Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Mimovrste – kritika, ki mora biti javna

Mimovrste – kritika, ki mora biti javna

Nisem brala vseh odgovorov, a v takih primerih se obrnite za nasvet na ZPS. Če nisi članica, pač nekaj plačaš za telefonski pogovor z njimi, a se splača.

Ma ta Momo vrste je res ena bedna stran imajo izdelek na zalogi ga naročiš ti da datum dostave od15 do17 greš gledat izdelka ni na zalogi še pravi da po tem takem izdelka ne boš dobil čakajo da bo popust mimo in ti ga bojo poslal po polni ceni nikol več ne naročam pri njih ker če je nekaj na zalogi bi morali takoj odposlati je pa.da čakajo ne vem kaj in tako tist kmpride osebno dobi prej k tist k je naročil preko spleta

Jaz sem imela problem pred leti, kupila sem pomivalni stroj. Dostavili so mi poškodovanega, kar sem videla šele, ko sem začela odstranjevati polivinil in stiropor. Na stroj je nekje nekaj padlo in je bil “potlačen”. Vrata stroja se niso zapirala, bil je neuporaben. Embalaža je bila že na videz malo zmatrana, sem mislila, da je v kombiju pri dostavi nekaj bolj umazanega gor stalo…. Stroj sem plačala vnaprej (te napake ne ponovim več). Mimo vrste mi je po reklamaciji sicer denar vrnilo, vendar po 45 dneh. Pravila, so mi rekli.

Dejstvo je, da ko gre vse v redu, ni problema, vsi zadovoljni, vse vrhunsko. Ko pa se nekje zalomi, je pa kupec tisti, ki ostane brez plačanega artikla. Vsi si umijejo roke in delajo po zapisanih pravilih, z mano niso niti komunicirali. No, prvi mail je bil, da je reklamacija v teku, drugi po 45 dneh, da je kupnina vrnjena. Vmes sem bila pa vržena na ignor… In to je največja napaka. Ko si že itak v stresu, bele tehnike pač ne kupiš, če je ne rabiš. Podjetja bi morala biti bolj “osebna”. Saj lahko generirajo sporočilo ali nek splošni tekst, ki bi stranki vsaj dvakrat vmes dal vedeti, da je zadeva v reševanju. Tako si pa vsak deležnik (prodajalec aparata, dostavna služba in spletni prodajni posrednik), vzame maksimalni čas za reševanje problema. Kot uradniki v javnih službah. Če imajo 30 dni roka, bo rešeno 30 dan. Če morajo zadevo rešiti v (do),  6 mesecih, je ne bodo niti trenutka prej. Zadnjo sekundo.

Mimo vrste je bila vseeno dolgo moja prva izbira, ker je bilo prevzemno mesto v mojem kraju, 1 km od mojega doma. Sedaj pa že dolgo ni več.

 

Moja izkušnja na Mimovrste je porazna tako, da vsem kupcem odsvetujem nakup pri njih. Pa bom kar opisala celotno zgodbo. Namreč pri njih sem naročila otroški avtosedež vrtljiv model Nebula v akciji znamka Lorelli in kaj se mi je zgodilo. Po naročilu izdelka dostava pa naj omenim naj bi bla čez 3 dni no navkljub vsem spraševanjem zakaj artikla še ni po enem tednu, ga le dobim po slabih 14 dneh. Poslan je bil iz Češke se pravi je to njihov parner neki DAS HANDEL. Ko odprem paket pa GROZA izdelek je razbit, kaj zadaj. Pokličem in jim sporočim za poškodbo izdelka, povejo naj naredim reklamacijo in priložim slike ter jim pošljem. Vse to uredim in čakam 1 dan , 2 dni ko jih pokličem mi rečejo, da imajo veliko reklamacij zato daljši čas obravnave. Ok počakam še malo mine 3 dan še nič no nato 4 dan javijo, da reklamacije oni ne urejajo ampak ta njihov partner, da mi sporočijo. Po 6 dnevu mi sporočijo, da so pripravljeni vrniti del kupnine 1/3 izdelka pa kao ne morejo zamenjati ker je logistično predrago. Naj omenim izdelek zaradi zlomljenih nosilcev ni bil uporaben v celoti ampak samo del. Kljub po mojem pisarjenju in pregovarjanju da je izdelek neuporaben se ni zgodilo nič konkretnega kar bi rešilo situacijo.Nato se odločim izpolnim obrazec za vračilo in izdelek vrnem na Mimovrste ter seveda prijavim inšpekciji ker to je absurd.
Isti avtosedež kupim pri Slovenskem trgovcu LORELLI.si , ki tudi prodaja to znamko Lorelli moram rečt top trgovec izdelek je bil dodatno zaščiten in dobila sem ga v dveh dneh. Malo je bil dražji ampak vseeno je bila ta poteza najpravilnejša žal mi je, ker nisem že prej gledala na te podrobnosti iz kje prihajajo izdelki oziroma kdo je ta partner, ker tistih nekaj evrov definitivno ne igra vloge za skrbi težave in obup. Skratka na MIMOVRSTE ne kupim nikoli več zato vsem v nasvet nakup opravite če že na spletu pri SLOVENSKEM PONUDNIKU če je le možno pri SLO zastopniku. Ps naj omenim Kupnine v roku še nisem prejela nazaj 🙁

Odgovor na objavo uporabnika
reporter Milan, 23.03.2022 ob 20:33

Kdo še sploh kupuje na mimovrste.com

Tako je. Zalaj sploh se kupujete tam? Tudi sam sem sem imel pri njih nekaj slabih izkusenj, zato zame Mimovrste ne obstaja vec.

Roba, ki jo tam kupijete in je vcasih za eno malenkost cenejsa kot drugje je verjetno roba, ki pri proizvajalcu ne opravi testa kvalitete. Oni to kupijo za drobiz, vam pa prodajo po navidezno ugodni ceni.

Poglejte kako pogosto prodajajo artikel z opombo odprta embalaza. Verjetno vam je jasno, da gre za robo, ki jo je nekdo vrnil. Zdaj pa si predstavljajte kako nekdo kupi pralni stroj, ga prinese v 10to nadstropje v stanovanje, ga prikljuci in ugotovi, da nekaj ne dela. Potem reklamira in posljejo mu serviserja. Ta ima tezave s popravilom in ga ne uspe popraviti. Stranki ponudijo moznost vracila blaga. Spet se pralni stroj tovori iz 10tega nadstropja, dostavna sluzba pa ga prevzame. In kje mislite bo koncal ta pralni stroj? Ponovno v prodaji v rubriki odprta embalaza.

Jaz sen pred leti kupil hladilnik in to ne v rubriki odprta embalaza. Hladilnik je bil originalno zapakiran. Dostavili so mi ga oni, emblaza pa je bila cela. Ko sem popoldan hladilnik odprl la je bil zunaj mocno poskodovan. Se pravo, da ali so ze pri proizvajalcu kupili poskodovan izdelek, ali pa so poskodovanega originalno zapakirali in pridali ponovno, kot da se ni nic zgodilo. O kaksni zamenjavi izdelka niso hoteli nito slisati. Ostanes s polnim hladilnikom hrane in ga ne mores vrniti, ker hladilnik rabis. Nazadnje sprejmes kar koli, da se ne bodes vec z budalami. Za povracklo skode dobis dobropis, ki ga unovcis ob naslednjem nakupu. No ta dobropis je propadel, ker mene na Mimovrste ne vidijo nikoli vec.

Moje mnenje je, da je bila to zelo dobra firma, dokler je niso kupili rujci in ne unicili. S prihidom Civida in razcvetom spletne prodaje pa se je storitev za svetlobna leta poslabsala. Pojdite k drugemu boljsemu trgovcu. In kateri je to? VSI

Mirno prenest, da ti DVAKRAT posljejo skart robo, je dosezek.

Katastrofalen odnos. Nikoli več ne kupujem pri Mimovrste.

New Report

Close