Najdi forum

Splash Forum Style.Over.Net Opravljivka Milena Miklavčič včeraj zadnja beseda

Milena Miklavčič včeraj zadnja beseda

Po tvoje, se lahko mirne duše to in še marsikatero javnosti zelo dobro znano osebo/e, da pod psevdonim in se o njej piše, kar ti žlehtnoba in domišljija dâ, saj je to pesniška svoboda.
V nagovoru se še objavi, da so osebe izmišljene, ter da je podobnost s kako resnično osebo zgolj naključna.
Vendar vsa javnost točno ve, za koga gre, kje se dogaja, v katerem času, etc.
Nakar se omenjeno branje v javnosti reklamira še tako, da te osebe označujejo splošni odraz neke družbe v polpreteklem času. Še toliko bolje v današnjem.
Grem opisovat življenje Kresalove, ji dam psevdonim, opišem, da je izmišljena oseba, ampak dohodki so pa resnični.
In?
Veselo se z njo pomenjkujem o vsem tem v neki debati na javni tv. Ker ona je zame le fikcija, pesniška svoboda. Ne more mi nič.
Glavno, da sem se ji maščevala, pa še denar služim na njen račun in svojo “pesniško svobodo”.
Mi kaj more? Sleče do gat in še čez! V zmoti si.
[/quote]

Ne, javnost ne ve točno za koga gre. Vsekakor jaz ne vem, ker sem tako zlobna, da ne kupujem knjig o tujih nesrečah, ki rajcajo tebe, in tebi podobne in ne hlastam po tovrstnih oddajah. Firbca pasete samo ve, brezmadežne duše, ki stojite v vrsti za knjigo in gledate oddaje, kjer se pojavlja avtorica, v upanju, da pade še kak ocvirek.

Ne, javnost ne ve točno za koga gre. Vsekakor jaz ne vem, ker sem tako zlobna, da ne kupujem knjig o tujih nesrečah, ki rajcajo tebe, in tebi podobne in ne hlastam po tovrstnih oddajah. Firbca pasete samo ve, brezmadežne duše, ki stojite v vrsti za knjigo in gledate oddaje, kjer se pojavlja avtorica, v upanju, da pade še kak ocvirek.
[/quote]

Mene ne, mislim isto, kot ti. Odgovarjam tistim, ki trdijo, da se knjige z resničnimi ljudmi, spremenjenimi imeni opisuje potvorjeno, manipulativno in spremenjeno sprevržno resnično, prodaja kot trda pornografija, ki jo sama avtorica, kot javni mediji razglašajo, kot običajno stanje naše družbe, tako preteklo, kot sedanjo.
Če avtorica in njeni zagovorniki tako živijo, še ne pomeni, da je to res.
Tudi javne izjave ljudi iz tistih krajev, kjer opisane ženske tudi osebno poznajo, prikazujejo, da je avtorica najmanj lagala.
Še več, izkotistila, zlorabila je ljudi, ker je popmpozno, spremenjeno, zapisala tisto, kar gre, po njenem, v promet, za njeno osebno finančno korist, da se ljudje naslajajo nad nesrečo drugih, pravo resnico pa je sploh izpustila.
Čemu?
Dobro vprašanje.
Kot je še boljše vprašanje, čemu tu določene osebe trdijo, da je točno tako v tej družbi in, da se še vedno dogaja.
Na vprašanje, v kateri vasi in ali mestu, se to dogaja, naj navedejo poimensko, odgovora sploh več ni bilo.
Zastavlja se dvom, da nekomu, neki struji, tako lažnivo prikazovanje zelo koristi.
Tudi same vsiljene in agresivne teme prav tu, zelo značilno tematiko, v zadnjem času to potrjujejo.
Zatorej moje primerjanje, da lahko nekaznovano lažnivo lahko pišemo o komerkoli.
Česar seveda nisi razumela.
Bomo pa začeli pisati o gospe j, zelo plodni raziskovalki današnjega življa, Mileni Miklavčič, recimo pod novim imenom, psevdonimom, vaginela ščegetavčič. Saj bo le fikcija in pesniška svoboda.
Vaginela bo dobila usnjene škornje, korzet, bdsm opravo, ter bič.

To je kar res, veliko masla ima na glavi Miklavcicka. Dejansko gre za zlorabo ljudi. Je pa verna, prava cerkvena vesca, ki gre v cerkev, parkrat zmoli in je vse ok :/))

Ta ga. Milena je ena zahojena ne razgledana zenscina, ki ima glede na njen videz preveč moških hormonov.

Ti si tudi eno ubogo zblojeno dete.

Kaj si pa ti?
Veleumni osebek z doktoratom ? Po moje ravno tako hodiš na sekret na lulanje in kakanje , si obrišeš umazano rit in smrdiš naprej.

Mene ne, mislim isto, kot ti. Odgovarjam tistim, ki trdijo, da se knjige z resničnimi ljudmi, spremenjenimi imeni opisuje potvorjeno, manipulativno in spremenjeno sprevržno resnično, prodaja kot trda pornografija, ki jo sama avtorica, kot javni mediji razglašajo, kot običajno stanje naše družbe, tako preteklo, kot sedanjo.
Če avtorica in njeni zagovorniki tako živijo, še ne pomeni, da je to res.
Tudi javne izjave ljudi iz tistih krajev, kjer opisane ženske tudi osebno poznajo, prikazujejo, da je avtorica najmanj lagala.
Še več, izkotistila, zlorabila je ljudi, ker je popmpozno, spremenjeno, zapisala tisto, kar gre, po njenem, v promet, za njeno osebno finančno korist, da se ljudje naslajajo nad nesrečo drugih, pravo resnico pa je sploh izpustila.
Čemu?
Dobro vprašanje.
Kot je še boljše vprašanje, čemu tu določene osebe trdijo, da je točno tako v tej družbi in, da se še vedno dogaja.
Na vprašanje, v kateri vasi in ali mestu, se to dogaja, naj navedejo poimensko, odgovora sploh več ni bilo.
Zastavlja se dvom, da nekomu, neki struji, tako lažnivo prikazovanje zelo koristi.
Tudi same vsiljene in agresivne teme prav tu, zelo značilno tematiko, v zadnjem času to potrjujejo.
Zatorej moje primerjanje, da lahko nekaznovano lažnivo lahko pišemo o komerkoli.
Česar seveda nisi razumela.
Bomo pa začeli pisati o gospe j, zelo plodni raziskovalki današnjega življa, Mileni Miklavčič, recimo pod novim imenom, psevdonimom, vaginela ščegetavčič. Saj bo le fikcija in pesniška svoboda.
Vaginela bo dobila usnjene škornje, korzet, bdsm opravo, ter bič.
[/quote]

Ohhhh, ja, kakšne nebuloze!

Mene ne, mislim isto, kot ti. Odgovarjam tistim, ki trdijo, da se knjige z resničnimi ljudmi, spremenjenimi imeni opisuje potvorjeno, manipulativno in spremenjeno sprevržno resnično, prodaja kot trda pornografija, ki jo sama avtorica, kot javni mediji razglašajo, kot običajno stanje naše družbe, tako preteklo, kot sedanjo.
Če avtorica in njeni zagovorniki tako živijo, še ne pomeni, da je to res.
Tudi javne izjave ljudi iz tistih krajev, kjer opisane ženske tudi osebno poznajo, prikazujejo, da je avtorica najmanj lagala.
Še več, izkotistila, zlorabila je ljudi, ker je popmpozno, spremenjeno, zapisala tisto, kar gre, po njenem, v promet, za njeno osebno finančno korist, da se ljudje naslajajo nad nesrečo drugih, pravo resnico pa je sploh izpustila.
Čemu?
Dobro vprašanje.
Kot je še boljše vprašanje, čemu tu določene osebe trdijo, da je točno tako v tej družbi in, da se še vedno dogaja.
Na vprašanje, v kateri vasi in ali mestu, se to dogaja, naj navedejo poimensko, odgovora sploh več ni bilo.
Zastavlja se dvom, da nekomu, neki struji, tako lažnivo prikazovanje zelo koristi.
Tudi same vsiljene in agresivne teme prav tu, zelo značilno tematiko, v zadnjem času to potrjujejo.
Zatorej moje primerjanje, da lahko nekaznovano lažnivo lahko pišemo o komerkoli.
Česar seveda nisi razumela.
Bomo pa začeli pisati o gospe j, zelo plodni raziskovalki današnjega življa, Mileni Miklavčič, recimo pod novim imenom, psevdonimom, vaginela ščegetavčič. Saj bo le fikcija in pesniška svoboda.
Vaginela bo dobila usnjene škornje, korzet, bdsm opravo, ter bič.
[/quote]

Vidim, da si v hudem zanikanju in nikakor nočeš sprejeti, da so bili moški včasih taki pra.sci. Kako to?
Oni bi bili še danes taki (če bi bili lahko). Marsikje po svetu so še vedno taki pra.sci.

Mene ne, mislim isto, kot ti. Odgovarjam tistim, ki trdijo, da se knjige z resničnimi ljudmi, spremenjenimi imeni opisuje potvorjeno, manipulativno in spremenjeno sprevržno resnično, prodaja kot trda pornografija, ki jo sama avtorica, kot javni mediji razglašajo, kot običajno stanje naše družbe, tako preteklo, kot sedanjo.
Če avtorica in njeni zagovorniki tako živijo, še ne pomeni, da je to res.
Tudi javne izjave ljudi iz tistih krajev, kjer opisane ženske tudi osebno poznajo, prikazujejo, da je avtorica najmanj lagala.
Še več, izkotistila, zlorabila je ljudi, ker je popmpozno, spremenjeno, zapisala tisto, kar gre, po njenem, v promet, za njeno osebno finančno korist, da se ljudje naslajajo nad nesrečo drugih, pravo resnico pa je sploh izpustila.
Čemu?
Dobro vprašanje.
Kot je še boljše vprašanje, čemu tu določene osebe trdijo, da je točno tako v tej družbi in, da se še vedno dogaja.
Na vprašanje, v kateri vasi in ali mestu, se to dogaja, naj navedejo poimensko, odgovora sploh več ni bilo.
Zastavlja se dvom, da nekomu, neki struji, tako lažnivo prikazovanje zelo koristi.
Tudi same vsiljene in agresivne teme prav tu, zelo značilno tematiko, v zadnjem času to potrjujejo.
Zatorej moje primerjanje, da lahko nekaznovano lažnivo lahko pišemo o komerkoli.
Česar seveda nisi razumela.
Bomo pa začeli pisati o gospe j, zelo plodni raziskovalki današnjega življa, Mileni Miklavčič, recimo pod novim imenom, psevdonimom, vaginela ščegetavčič. Saj bo le fikcija in pesniška svoboda.
Vaginela bo dobila usnjene škornje, korzet, bdsm opravo, ter bič.
[/quote]

Naslednjič najprej uredi svoje misli, da bo sploh jasno, kaj hočeš povedati.

Njena stvar je, o čem in kako piše, moja stvar pa je, ali knjigo kupim ali ne. Zato je tvoje vrste moraliziranje tu povsem odveč.

Kar me še bolj moti pri tvojem pisanju, je, da zahtevaš, da ljudje povejo, v kateri vasi, v laterem kraju so ženske zlorabljene. Pričakuješ celo poimenske navedbe ljudi. Se ti ne zdi, da si malce preveč radovedna, da malo preveč vrtaš v njihove osebne zgodbe? Tebe bi lahko klicali Vojerka.

Slabe stvari se vse prepogosto dogajajo tudi danes in žrtve so tiste, ki so ponavadi stigmatizirane, kar je glavni vzrok, da ti ženske ne bodo javno razlagale, kaj se jim je zgodilo.

Jabolka od hrusk 🙂 v stilu M Miklavcic
Eno so zgodbe, ki jih je povzela in so seveda do neke mere avtenticne, saj so ji bile povedane in seveda ne gre zanikati, kar se je dogajalo.
Drugo pa je, kar je ga. samooklicana ‘pisateljica’ dodala, predelala, ponaredila …., kar pa je zelo sporno in gre brez dvoma za zlorabo.
Ni je potrebno fanaticno branit, samo malo kriticne distance pa je vendarle potrebno vzpostaviti do njenega pocetja. Gre za denar in status, ki ju je dobila na racun drugih.

Na enem področju je ta Milena odlična, na drugem pa totalna kmetavzarica. In dobila je priložnost, da lapa celi Sloveniji.
Meni se bolj grozljivi zdita Polona in Kresalova. Slednja sploh. Ki te s hinavskim govorom pelje scat kadar češ!
Kresalova je namazana z vsemi žaubami, naredila ogromno škode – bila je nastavljena in so jo umaknili pravi čas. Kako padate na njen vljudni govor. Obup!!
No saj v tej bražni tudi služi zdaj. BEDAKI!!

Polona je umetnica, ne zna ocvret jajc…. pa vendarle spada v smetano in so ji dali besedo. Ker je njen dec bil 100 let direktor CD.

Smejeva – ne se zajebavat na račun govorne napake. Zna pa marsikaj (kuhat), je prizemljena in se šlepa na račun familije, kjer je pristala.

Najbolj se pa vidi, koga povabijo v goste. In kaj je Ljubljanska mafija. Jerca Cvikl, pa ta tastara varuhinja…. kako to laufa med njimi.
Ne bodo povabile ene kmetice z Robanovega kota, pa ene sindikalistke iz Gorenja, pa ene kelnarce, vaške zdravnice…..ali celo policistke. Medicinske sestre. Pa ne spet ene, ki so na položaju. Ene, s ‘ceste’, razumete? Zakaj ne eno klošarko, eno arestantko?
Se bojijo, da bodo dobile bolhe?

Oddaja je faljena. Pač fantazira par bab, ki imajo polne riti. In čebljajo, kaj bi če bi… Komu?
In po oddaji se grejo nažret v AS/a, kjer porcija testenin stane 15 €! Ker tudi on je njihov prijatelj v navezi. Spijejo še kakšen kozarec vina, ker imajo do doma 5 minut hoje.
Milena pa se odpelje v eno dolino, več kot ena ura vožnje, zato odpeketa takoj.

Jabolka od hrusk 🙂 v stilu M Miklavcic
Eno so zgodbe, ki jih je povzela in so seveda do neke mere avtenticne, saj so ji bile povedane in seveda ne gre zanikati, kar se je dogajalo.
Drugo pa je, kar je ga. samooklicana ‘pisateljica’ dodala, predelala, ponaredila …., kar pa je zelo sporno in gre brez dvoma za zlorabo.
Ni je potrebno fanaticno branit, samo malo kriticne distance pa je vendarle potrebno vzpostaviti do njenega pocetja. Gre za denar in status, ki ju je dobila na racun drugih.

Vsi pisatelji gradijo svoje zgodbe na resničnih ljudeh in na resničnih dogodkih, ki jih po potrebi predelajo. V tem ni ta pisateljica nič drugačna od drugih.
In vsak pisatelj piše za slavo in denar. Zakaj bi ona morala biti izjema? Saj tudi ti verjetno ne hodiš v službo zastonj.
Jaz knjige nisem kupila in je ne bom, ker me tuje nesreče ne rajcajo. Zato tudi ne zagovarjam pisateljice. Hočem le povedati, da ni nič drugačna od drugih pisateljev, kakor tudi ve, ki vedno najdete nekoga, da ga poteptate v prah, niste nič drugačne od večine opravljivk.

Če je prišlo do nesporazumov in zamer med ženskami iz zgodb in avtorico, bodo to že med seboj uredile, brez tvojega mešanja dre.ka.

Od kje to tebi?
Potem bi bil vsak film, knjiga…. eno izživljanje. Potem bi morali vse zakrit za nazaj?
Vsak, ki nekaj obnovi, razišče – je za te špijun? Izkoriščevalec?
Daj no, to lahko lapaš politikantom. Da je dost jebarije za 100 let nazaj, s tem da sebi delajo reklamo. In krepko kurijo naš denar.

Zgodbe, ki jih ljudje zaupajo, morajo taksne ostati, saj jih morajo praviloma avtorizirati. Ona pa jih je predelala, da so bile bolj populisticne, zato se te zenske pocutijo prizadete, izdane. Saj ni tezko razumeti, v cem je tezava.
Tvoj nacin komunikacije je primitiven in odraza tvojo kulturno raven. Jaz pa na primitivizem ne pristajam. Srecno!

Tudi slučjno jih ni predelala. Verjetno je kako res kruto zgodbo še omilila.
Je tako težko razumet, da naše pra babice niso imele nič?
Še leta 1970 ni bilo vložkov. Imele so ene cote namočene v lavorju in je smrdelo po krvi povsod.

Nikogar ni Milena izrabila. Napisala je resnico, ki je bila po hribih, po mestih….

O vsem drugem pa – tudi tepene so bile. V posmeh celi vasi ali bloku.

Evo za to jaz praznujem Dan žena, 1. maj …—- ker so nam te tovarišice vse izborile!! <3


[/quote]

Ahhh, kaj bi človek razlagal temu folku, ki pojma nimajo, kako se je delalo in živelo včasih.Vse skupaj je zgolj eno prazno debatiranje in govoričenje, kako ni bilo, kako jih je Milena Miklavčič vse izrabila in take bedarije.
Ljudstvo na Monu je staro tam okrog 40 let in še manj – saj pojma nimajo, kaj in kako je bilo leta 1955, 1960 in še malce prej in kasneje.
Če vam oddaja in akterke v njej niso všeč – pa kaj potem sploh gledate?

Seveda se je dogajalo, tega nihce ne zanika in seveda smo hvalezne za vse pravice, ki so jih pogumne zenske izborile za nas. O tem ni dvoma. Ni pa posteno, da nekdo za lastni interes zgodbe ‘sfrizira’, gre za moralo in za odnos do teh zensk, ki so se opogumile in spregovorile. Jaz s tem nimam nic, one se pocutijo izigrane.
Res zakljucujem, srecno!

Kje piše, da so zgodbe sfrizirane?

Tule. Mon frizira vse teme.

Tudi slučjno jih ni predelala. Verjetno je kako res kruto zgodbo še omilila.
Je tako težko razumet, da naše pra babice niso imele nič?
Še leta 1970 ni bilo vložkov. Imele so ene cote namočene v lavorju in je smrdelo po krvi povsod.

Nikogar ni Milena izrabila. Napisala je resnico, ki je bila po hribih, po mestih….

O vsem drugem pa – tudi tepene so bile. V posmeh celi vasi ali bloku.

Evo za to jaz praznujem Dan žena, 1. maj …—- ker so nam te tovarišice vse izborile!! <3
[/quote]

Ti jaz povem, kako je bilo z vložki leta 1970. Tosama je prodajala vložke z vato v mrežici. Pravzaprav, če primerjaš takratne Tosamine vložke z današnjimi Always, je imela Tosama veliko višjo kvaliteto. Za pogledat tista vata res ni bila kaj in bili so debeli in so se premikali, ampak so bili iz bombaža v primerjavi z današnjo plastiko.
Dobili so se tudi OB tamponi.
Marsikatera ženska, zlasti na podeželju, si je sama šivala vložke iz bombaža in jih prekuhavala.
In ker sta vsa ta vata in bombaž puščala, so imele trgovine na voljo roza hlačke za čez spodnjice s plastično oblogo, ki je so preprečevale nezgode.
In še nekaj povem. Še 10 in več let po drugi vojni so se ponekod gradili bloki s pralnicami v kleti, ki so imele velike kotle za kuhat perilo. Kurili so se na drva. To je bilo v petdesetih letih. Ne tako zelo dolgo nazaj.

Ti jaz povem, kako je bilo z vložki leta 1970. Tosama je prodajala vložke z vato v mrežici. Pravzaprav, če primerjaš takratne Tosamine vložke z današnjimi Always, je imela Tosama veliko višjo kvaliteto. Za pogledat tista vata res ni bila kaj in bili so debeli in so se premikali, ampak so bili iz bombaža v primerjavi z današnjo plastiko.
Dobili so se tudi OB tamponi.
Marsikatera ženska, zlasti na podeželju, si je sama šivala vložke iz bombaža in jih prekuhavala.
In ker sta vsa ta vata in bombaž puščala, so imele trgovine na voljo roza hlačke za čez spodnjice s plastično oblogo, ki je so preprečevale nezgode.
In še nekaj povem. Še 10 in več let po drugi vojni so se ponekod gradili bloki s pralnicami v kleti, ki so imele velike kotle za kuhat perilo. Kurili so se na drva. To je bilo v petdesetih letih. Ne tako zelo dolgo nazaj.
[/quote]

Poznala sem tiste debele Tosamine vložke! Hvala lepa zanje! Bili so debeli, neudobni in kar je bilo najbolj zoprno – tista debela vata z mrežico se ti je prav napopala na rit, poleg tega si moral imeti spodaj še neprepustne hlačke , drugače ti je vse pogledalo skozi!

Klinc, pa taka kvaliteta!

Kar se pa o.b. tamponov tiče – še 1983. leta sem jih dobivala iz Nemčije, ker si jih pri nas težko dobil!

Kar se pa odnosov tiče : poročila sem se leta 1984. prvi otrok se je rodil leta 1985.Da bi moški takrat peljal otroka z vozičkom – kakšna sramota zanj!
Napisala sem samo dve strani – pa se takoj vidi, da so bili to neki drugi časi.

Hvalabogu, da jih ni več!

Vložke smo imeli že v 70.letih in to že samolepljive in tudi s krilci. Ta debele, iz vate smo imele le za ponoči, čez dan pa tanke. Tiste roza hlačke so tudi bile, pa ob tamponi tudi, pri nas, tedaj smo najstnice hodile v sr.š. in smo bile urejene in čiste. Hlače so že bile na zvon. Pri jogi v sr.š. smo nosile pajkice, so jih delali izrecno za nas.
Tudi maxi krila iz kavbojk smo nosile. Zraven majčko ob telesu. Čisti bombaž.
Leta 75 se je šiling in yu dinar približal 1:1.

Poznala sem tiste debele Tosamine vložke! Hvala lepa zanje! Bili so debeli, neudobni in kar je bilo najbolj zoprno – tista debela vata z mrežico se ti je prav napopala na rit, poleg tega si moral imeti spodaj še neprepustne hlačke , drugače ti je vse pogledalo skozi!

Klinc, pa taka kvaliteta!

Kar se pa o.b. tamponov tiče – še 1983. leta sem jih dobivala iz Nemčije, ker si jih pri nas težko dobil!

Kar se pa odnosov tiče : poročila sem se leta 1984. prvi otrok se je rodil leta 1985.Da bi moški takrat peljal otroka z vozičkom – kakšna sramota zanj!
Napisala sem samo dve strani – pa se takoj vidi, da so bili to neki drugi časi.

Hvalabogu, da jih ni več!
[/quote]

Ti pa nakladaš, da glava boli.
Tampone Ob sem začela uporabljati pri 18, se pravi leta 1974 in prav nikoli nisem imela problema z nakupom, so se dobili v našem zakotnem Mercatorju.
Moja otroka sta rojena l. 79 in 80; moj mož se je sprehajal z eno v vozičku, drugo je imel v “ruzaku”. Pa ne v mestu, na vasi, pa nisem nikoli slišala, da bi ga kdo zaradi tega zasramoval, prej obratno, so ga zaradi tega hvalili in občudovali.

In kje si dobila take vložke? V Italiji ali v Avstriji?
Kakšna joga v srednji šoli? Pa kakšne pajkice? Si obiskovala baletno šolo mogoče?
Ne govori, kaj je vse bilo, ker ni bilo.Še po prašek, kavo, čokolado , banane, nutello in riž smo hodili v Italijo.1970.leta sem prvič v življenju videla fen.Dobili smo ga zraven pralnega praška Dash…na vrhu je bila pregrada in tam je bil fen…
Še plenice za dojenčke so bile samo v obliki večjih vložkov, ne kot hlačne plenice pampers…

New Report

Close