Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Mimovrste najbolj nesposobna in neisrena, lazniva trgovina

Mimovrste najbolj nesposobna in neisrena, lazniva trgovina

Prodajajo artikle, ki jih nimajo na zalogi, a zanje pisejo, da so na zalogi. Po tem ko stranki ne dobavijo stvari iz razloga nedobavljivosti, na spletni strani to se vedno prodajajo kot dobavljivo.
Zaposlena tam na liniji ne ve nic in tudi ne naredi nic, da bi se pozanimala glede paketa, kdaj bo, kje je, kontaktirala dobavitelja… nic sam ve povedat mi cakamo, in ti celo rece nazaj, da kaj sploh hoces, saj da sele dva dni oni zamujajo in se ne drzijo obljubljenih rokov in da to ni nic, zraven pa pove da izdelka pri njih sploh ni, ampak se vedno po njeno to ni nic in da pac moramo stranke cakati, da zamuda je pac normalna in ok in normalno je da se ne drzijo rokov in se vec normalno je, da sploh ne vedo povedati niti ali izdelek sploh kdaj bo, in normalno je, da nic v zvezi s tem ne naredijo, da bi to izvedeli.
Ko ji reces, da zelis preklicati narocilo, ga preklice in vprasas v koliko dneh najkasneje lahko pricakujes denar povrnjen, ona spet ne ve. V nekaj dneh rece. Ker ji recem, da ocitno njihove besede v nekaj dneh pri dostavi pomenijo glede na izkusnjo dejansko nikoli, ki se iz dneva v dan ponavlja in se obljub, ki jih izrecejo prejsnji dan, ne drzijo, bi prosila ce mi lahko natancneje pove v koliko dneh lahko pricakujem povrnjen denar, ker konec koncev imamo tudi kupci iz njihove strani tocno dolocen rok v dnevih za vracilo produktov in bi bilo torej korektno da tudi oniv nekem tocnem roku vrnejo denar, ne pa pristo svobodno v nekaj tocno pa ne vedo kdaj to sploh bo. In ona meni v nekaj dneh bo in se zali mene nazaj.
Sram jih je lahko.
Naj si pogledajo tuje trgovine, kjer v treh do petih dneh pripeljejo naroceno stranki zastonj, v treh dneh je prisel paket iz nemcije. Ti nesposobnezi pa v petih dneh niso uspeli dobiti produkta niti od dobavitelja v slo v lastno skladisce, kaj sele, da bi ga dostavili stranki in to celo za dodatno se zaracunano postnino.
S takim odnosom in delom Zaposlenih si zasluzijo, da propadejo.

Torej veš, da je slo dobavitelj pa greš vseeno na mimovrste naročat?
Meni ste takšni ene navadne lene riti, ki se vam ne da drugega kot iz naslonjača nekaj naročiti in cele dneve sledilno številko nabijat, da bi videli na katerem ovinku je vaš paket

To ni še nič.

Pazljiv je treba biti pri artiklih, ki jih prodajajo s popustim pod pretvezo “odprta embalaža”, sploh kadar gre za tehnične zadeve. Gre za artikle, ki so zanič (imajo stvarno napako ali pa ne izpolnjujejo reklamiranih obljub) in jih kupci vračajo. Te artikle potem dajo v prodajo (TUDI POKVARJENE) in jih znižajo z “razlogom” da gre za odprto embalažo. Popusti so visoki, neralno visoki, tudi 60{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}…
Predvidevam, da nabavljajo okvarjene artikle po smešni ceni in katere dobavitelju v primeru reklamacije ne morejo vrniti. Tako računajo, da bodo s tistimi nekaj NE-vrnjenimi artikli kljub reklamacijam ostalih, zaslužili.
Nikoli ne kupite artikla, kjer se poleg tistih z redno ceno prodajajo tudi artikli “odprta embalaža”, ker to pomeni, da je izdelek zanič, škart in imate malo možnosti, da bo ravno vaš, čeprav kupljen po redni ceni, v redu!!

Lol imajo nizjo ceno kot sam dobavitelj v trgovini. Premisli prej kaj napises, da se ne smesis.


Luzerji svetovni, jst sm čist obupal nad njimi. Ok shit happens, unu enkrat, dvakrat, ta tretjič bi šu vse tjs nalomt, pacači💩

Tam sicer ne narocujem vec, so mi poslali okvarjen susilec za lase in je trajalo, da so mi vrnili denar. Je pa res, da imajo guzvo, referentka mi je namrec se za Bozicni vecer ob 23 uri napisala sporocilo…

Greš do dobavitelja in dobiš po isti ceni kot je na mimovrste. Ker je za dobavitelja še vedno ceneje kot {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} ki jih mimovrste poberejo.

Ne smesi se s komentarji res no.

Če kaj nujno rabim, kupim v štacuni, zato me občasno zamujanje ne moti. Z vračanjem artiklov nisem imel nikoli težav, naslednji dan denar na računu. Morda je kvaliteta malenkost padla, imajo pa zato več izbire, kot v preteklosti.

V Sloveniji je še kup drugih trgovin, še več v tujini in ne razumem, kdo vas šoli v nakupe na mimovrste. Meni odgovarja, tudi odprta embalaža 🙂

Kljub temu, da včasih dobavni rok zaniha, sem imela do sedaj še vedno korektne izkušnje z Mimovrste.com, kakor s katero koli drugo trgovino. Če mi kaj ne bi bilo všeč pa pošljem vljudno reklamacijo in do sedaj so mi problem še vedno razrešili pozitivno.

V bistvu kjer koli kaj naročim, če se pride do napake, je to ponavadi zaradi tega, ker sem sama kaj narobe prebrala in ne zaradi drugih.

Imajo pišmevuhovski odnos. Če prideš tja in jim rečeš, da bi kupil to in to ti gladko odvrnejo, da moraš naročiti preko spleta.

Ja zakaj, trije čik kadijo pred vhodom, nima noben cajta it v skladišče poiskat artikel al kaj?

Potem že lah naročim iz Nemčije in mi dostavijo v istem cajtu, po možnosti še cenej.

pa NIKOLI nisem imel nobenih težav z njimi, ne z dobavljivostjo in ne z dostavo.

Največ kar je kdaj bilo je bilo to, da so imeli na trgovini napisano, da je izdelek na zalogi pri dobavlitelju, potem so me še tisti dan ali pa naslednji dan klicali, da tega artikla več ni mogoče dobaviti, zato mi ponudijo kaj čisto identičnega ali pa mi vrnejo denar – ker stalno plačam takoj, ko naročim.

Sem zadovoljna z mimovrste. Kupila kar nekaj stvari. Nazadnje slušalke za skoraj 300 evrov.
Zelo zadovoljna. 🙂

Včasih smo šli po željeno blago v trgovino.
To delamo še vedno.
Ma kakšno spletno naročanje…ni šans!

tudi zadovoljna z mimovrste. Vedno korektno izpeljano in brezhibno blago.

Za mojega so imeli tako napisano, so zamujali z dobavo na dan , ko bi moral biti pri meni je se vedno pisalo, da preverjajo zalogo in dobavljivost. Jih klicem jaz in rece, jutri pride k nam in potem se en dan do vas. Recem ok. Je bil naslednji dan, na sledenju se vedno kaze, da izdelka ni, klicem spet, ona meni ja da, ga se ni, ne ve kdaj bo, ona ne bo nic glede tega naredila, ker jaz kompliciram, ker itak zamujajo sele nekaj dni, jo vprasam kako dolgo potlej lahko to njihovo cakanje in obljubljanje v nedogled traja, sploh ne odgovori, ampak ona sam ponavlja, da caka, ze tri dni in niti ne ve dejansko ali bo izdelek od dob. Sploh prisel, ali je sploh na zalogi, naj bi prisel, ampak, ker ga ze tri dni ni, ona ne bo nic preverjala, ona bo cakala v nevednosti tako mora tudi stranka. Ko sem zaradi takega odnosa, ko ni imela namena nic urediti, narocilo odpovedala in ko je mene ona zalila po telefonu, so mi pisno napisali, da izdelka ni pri dobavitelju. Cudno, da potem so pa kar naenkrat prisli s to informacijo. No, v kolikor je to res , je izjemno nefer, slampasto in neiskreno, da ga v trgovini pa se danes prodajajo z zapisom da je pri dob. Na zalogi.
Tista na liniji sploh ne vem zakaj tam je, ker ni naredila nic od dela, ki bi ga osnovno morala glede zamujanja paketa in glede odgovorov in odgovornosti stranki, da ne govorim se celo o njenih zalitvah. Pac saj nobenega problema. Tam ne bom vec naročala.
Clovek razume tudi nekaj dnevno zamudo,ce jo zaposleni strokovno in odzivno popravijo in uredijo vse potrebno da se stvar razreši in uredi, da pa se zaposleni tam gledko j.ebe in se ona z zalitvami spravlja na stranko, po tem ko oni delajo slampasto, je pa konec vsega normalnega in razumljivega in vsake tolerance.

Za mojega so imeli tako napisano, so zamujali z dobavo na dan , ko bi moral biti pri meni je se vedno pisalo, da preverjajo zalogo in dobavljivost. Jih klicem jaz in rece, jutri pride k nam in potem se en dan do vas. Recem ok. Je bil naslednji dan, na sledenju se vedno kaze, da izdelka ni, klicem spet, ona meni ja da, ga se ni, ne ve kdaj bo, ona ne bo nic glede tega naredila, ker jaz kompliciram, ker itak zamujajo sele nekaj dni, jo vprasam kako dolgo potlej lahko to njihovo cakanje in obljubljanje v nedogled traja, sploh ne odgovori, ampak ona sam ponavlja, da caka, ze tri dni in niti ne ve dejansko ali bo izdelek od dob. Sploh prisel, ali je sploh na zalogi, naj bi prisel, ampak, ker ga ze tri dni ni, ona ne bo nic preverjala, ona bo cakala v nevednosti tako mora tudi stranka. Ko sem zaradi takega odnosa, ko ni imela namena nic urediti, narocilo odpovedala in ko je mene ona zalila po telefonu, so mi pisno napisali, da izdelka ni pri dobavitelju. Cudno, da potem so pa kar naenkrat prisli s to informacijo. No, v kolikor je to res , je izjemno nefer, slampasto in neiskreno, da ga v trgovini pa se danes prodajajo z zapisom da je pri dob. Na zalogi.
Tista na liniji sploh ne vem zakaj tam je, ker ni naredila nic od dela, ki bi ga osnovno morala glede zamujanja paketa in glede odgovorov in odgovornosti stranki, da ne govorim se celo o njenih zalitvah. Pac saj nobenega problema. Tam ne bom vec naročala.
Clovek razume tudi nekaj dnevno zamudo,ce jo zaposleni strokovno in odzivno popravijo in uredijo vse potrebno da se stvar razreši in uredi, da pa se zaposleni tam gledko j.ebe in se ona z zalitvami spravlja na stranko, po tem ko oni delajo slampasto, je pa konec vsega normalnega in razumljivega in vsake tolerance.
[/quote]
Napiši mail vodstvu. Z nekaterimi drugimi firmami sem imela podobne težave, kjer je bila samo referentka/oseba na drugi strani linije/prvi kontakt stranke s firmo slab delavec. Ostali na firmi sploh niso vedeli, da se kaj dogaja in da obstaja kakšen problem. Samo stranke so izgubljali ker ostali niso vedeli, da imajo neorganiziranega lenuha za prvi (edini) kontakt s strankami.

Tole me je pa resenetilo.
Že leta kupujem stvari tudi z mimovrste, od nekaj deset eur, do nekaj sto eur – nikoli nobenega problema, ampak nikoli. Zadnje čase naročim in grem iskat na prevzemno mesto (če ni prevelika in pretežka stvar), to mi je tudi všeč. So hitri, strokovni, opis izdelka je bil do sedaj 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}…res nimam ene slabe besede za njih.

Za Enyo poslušat se priležejo kvalitetne slušalke 😉

Ravno ta teden kupila tehnično zadevo; naročila v ponedeljek dopoldan, dostavljeno v četrtek.
Cena nizja kot pri uvozniku, dodani še dve darili. Torej več za nižjo ceno kot pri uvozniku. Dostava prek Poste, brezplacna, res pa je, da je bila vrednost skoraj 500€. Ker smo želeli točno ta model, smo pregledali internetne trgovine, tudi v tujini in pri Mimovrste je bilo najugodneje.

Jaz jim ne zaupam več. Tudi kupujem ne več pri njih in tudi ne bom več. Artikel ki je označen da je na zalogi dejansko ni na zalogi. Za njih je to čisto običajen (balkanski) način poslovanja. Da pa o osornosti zaposlenih sploh nebi. Sploh ena velecenjena visokoleteča gospa z imenom Vesna. Bljak

Mimovrste so se iz majhne internetne trgovine, ko so se res potrudili za potrošnika razvili v največjo slovensko spletno trgovino. Ta slava jim je udarila v glavo, nategujejo na polno, izdelke, ki jih nimajo na zalogi imajo označene na zalogi,…. največji problem je pa da nategujejo s cenami na polno, se hvalijo kako imajo najnižje cene, popuste vsak dan 60{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, v resnici je pa cena ista ali višja kot drugod, v tujini je pa itak pol ceneje.

Nikoli več Mimovrste.

Nisem se imel problemov z Mimovrste.

Naročila. Zadeve ni in ni. Hočem stornirat. Gospa, ne gre, ker je izdelek že na poti. In pride čez 14 dni. Ne veš, kdo ima koga za norca.

Naročila pri njih že en kup stvari. Nikoli nobenih problemov z artikli niti odnosom njihovih zaposlenih. Naročila in plačala online, ter prišla po artikel dan ali dva kasneje v eno izmed njihovih poslovalnic.

Me je pa v zadnjem letu izučilo, da ne naročam več izdelkov, ki so “Na zalogi pri dobavitelju”. Predvideni čas prevzema teh artiklov nikoli ni bil dejanski oglaševani čas prevzema (cca 2, 3 dni), ampak ti potem pošljejo še en kup mailov, da se opravičujejo, ampak da žal artikel še ni pripravljen za prevzem. Na koncu ga dobiš čez 2 tedna. Zoprno in neugodno, če je bila hitra odprema eden izmed glavnih faktorjev za naročilo pri njih. Tu pa so se poslabšali.

New Report

Close