MERCATOR PIKA
Samo da so to pras.. zacel delat odkar je hrvaski! Ker ne spostujejo rednih strank oz nas Slovencev pac..[/quote]
Se Slovenci ne spostujemo slovenskega, zakaj bi to potem pricakovali od Hrvatov?
Ne serite, 1eur zaračunavajo že skoraj 2 leti in pred zaračunavanjem so 3 mesece pošiljali obvestilo, da bodo pričeli z zaračunavanjem in tudi pojasnili zakaj tako.
Pokliči, pošlji dopis ali kakorkoli kontaktiraj odgovorne, da spremeniš način dostave položnice, seveda je najbolje na e-mail, brezplačno, praktično in ekološko, obveznosti pa plačaš brez provizije kar na blagajni v Mercatorju.
Še nikoli nisem dobila zaračunanega tega evra. Je pa res, da dobivam položnice na mail (kot vse ostale) odkar je to možno.
A se eni res še s tem papirjem ukvarjate? In pol spravljate v fascikle? Jaz položnice shranim na računalnik, poklikam plačilo na kliku (za večino imam itak trajni nalog) in nikjer več nobenega papirja po predalih že par let.
Prej so delali isto, a brez zaračunavanja enega evra. Torej, kaj jih zdaj tišči? Hrčki?
Ne maram več njihove Pike. So mi, lopovi, pred leti poslali položnico za štiri (4) cente, še danes ne vem, za kaj, ko sem jim plačilno kartico vrnila. Se je še trgovka na blagajni za glavo prijela, če so normalni.
V Mercator grem itak samo, ko imajo kupon s popustom za 20 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, vzamem le tisto, kar potrebujem, če sploh. Mislim pa, da tudi na to ne bom več dolgo “padala”. Najboljši sosed? Ja, pa ja de.
Pozdravljeni,
v začetku leta 2015 smo spremenili pogoje poslovanja in s tem tudi seznanili uporabnike Pika kartice. Od 1. 2. 2015 se namreč vsem imetnikom Pika kartice, ki želijo obračune še vedno prejemati po klasični pošti, zaračuna strošek papirnatega poslovanja 1 EUR. Mesečni izpisek smo strankam dolžni posredovati za vsak mesec, ko je na kartici vidno poslovaje, kamor sodi tudi poravnava mesečnih obveznosti preteklega obdobja.
Vabimo vas, da se registrirate v portal Moja Pika in preidete na elektronsko obveščanje o obračunu ter se v bodoče izognete strošku za papirnato poslovanje v višini 1 EUR. Postopek registracije si lahko ogledate na povezavi https://www.mercator.si/pika/kako-registrirate-mojo-piko.
Za dodatna pojasnila in pomoč smo na voljo na brezplačni telefonski številki 080 20 80.
Lep pozdrav,
Spletno uredništvo Mercator
Pozdravljeni,
v začetku leta 2015 smo spremenili pogoje poslovanja in s tem tudi seznanili uporabnike Pika kartice. Od 1. 2. 2015 se namreč vsem imetnikom Pika kartice, ki želijo obračune še vedno prejemati po klasični pošti, zaračuna strošek papirnatega poslovanja 1 EUR. Mesečni izpisek smo strankam dolžni posredovati za vsak mesec, ko je na kartici vidno poslovaje, kamor sodi tudi poravnava mesečnih obveznosti preteklega obdobja.
Vabimo vas, da se registrirate v portal Moja Pika in preidete na elektronsko obveščanje o obračunu ter se v bodoče izognete strošku za papirnato poslovanje v višini 1 EUR. Postopek registracije si lahko ogledate na povezavi https://www.mercator.si/pika/kako-registrirate-mojo-piko.
Za dodatna pojasnila in pomoč smo na voljo na brezplačni telefonski številki 080 20 80.
Lep pozdrav,
Spletno uredništvo Mercator[/quote]
če počnete nekaj kar ni v našo korist in ste lahko to prej uspešno krili iz svojih neskormnih marž je to strankam/uporabnikom neprijazen način. Tudi oglaševanje je delo in strošek in tudi tega krijete iz svojih marž kakor tudi plače zato tega trapezljanja, da je pošiljanje obračunov vašim rednim kupcem postal neobvladljiv strošek za pokrivanje iz vašega dobička ampak ga želite prenesti na nas tj kupca zelo slaba poslovna gesta do potrošnika nespoštljiva!
Pozdravljeni,
v začetku leta 2015 smo spremenili pogoje poslovanja in s tem tudi seznanili uporabnike Pika kartice. Od 1. 2. 2015 se namreč vsem imetnikom Pika kartice, ki želijo obračune še vedno prejemati po klasični pošti, zaračuna strošek papirnatega poslovanja 1 EUR. Mesečni izpisek smo strankam dolžni posredovati za vsak mesec, ko je na kartici vidno poslovaje, kamor sodi tudi poravnava mesečnih obveznosti preteklega obdobja.
Vabimo vas, da se registrirate v portal Moja Pika in preidete na elektronsko obveščanje o obračunu ter se v bodoče izognete strošku za papirnato poslovanje v višini 1 EUR. Postopek registracije si lahko ogledate na povezavi https://www.mercator.si/pika/kako-registrirate-mojo-piko.
Za dodatna pojasnila in pomoč smo na voljo na brezplačni telefonski številki 080 20 80.
Lep pozdrav,
Spletno uredništvo Mercator[/quote]
če počnete nekaj kar ni v našo korist in ste lahko to prej uspešno krili iz svojih neskormnih marž je to strankam/uporabnikom neprijazen način. Tudi oglaševanje je delo in strošek in tudi tega krijete iz svojih marž kakor tudi plače zato tega trapezljanja, da je pošiljanje obračunov vašim rednim kupcem postal neobvladljiv strošek za pokrivanje iz vašega dobička ampak ga želite prenesti na nas tj kupca zelo slaba poslovna gesta do potrošnika nespoštljiva![/quote]
PRENESTE TO SPOROČILO VAŠIM BUTASTIM VODJEM NESPOSOBNIM VODITI OBČUTLJIVO POSLOVNO POLITIKO TJ KUPCEM / STRANKAM PRIJAZNO!
Pa kaj vam je hinavci, hodite na hrvaško morje,( jaz ne) , ker vam je najlepše in ne vem še kaj. Obenem pa opravljate , (hodim v Mercator), tako da to ni več slovensko in ne vem kaj šeeeeeee .
Prvič vse kar vas moti je pravica lastnika. Privatna lastnina naj bi bila in je zaščitena in prav je tako. Aja kako je prišlo do zgodbe s hrvaškimi lastniki, pa ta zgodba še vedno traja. Vem, kaj vas najbolj boli. Ko bi Mercator kupili da jih ne žalim , pa brez zamere Bantustanci bi bilo vse OK. Ker so pa to kupili Hrvati pa vik in krik, seveda pa vseh 60{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} Slovencev na morje na Hrvaško. Aja to pa je morala, hodiš na morje v CRO in obenem si proti nakupu v Mercatorju in v njem nakupuješ Konzum itd. . Ne ni to je pravica potrošnika. No zdaj junaki opravljivi povejte , zakaj naša kvazi politika in še kdo z njo “spajdašen” ni uspel tega preprečiti in bi Mercator ostal v slovenskih rokah, če bi si tega tako želeli. In kaj bi bilo danes razen občutka to je SLO firma bolje. !!!!!!!! Samo kvazi komentatorji in njihovi podporniki še danes ” bluzijo” o tem. Po moje bo Mercator deloval po sistemu dobička ( no zdaj sem pa nekaj povedal) in deloval v tej smeri brez politike pa naj bo ta naša ali sosedna.
Pa še malo za majhne uporabnike… seveda bo deloval po sistemu stroškov.. če je nekaj ceneje v CRO kot v SLO , bo temu primerno reagiral. A vi dragi potrošniki pa ne bi !!!!!! Itak je pa “štacun” v SLO preveč in imamo stranke zelo velik izbor.
Itak je pa treba politike vprašat, zakaj je do tega prišlo. Aja oni si pa vedno nedotakljivi.
Ker je trgovcev res ogromno zahtevamo maksimalno spostovanje. Ma ne hodimo na Hrvasko..ne na morje ne na sploh..nikol nismo,prevec drugega lepega sveta okoli. Hrvaska pride na vrsto CE bo potreba na starost ko bo revma in tezko potovati..ha,ha,upam,da ne. Uglavnem: ce jim je stevilo karticarjev upadlo potem bogato obdarujes tiste ki so ostali ne pa da hoces na teh..se zadnjih lojalnih..notri prinesti svoje napake. Tako razmisljanje je z vidika odnosa do kupcev samomorilno vedenje. Hostaplerji..za delo z ljudmi je treba imeti empatijo..