Menjava racunovodstva postopek
Zdravo.
Rad bi zamenjal racunovodstvo in me zanima kaksen je postopek?
Zanima me kaj vse mi je stari racunovodja dolzan izrociti oz vrniti?
Poleg mojega arhiva faktur verjetno tudi kaksne izpiske zakljucke stanj na kontih? Da potem novi to vnese notri? Ali kako, sploh ce menjam racunovodstvo med letom? Najbolj me skrbi ta prehod kako izgleda, da se ne bi vmes izgubili podatki. Ali novi racunovodja ravi prvo notri vnesti stare podatke da lahko zacne delati ali lahko normalni dela, stare stvari pa naknadno vpise v program, racimo ko moj stari racunovodja vse zakljuci?
Kaj pa kasne drugi podatki vezani na arhiv, ki so pomembni za novega racunovodjo, recimo kako je porazdeljena amortizacija za osnovna sredstva in podobne stvari? In opombe, ki jih uporabljaju pri delu.
Rad bi preprecil tudi ponagajanje starega racunovodje novemu, ali se to tudi dogaja, saj konkurence je veliko.
Zanima me se kako je z e-davki, pooblastila, ko se oddajajo prispevki in ddv? Kaj to pomeni zame, koliko se moram potem jaz ukvarjati s tem? Samo napisen neko pooblastilo da pooblascam novega in kako prekinem pooblastilo staremu, samo kako?
Povsod ne netu pise da je menjava racunovodstva hitra in enostavna. Nikjer pa be pise kako dejanski izgleda in kaksen je postopek?
Načeloma nov računovodski servis sam pripravi pooblastila za DURS in AJPES, vi jih pa samo podpišete.
Več o tem, kako zgledajo ta pooblastila (in če jih želite sami izpolniti), najdete na:
– za AJPES na njihovi www strani, kjer se registrirate in kliknete na “Moja stran”, nato pa levo najdete gumb “Izdelava pooblastila”… (in tudi “Odvzem pooblastil”),
– za DURS pa na e-davkih, gumb “Obrazci za pooblaščanje” (tudi preklic pooblastil).
Glede knjiženja pa vam star računovodski servis da končna stanja na kontih, ki jih nov računovodski servis vnese v svoje knjige kot začetna (otvoritvena) stanja, in nadaljuje s knjiženjem dokumentov od določenega datuma dalje.
Forum je zaprt za komentiranje.