Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek menjati avto ali ne

menjati avto ali ne

Pri avtu, Megane star 8 let so mi ravno zamenjali turbino, avto ima le 110.000 km. Sedaj razmišljam o menjavi, nekaj še dobim za ta avto. Predvsem imam filing, da bi še kaj kmalu “crnilo”.

Glede na leta in kilometre pa res še ni za menjavo… Okvara turbine je ponavadi zaradi nekvalitetnega olja oz. ne dovolj pogostega menjavanja olja. Tako da malo verjetno da bi zdaj začele stvari kar serijsko crkavat.

Renault ima zanesljive motorje. Edini problematični je bil 1.2 Tce, pa še ta v zvezi s porabo olja in cukanjem.

Kateri zanesljivi motor je uspelo uničiti avtorju, da ga malo povprašam o njegovi vozniški pismenosti, saj butelj lahko v enem dnevu uniči tudi najbolj zanesljiv motor?

110.000 km in uničena turbina? To uspe le redkim.

Vsekakor svetujem menjavo z motorjem brez turbine, rabljeno Toyoto ali Hondo z atmosferskim bencincem.

jaz sem imela isti problem. Moj mož je šel in zamenjal avto za renault – dacia. S tem avtom pa nimam nobenih problemov. Res pa je, da vse od dneva nakupa stopi pokrit v garaži.

Turbina je občutljiva, če hladen avto pretirano hitro voziš ali pa če recimo precej hitro voziš po avtocesti in ga na pocivališcu takoj ugasneš.

imam dacio z 1.2 tce motorjem. Res je, da porabi nekaj olja, ampak to ni nič z primerjavo z porabo olja na citroenu, Kjer se mesečno doliva 1 l olja

Odgovor na objavo uporabnika
pomisleki, 05.11.2024 ob 13:12

Pri avtu, Megane star 8 let so mi ravno zamenjali turbino, avto ima le 110.000 km. Sedaj razmišljam o menjavi, nekaj še dobim za ta avto. Predvsem imam filing, da bi še kaj kmalu “crnilo”.

Preverjeno, ti avti razpadejo pri 300 000, do takrat je pa relativno mir, če ti je crknila turbina je pač crknila , pogosteje menjaj olje in ne tankaj na AC, ker tam avto ugasneš  pregret pa rado prime ležaje, enako na vrhu večjih klancev kot je recimo Vršič, Ljubelj ko avto priženeš na vrh, počakaj nekaj minut da se turbina malo shladi.

kakšen predlog za nov avtu, bencinar

Samo, če imaš dosti denarja pod palcem za novega in točno veš kaj iščeš in potrebuješ. V nasprotnem lepo troši Megana, saj je trg rabljenih vozil v Slo na najnižji točki ever. Možnosti da dobiš bp avto, so kot iskanje igle v plasti sena. Razen, če kupiš rabljenega od kakega ok znanca, soseda.

ja imam cca 25.000 za nov avto, megana pa lahko prodam še za dokaj solidno ceno

Za megane 1.6 dci je bilo značilno zgodnja okvara turbine.Drugače pa je avto za uporabljat.Tudi pri ostalih lahko kaj gre.

Odgovor na objavo uporabnika
pomisleki, 06.11.2024 ob 10:35

ja imam cca 25.000 za nov avto, megana pa lahko prodam še za dokaj solidno ceno

25 jurjev ni dosti denarja, ga je pa škoda uporabit na plastična jajca po 2016 letu, bog ne daj na električna.

Jaz bi vozila Megana še naprej.

1. Enak model Megana z zanesljivim motorjem 1.6 Sce. Dobri stari neuničljivi bencinar. Ima jermen. Letnik 2016-2018.

2. Toyota Auris 1.6 valvematic. Zadnji letniki so 2015. Najbolj zanesljiv in neuničljiv bencinski motor. Ima verigo, ki zdrži preko 500.000 km. Avto nima nobenih gremlinov ali konstrukcijskih napak. elektronika je brezhibna.

3. Mogoče še Honda Civic 1.8 VTEC. Neuničljiv motor z verigo, ampak avto je grd za popizdit.

 

Ne kupuj novega avta, ker so novejše serije katastrofa glede zanesljivosti in kakovosti. Pa še ne dobiš normalnega motorja. Sami turbo mlinčki z direktnim vbrizgom in zelo kratko življenjsko dobo.

pri elektro avtih nobene turbine ni, da bi crknila.

mogoče kakšen renault austral, golf, mogoče toyota

tako da nabavi MG4 elektro, po subvenciji pride 22 jurjev. Vsakih 20k km prišparaš 1000 € na pogonskem energentu

dodatno cestnina brezplačna

In na servisih prišparaš.

Če ne delaš vsak teden kake poti 500 km+, recimo. Drugače ni razloga, da starega smrdljivca kupiš

Odgovor na objavo uporabnika
elektro avto, 06.11.2024 ob 13:03

pri elektro avtih nobene turbine ni, da bi crknila.

Bo pa avto doživel samovžig. Še prej dobiš čir na želodcu od stresa zaradi iskanja polnilca, ko greš na daljšo pot. Pozimi na minus ne vem kolk avta niti ne boš zagnal, kot se to dogaja Norvežanom.

Ko boš moral menjati baterijo zaradi iztrošenosti, pa te bo prijelo da narediš samomor. 10.000 eur ni maloo denarja za novo materijo.

Rabljen EV ima vrednost NIČ/NULA, bencinca pa boš zagotovo dobro prodal.

Kjub nakjladanju EV fanatikov o odsotnosti turbine, tega in onega, je servisiranje EV v praksi mnogo dražje in vedno se pojavljajo napake na elektriki.

New Report

Close