MG AVTO
Zanima me čimveč informacij o avtomobilu MG. Najbolj bom vesel, če se oglasi kdo, ki ta avtomobil ima.
Zanima me, kakšen se vam zdi, ima smisel kupiti avto, ki je povsem neznane znamke in jih je na slovenskih cestah izjemno malo. Kakšna je vzdržljivost tega avta za strmine in gorski svet ali je to avto bolj za medmestne vožnje po avtocestah. Dobil sem nekaj informacij od prodajalca, vendar te to bol za reklamo, ne pa da bi res znali kovedati kakšen avto je to.
Tudi cene so zelo različne, zato prosim še za ceno in naslov prodajalca, poleg ABC Renault, seveda.
ME MIKA, 19.05.2023 ob 09:27
Zanima me čimveč informacij o avtomobilu MG. Najbolj bom vesel, če se oglasi kdo, ki ta avtomobil ima.
Zanima me, kakšen se vam zdi, ima smisel kupiti avto, ki je povsem neznane znamke in jih je na slovenskih cestah izjemno malo. Kakšna je vzdržljivost tega avta za strmine in gorski svet ali je to avto bolj za medmestne vožnje po avtocestah. Dobil sem nekaj informacij od prodajalca, vendar te to bol za reklamo, ne pa da bi res znali kovedati kakšen avto je to.
Tudi cene so zelo različne, zato prosim še za ceno in naslov prodajalca, poleg ABC Renault, seveda.
To govoriva o elektricnem MG avtu?
izvedel bi več, 19.05.2023 ob 11:26
Saj niti sam ne vem ali obstajajo tudi bencinski, na cesti ga še nisem videl, samo na razstavnem prostoru, kjer pa prodajalec ni imel prav dosti interesa, da bi mi kaj razložil.
Kot sem videl, je avto precej visok, kar mi ustreza, cena je od 17 do 20 tisoč evrov.
Še za kakšno informacijo, prosim.
Jaz se vozim dnevno mimo podjetja ki je začelo s trzenjem teh avtomobilov. Najmanj 3 leta so stali elektricaji pod nadstreskom polni prahu. Ravno aktivno se niso prodajali. Vprasanje je servis in nadomestni deli.
Nazadnje je bil clanek tudi na Siol-u glede teh vozil. Sam osebno ga nebi kupil…
Sem naredil leta 2010 pri znamki Chevrolet… Bila je napaka
MG. Priznana in slavna angleška znamka z dolgoletno tradicijo, ki je šla v stečaj. Kupili so jih Kitajci. Podobno se je zgodilo švedskemu Volvu, ki je tudi v kitajskih rokah in izdeluje vrhunske avte.
Kitajska avtoindustrija je v zadnjih dveh desetletjih tako napredovala, da je po kakovosti presegla nemške avtomobile. Te informacije prihajajo iz nemških virov.
V LJ je predstavništvo na Samovi/Drenikovi. Predlagam testno vožnjo, za termin se je treba dogovoriti.
Priporočam nakup MG ZS z bencinskim motorjem. Cena je 17.000 eur, kar je okrog 7-10.000 ceneje od konkurence. Pogon na prednja kolesa, se pravi, da nima 4×4.
Avto je križanec, torej je primeren za asfalt in slabši makadam. Sam sem ga preizkusil in sem zadovoljen s splošnim vtisom. Servisi in rezervni deli so dostopni kot pri ostalih znamkah.
Številni testi so na YT ali v PDF formatu (uporabi iskalnik). Povsod ima dobre ocene.
Ker gre za promocijsko ceno (17.000), priporočam nakup, ker ne bo več dolgo tako ugodna.
poznavalec553, 19.05.2023 ob 13:30
MG. Priznana in slavna angleška znamka z dolgoletno tradicijo, ki je šla v stečaj. Kupili so jih Kitajci. Podobno se je zgodilo švedskemu Volvu, ki je tudi v kitajskih rokah in izdeluje vrhunske avte.
Kitajska avtoindustrija je v zadnjih dveh desetletjih tako napredovala, da je po kakovosti presegla nemške avtomobile. Te informacije prihajajo iz nemških virov.
V LJ je predstavništvo na Samovi/Drenikovi. Predlagam testno vožnjo, za termin se je treba dogovoriti.
Priporočam nakup MG ZS z bencinskim motorjem. Cena je 17.000 eur, kar je okrog 7-10.000 ceneje od konkurence. Pogon na prednja kolesa, se pravi, da nima 4×4.
Avto je križanec, torej je primeren za asfalt in slabši makadam. Sam sem ga preizkusil in sem zadovoljen s splošnim vtisom. Servisi in rezervni deli so dostopni kot pri ostalih znamkah.
Številni testi so na YT ali v PDF formatu (uporabi iskalnik). Povsod ima dobre ocene.
Ker gre za promocijsko ceno (17.000), priporočam nakup, ker ne bo več dolgo tako ugodna.
Vsem hvala za informacije, bo treba prespati in se odločiti.
Di313, 19.05.2023 ob 13:42
Pred dvajsetimi leti smo imeli MG kabrio. Firma je bila angleška, težko si dobil dele. Zdaj je firma v kitajskih rokah, imajo cel kup novih modelov, tudi SUV. Kvaliteta verjetno ni slaba, cena pa temu primerna. Jaz hbkat le r veliko vidim po Lj , v SUV izvedbi
Jaz pa jih kar pogosto vidim v Ljubljani. Dobro se prodajajo. Servisna mreža in rezervni deli so zagotovljeni.
Osebno bi spremenil le obseg koles. Za eno inčo bi povečal obseg koles.
Avto sem kupil za oceta (klasika) 17.500 eur.
Zelo zadovoljen.Avto je pa vrhunski za ta denar.
Za tasco sem vzel pa avtomatika (22.500 eur)
Zelo zadovoljen. EDINO moti me res , kolesa bi lahko bila malce visja, razsvetljava zadnjega dela vozila, in pri avtomatiku (ce ni v hold polozaju) avto malo hitreje spelje kot drugi (drazji) avtomatiki.
Prej je tasca imela Renault Capture, no ce primerjam te dve vozili, je MG 3 x boljsi….tu sploh ni primerjave….
Peugeot pa je ze drazji….
Osebno mislim da je Top nakup, predvsem za model ki stane 17.500 eur.
Cene pa so po vsej Sloveniji identicne ker lastniki ne dopuscajo cenovne konkurence kakor sem sam opazil pri nakupu.
Lp
Blaz274, 20.05.2023 ob 08:39
Avto sem kupil za oceta (klasika) 17.500 eur.
Zelo zadovoljen.Avto je pa vrhunski za ta denar.
Za tasco sem vzel pa avtomatika (22.500 eur)
Zelo zadovoljen. EDINO moti me res , kolesa bi lahko bila malce visja, razsvetljava zadnjega dela vozila, in pri avtomatiku (ce ni v hold polozaju) avto malo hitreje spelje kot drugi (drazji) avtomatiki.
Prej je tasca imela Renault Capture, no ce primerjam te dve vozili, je MG 3 x boljsi….tu sploh ni primerjave….
Peugeot pa je ze drazji….
Osebno mislim da je Top nakup, predvsem za model ki stane 17.500 eur.
Cene pa so po vsej Sloveniji identicne ker lastniki ne dopuscajo cenovne konkurence kakor sem sam opazil pri nakupu.
Lp
Tudi jaz nimam pri MG ZS prikazovalnika zunanje temperature. Avto je bil kupljen nov, pred enim tednom. Oprema je Luxury. Če bi bilo to urejeno pred leti, potem bi sedaj to avtomatsko vsi imeli. Tudi pri MG Slovenija (FB stran) so potrdili, da ZS nima prikazovalnika zun. temperature. Sama klima je mehanska oz ročna. Ostalo pa je zaenkrat super.
asfd, 09.06.2023 ob 12:19
S to razliko, da je Volvo menjal samo lastnika, ne pa proizvodnje, razvoja in kakovostnih standardov in je dejansko še vedno top avto. MG pa že kot Anglež ni bil bohvekaj, kar se kakovosti tiče, zdaj je pa še slabše. Precej poceni blišča, ki na dolgi rok ni najboljši.
O ja. Volvo v lastništvu Forda ni imel ne kakovosti ne razvoja. Šele s Kitajci si je povrnil ugled, ki ga je imel pred davnimi desetletji.
Kitajski avti presegajo kakovost evropskih. O tem čivkajo že nemške avto revije, ki so namenjene promociji nemške avtoindustrije.
Samo Kitajci lahko vrnejo evropskemu srednjemu razredu pravico do nakupa novega avta. Zadnja leta so to pravico v obliki inflacije in kartelne podražitve vozil za 50-60%, za vedno izgubili.
Pol leta sem lastnik MG ZS 1,5 bencin. Avto je v osnovi dober ima pa nekatere pomanjkljivosti. Pri štartu hladen “cuka”, display reagira zelo počasi! Moti me tudi, da nima prikazovalnika zunanje temperature. V hribu mu manjka malo moči!! Poraba goriva je zelo nizka (6, 3 l) ob zmerni vožnji. Na cesti je zelo stabilen in lahko ga je voziti. Po 6000 prevoženih kilometrih moram reči, da je splošni vtis glede na ceno dober.
če hočeš razumet sedanjost moraš poznat zgodovino. googlaj mg. kakpni so bili leta 1980 – 1995 pa preglej. jaz t ibom sedaj povedal, ti pa pač če želiš verjemi. če ne pa ne. nikoli niso bili bog ve kaj avti. in tudi sedaj niso. in nikoli ne bodo. recimo imaš novi bmw5. totaln zmazek. ampak če bodo spet naredli kaj pametnega bo folk spet kupil. ampak bmw ima znanje, zgodovino, historijo ki je neki. mg nima nobene historije. iz reka ne moreš naredit torte. zakaj ne gledaš običajn avto. škoda octavia 1.0 tsi smrdljivi motor. kolk ose boš ti fural, bo vrh glave. isto bo kot električni ali hybrid, sam oveliko bolje in bolj praktično. kupi occtavio karavan osnovno. bassic model čim cenej. bo uredu zagotovo.