA, bencinca pa boš zagotovo dobro prodal.
Kjub nakjladanju EV fanatikov o odsotnosti turbine, tega in onega, je servisiranje EV v praksi mnogo dražje in vedno se pojavljajo napake na elektriki.