Menjava zaslona in garancija
Pozdravljeni. N vs se obračam, ker imam eno težavo. Imam gsm aparat Huawei p10 in so težave s kamero, slik mi ne izostri, pa so mi rekli v poslovalnici mobilnega operaterja, da je baje leča uničena oz podrsana. Kontaktirala sem serviserja v moji bližini, ki mi je že menjal zaslon, in je rekel, da zaradi tega (menjava zaslona) gsm ni več v garanciji. Ali to drži? Ni mi pa jasno kaj ima zaslon veze z ‘zadnjo’ kamero oz zakaj zaradi menjave zaslona, če to drži, bo najbrž potrebno plačati servis kamere.
Pa morda kdo ve, približno koliko bi stalo popravilo?
Najlepša hvala za vaša mnenja.
Pozdravljeni,
razumemo, da je opisana situacija neprijetna. Sporočam vam, da je Telekom Slovenije le prodajalec naprav, za brezhibno delovanje in morebitno popravilo kupljene naprave oziroma v vašem primeru telefona je zadolžen uradni serviser. Ta pregleda napravo in poda svoje mnenje. Na njihove ugotovitve kot prodajalec nimamo vpliva. V njihove ugotovitve tudi ne moremo dvomiti.
Predlagam, da se za razrešitev situacije obrnete neposredno na prodajno mesto, kjer ste vse zadeve glede popravila svojega telefona že urejali oziroma neposredno na uradnega serviserja za telefon, kjer vam bodo podali tudi informacije glede cene popravila.
Lep pozdrav, Petra
Forum je zaprt za komentiranje.