mnenje – nakup Ford c-max
Jah, sej kolk folka se vozi v kvazi skoraj novih avtih z samo 50-80.000 km, pa se jim niti ne sanja da je bil avto totalka in al pa da ima krepko čez 200 ali celo 300.000 km…
Sicer je pa na avtonetu že tolk preprodajalcev na fuš(brez uradno prijavljene firme), da glava peče…
a je to fordova avtohiša ali neka druga ki se ukvarja z vsemi avti?? sicer pa imaš možnost preveriti kdaj je bil avto kuplen koliko je imel lastnikov itd ( https://e-uprava.gov.si/e-uprava/emrvl.euprava ) kar je možno preveriti tukaj. Prijavi se na fordov forum kjer boš izvedela vse hibe tega modela (če jih ima) in pa lahko tudi vprašaš če mogoče kdo pozna ta avto ki ga misliš kupiti, nemalokrat se zgodi , da je avto poznan komu s foruma. Če pa najdeš tudi lastnika po zgoraj navedenih metodah pa ga lahko tudi pokličeš in malo povprašaš kdaj je prodal avto kolk je mel prevozenih itd… če kupuješ avto od fordove avtohiše potem nebi smelo biti straha (oni se ne zajebavajo z vrtenjem števcov), če pa je to nakup od preprodajalca ki avte uvaža iz tujine potem je to nateg v 99,9{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} primerov.
se opravičujem za mojo nepravopisnost
Glede varnosti nakupa preko Fordove avto hiše – skoraj v večini primerov isti jajc, kot od preprodajalcev. Pa ne samo pri Fordu. Rabljen avto se kupi samo od znancev, sorodnikov in avtohiš, ki dajo garancijo.
Glede C-Maxa, mi ga imamo, smo zelo zadovoljni, edino kar nama je žal je, da nisva vzela močnejšega. Imava 1,8 dizel, pa je polno naložen kar nekoliko len.
1,6 motor bi znal biti požrešen, ker avto ni lahek. Sploh če je bencinar.
fordt to kar govoriš so neumnosti, a misliš da bi se šla uradna hiša blamirat za rad enga rabljenga avta? a veš kaj se naredi če se razve za kaj takšnega? in to sploh ni problem preverit sam treba si je čas vzet ne pa kupit na vrat na nos.
recimo toyota sploh nima servisne knjige, ima računalnik v avtu in pa isti zapisnik v toyotini bazi podatkov-in če se to dvoje ne ujema potem je nekaj narobe, dokler pri drugih avtih je to mal problem, citroen ma isto ok porihtano to zadevo.. problem nastane ko avto ni več servisiran na pooblaščenem servisu (ko izteče garancija se ne izplača več) ampak vseeno s pooblaščenega servisa vidiš nekako letni obrat km in če jih je delal prej avto 15000km na leto zdej jih ma pa po 3 letih po garanciji samo 3000km več … potem nekaj ni ok..
O smislu kupovanja rabljenih avtov in goljufanju pri kilometrih ne bi
Smo pa lani kupili 3 leta starega Cmaxa, imel je 78.000 km in ga ne zamenjam, zelo sem zadovoljna. Mislim, da je 1,9, diesel, dobro potegne tudi ko nas je vseh 5 noter s prtljago
Prej smo imeli 9 let Forda Mondeota caravana in zame je Ford zakon.
Je pa res, da moraš pri avtih imet tudi malo sreče….
5 let star ford z 34.ooo km se ne prodaja pri avto hiši, ker ga že preden pride v prodajo kupi eden od delavcev ali njegovih znancev, če gre recimo za nakup staro za novo. če pa je prodajalec samo uvoznik rabljenih avtov, zagotovo nima 34.000 km.
sicer se da na servisu pridobiti izpis vseh del, ki so bila opravljena na servisu. Če tega ni, nekaj ni v redu, in je bil avto šraufan kdo ve kje, kar pa za 5 let star avto ni normalno.
torej….če ti je avto všeč, pelji avto na pooblaščen servis, plačaj pregled in izpis iz baze podatkov, tam se vidi, kdaj, kje in pri kakšnih kilometrih je bilo kaj delano na avtu. če tega ne moreš napraviti (prodajalec ne dovoli, ni podatkov vbazi itd…) avto pusti kjer je.
sicer so c maxi v redu avti, 1.6 motor tako 100 km kot 115 km ne dela kakih problemov. poraba med 8 in 10 litri benza, kar je normalno za take avte ( ne nasedaj prvljicam o porabi 6 litrov ipd)
še nekaj v premislek……kdo kupi avto z 1.6 benzom za cca 17000 eur….ga ima 5 let, z njim prevozi po 6.000 km na leto in ga nato prodaja za par jurjev? kak starejši penzioner, ki avte menjava na pet let?..v tem primeru mora biti avto od prvega lastnika.
če bi to držalo, ga še sam kupim.