Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Menjava mobilnega operaterja na račun nižje cene?

Menjava mobilnega operaterja na račun nižje cene?

Torej, kot že zgoraj omenjeno. Koliko vas je, ki ste menjali operaterja na račun nižje cene računov, za enake ali podobne porabljene količine? Ste se na račun nižjega zneska pripravljeni odreči tudi kakšni storitvi, ki jo ugodnejši ponudnik ne ponuja? Npr. obvestila o zgrešenem klicu v primeru nedosegljivosti al nižja hitrost prenosa podatkov?

Obvestilo o zgrešenem klicu je v današnji dobi najbolj nepotrebna storitev ever. Če me ne dobi na telefon, ima še možnost SMS-ja in milijon messengerjev. Prenos podatkov pa je bistven. Ko se pojavi operater, ki ponuja več za manj denarja, vedno zamenjam in še nisem bila razočarana. Tako sem bila med prvimi, ki so presedlali na Bob, ko so se vsi še norca delali iz njega in mu napovedovali propad, zdaj pa na Hofer. In spet se delajo norca iz njega in mu napovedujejo propad. 🙂

Ob prvi piliki smo vse zamenjali, stran od elektro ljubljana, stran od energetike, stran od telekoma, stran od prejšnjega mobitela, skratka stram od vseh monopolistov…. po dobrih 10 -letih s še nismo k nobenemu vrnili 🙂
Sedaj gremo še stran od dimnikarjev energetski servis 🙂
Za manj denarja smo vedno dobili enako ali vsaj več, nikoli manj.

nova
Uredništvo priporoča

To, za zgrešeni klic imaš prav. Ampak ljudem je skoraj samoumevno, da to pa klicani ima. Potem pa se čudijo, ko se jim po nekaj dni ne oglasiš. Da bi pa klicatelj npr. poslal SMS, to pa ne.

Cena je kralj….torej osnova za vse….zaradi cene se odpovem kupu nepotrebnih bedarij, ki jih ne uporabljam ali mi nič ne pomenijo. Obvestilo o zgrešenem klicu je recimo tako, hitrost, če mi znižajo iz 100 na 50, tudi…..več tisoc sms tudi itd..,.

sem in sem. In sem zadovoljna.

Potem te v resnici ne rabijo, a ne?

Izgleda res. Ne vem, nekaterim je samoumevno poklicati samo 1x in potem čakati v nedogled, da pokličeš nazaj.

Jaz raje zamenjam paket, kot operaterja, ker imam itak še posebne ugodnosti pri njih, na zvestobo. Če se pa ne znate zmeniti, ste pa bumbarji.

zelo ugoden, stari Mobitel mi je do zdaj nabijal ceno do 25 EUR

Zdaj pa pri konkurenci plačaš koliko?

No, srčece, daj napiši, kakšen poseben paket si dobila nazadnje. 🙂

No, srčece, daj napiši, kakšen poseben paket si dobila nazadnje. 🙂
[/quote]

Srčece te je naredilo. 😉

Ne smem izdati, ker je poslovna skrivnost.
Fora je samo v tem, da znam priti na maksimalne prenose, za malo naročnino, pa da ne govorim o ceni menjave paketa in ostalih bonusih. 😉

Koliko pa recimo porabiš potem od tega maksimalnega prenosa? Ker u glavnem neko silno porabo prenosa podatkov je že kar težko dosežt na telefonu ali tablici.

Jaz pa odkrito priznam, da nisem vedela, da kdo nima funkcije zgresenega klica…

No evo :)…. kaj sem rekel.

Ja glej meni je opcija sms.a za zgreseni klic super, ker nona mi sigurno ne bo pisala sms.a ce me ne dobi ko me klice 🙂

No, srčece, daj napiši, kakšen poseben paket si dobila nazadnje. 🙂
[/quote]

Srčece te je naredilo. 😉

Ne smem izdati, ker je poslovna skrivnost.
Fora je samo v tem, da znam priti na maksimalne prenose, za malo naročnino, pa da ne govorim o ceni menjave paketa in ostalih bonusih. 😉
[/quote]

Da si ne boš kaj naredila. 🙂 Če daješ direktorju, tako povej, sicer pa so cene za fizične uporabnike fiksne in javno dostopne. Operaterji ne poznajo programov zvestobe, saj niso spar :))). Kaj vse si boš še izmislila.

Ne bi rekla. Če gledaš pretočne vsebine, si hitro na 20 giga porabe.

Jaz je očitno na Bobu nisem imela, pa nisem niti vedela. 🙂 Ampak baje samo, če si zaseden, drugače normalno, da pokaže.

za enkrat še ni bilo dovolj mamljive ponudbe pri konkurenci tudi na račun “nižje cene”…

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ·uʍop əpısdn əɥʇ Obožujem rdečo zvezdo, pijem Heineken. Iä! Iä! Cthulhu fhtagn! Gosturnca u solat še ni konc sveta.

O obvestilu o zgrešenem klicu v primeru nedosegljivosti govorimo

Jaz je očitno na Bobu nisem imela, pa nisem niti vedela. 🙂 Ampak baje samo, če si zaseden, drugače normalno, da pokaže.
[/quote]

Srčece te je naredilo. 😉

Ne smem izdati, ker je poslovna skrivnost.
Fora je samo v tem, da znam priti na maksimalne prenose, za malo naročnino, pa da ne govorim o ceni menjave paketa in ostalih bonusih. 😉
[/quote]

Da si ne boš kaj naredila. 🙂 Če daješ direktorju, tako povej, sicer pa so cene za fizične uporabnike fiksne in javno dostopne. Operaterji ne poznajo programov zvestobe, saj niso spar :))). Kaj vse si boš še izmislila.
[/quote]

Ti k se ne znaš zmeniti in rajši skačeš od enega do drugega za par centov.
Vse kar še povem, še enkrat je to, da imam na vsaki položnici pripisan popust. Kako in kaj, pa itak ne povem, kar znajdite se po svoje, saj ste pametne mone. 😉

Ne bi rekla. Če gledaš pretočne vsebine, si hitro na 20 giga porabe.
[/quote]

Zastopim ja…gledamo…ampak 20-30 min na dan maksimalno…pa še to ne vsak dan. Zato sem napisal to o količini.

New Report

Close