Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Mojstri na mon-u, prosim pomoč

Mojstri na mon-u, prosim pomoč

Prosim za nasvet, namreč pri avtu mi javlja, da je premalo hladilne tekočine v sistemu. Kupila sem 1 liter na OMV-ju. Je to ok? In kam zdaj to zlijem? Samo v rezervoar? Ali tudi direktno v hladilnik? Lahko to sploh sama naredim? Kako razredčim? Moram prej razredčit, ali lahko zlijem najprej to, potem pa vodo? A navadno ali destilirano? 🙂

Ja, vem, ampak sem ostala sama … je vse to delal partner, ki ga ni več 🙁

In zakaj nisi na črpalki prosila, da ti nalijejo?

Uf, paziti moraš da je enake barve kot je že v avtu (zelena, rdeča, modra). Med sabo se ne smejo mešat (ni priporočljivo). Če je možno prosi nekoga ki se spozna oz. zapelji do mehanika.

Hvala za odgovore, bom šla k mehaniku. Nisem vedela, da je tak problem:)

Problem je samo dokler stvari ne obvladaš:))

Problem je samo dokler stvari ne obvladaš:))[/quote]

Ja, saj:) Glede na to, da mi nihče ni odgovoril na moja vprašanja, sklepam, da me nimajo za sposobno to narediti sama. Pa me bi vseeno zanimalo, če bi se komu dalo odgovorit ..

Kateri avto? Si prepričana da manjka hladilna tekočina inne zavorna? Ponavadi, če manjka hladilna tekočina, je nekaj narobe z avtom, ker v normalnem stanju le ta ne izginja. Vprašaj na črpalki, kakega soseda ali na servisu.


To velja za vse tekočine razen goriva. Žal.

Problem je samo dokler stvari ne obvladaš:))[/quote]

Ja, saj:) Glede na to, da mi nihče ni odgovoril na moja vprašanja, sklepam, da me nimajo za sposobno to narediti sama. Pa me bi vseeno zanimalo, če bi se komu dalo odgovorit ..[/quote]

Jaz sicer hladilno sama dolivam v ustrezno ‘luknjo’ (pač posodo za hladilno tekočino), ampak da moram na barve pazit, to pa prvič slišim. A ni ta vedno tiste oranžno-roza barve?

Jaz bi na tvojem mestu šla do prve črpalke in prosila enega fanta, saj so prijazni in ti bojo rade volje pomagali in te podučili.

res , res…tud mene so poučili na črpalki, ko se mi je to zgodilo, da je padel nivo hl. tekočine…sicer zaradi mini puščanja…
če je bila prej not oranznoroza …se dolijje mešanica le tega …že pripravljena…lahko je pa modrozelena…v primeru, da ste imeli prej takšno:)

ni ravno tako, tekočina za pranje stekel se pač porabi, pogosto manjka zavorna tekočina,, ko so diski in ploščice bolj zrabljeni, pa ni nič narobe, olje se tudi pri večini avtov počasi porablja…hladilna pa zmanuka samo če pušča.
To velja za vse tekočine razen goriva. Žal.[/quote]

Tako piše na ekrančku, kjer se pojavi opis motnje. Da je premalo tekočine v hladilnem sistemu. Potem se pojavi še neka napaka pri protionesnaževalnem sistemu, to tudi ne vem, kaj bi bilo. Mogoče se je pa samo računalniku sfecljalo od mraza:)

Ja, saj:) Glede na to, da mi nihče ni odgovoril na moja vprašanja, sklepam, da me nimajo za sposobno to narediti sama. Pa me bi vseeno zanimalo, če bi se komu dalo odgovorit ..[/quote]

Jaz sicer hladilno sama dolivam v ustrezno ‘luknjo’ (pač posodo za hladilno tekočino), ampak da moram na barve pazit, to pa prvič slišim. A ni ta vedno tiste oranžno-roza barve?

Jaz bi na tvojem mestu šla do prve črpalke in prosila enega fanta, saj so prijazni in ti bojo rade volje pomagali in te podučili.[/quote]

Ja, res je, ponavadi jih prosim in vedno pomagajo. Tu sem pač mislila, da bom sama zmogla. Tekočino pa so imeli samo eno in to modro. Tako da me zdaj skrbi to, ker ne vem, kakšna je moja. Nisem še odprla pokrovčka, ker bi se rada prej podučila. Mehanik je trenutno 100 km stran in če bi kaj napačnega vlila not, bi se jezil name:)

Problem je, ker so imeli samo modro …

Poleg tega še zdaj ne vem, kako se meša, kako se vlije, že razredčeno ali najprej antifriz, potem pa vodo, ter kakšno vodo. Še kdo?
Hvala

Čisto preprosto- do črpalke in radi vam bodo pomagali …vsaj na P….:)

Problem je, ker so imeli samo modro …

Poleg tega še zdaj ne vem, kako se meša, kako se vlije, že razredčeno ali najprej antifriz, potem pa vodo, ter kakšno vodo. Še kdo?
Hvala[/quote]
Ne rabiš nič razredčit. Nerazredčen koncentrat drži do minus 40 stopinj.
Če ti manjka več kot en liter, razredčiš z navadno vodo. Seveda ne preveč. Sicer pa imaš na flaši napisana razmerja ter temperature.
Pa pojdi na Petrol ,tam imajo tudi rdečega, če imaš notri že rdečega, ker mešati ni priporočljivo z modrim.
Naliješ pa v dozirno posodo in potem dobro zapreš, da ne uhaja voda.
PRav tako vode ne sme zmanjkovati, če zmanjkuje, nekje pušča.

Ne mešat hladilnih tekočin. Ne vem kdo ti je to prodal, ker ponavadi te vsaj vprašajo za znamko avta in ti prodajo pravega. Redčit tudi ni potrebno. Pojdi na pumpo, ti bodo uredili.


To velja za vse tekočine razen goriva. Žal.[/quote]
No ja, za motorno olje že ne velja. Vsaj ne na splošno.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Če meniš, da se ti godi krivica, ne išči maščevanja, kajti morda je tvoja nesreča le poduk, ki si si ga prislužil za nekaj, kar si spregledal." Eros [psi] st. 345

Problem je samo dokler stvari ne obvladaš:))[/quote]

Ja, saj:) Glede na to, da mi nihče ni odgovoril na moja vprašanja, sklepam, da me nimajo za sposobno to narediti sama. Pa me bi vseeno zanimalo, če bi se komu dalo odgovorit ..[/quote]
Če bi bila to sposobna sama narest, potem nebi tu spraševala.
Ti bom vseeno odgovoril.
-Hladilno tekočino doliješ v rezervar za hladilno tekočino, lahko tudi zliješ v hladilnik, če ti rata.
Nikar pa ne vlij v rezervar za hidravljično olje, rezervar za vodo za stekla, ali celo v motor, tja kot paše olje.
-Pazi na barvo
-razmerje mešanja ti pišena flaši
-zmešaj predno vliješ.
-ne pozabit nazaj privit pokrova, pa pazi za kak senzor ne odtrgaš ali snameš.

Ja, saj:) Glede na to, da mi nihče ni odgovoril na moja vprašanja, sklepam, da me nimajo za sposobno to narediti sama. Pa me bi vseeno zanimalo, če bi se komu dalo odgovorit ..[/quote]
Če bi bila to sposobna sama narest, potem nebi tu spraševala.
Ti bom vseeno odgovoril.
-Hladilno tekočino doliješ v rezervar za hladilno tekočino, lahko tudi zliješ v hladilnik, če ti rata.
Nikar pa ne vlij v rezervar za hidravljično olje, rezervar za vodo za stekla, ali celo v motor, tja kot paše olje.
-Pazi na barvo
-razmerje mešanja ti pišena flaši
-zmešaj predno vliješ.
-ne pozabit nazaj privit pokrova, pa pazi za kak senzor ne odtrgaš ali snameš.[/quote]

Biti sposoben nekaj narest in nečesa (še) ne vedet kako, sta dve popolnoma različni stvari.
Avtorica, si že zrihtala?

Ja, saj:) Glede na to, da mi nihče ni odgovoril na moja vprašanja, sklepam, da me nimajo za sposobno to narediti sama. Pa me bi vseeno zanimalo, če bi se komu dalo odgovorit ..[/quote]

Jaz sicer hladilno sama dolivam v ustrezno ‘luknjo’ (pač posodo za hladilno tekočino), ampak da moram na barve pazit, to pa prvič slišim. A ni ta vedno tiste oranžno-roza barve?

Jaz bi na tvojem mestu šla do prve črpalke in prosila enega fanta, saj so prijazni in ti bojo rade volje pomagali in te podučili.[/quote]

Hladilne tekočine načeloma ni treba dolivat, sploh da to počneš večkrat???? Upam, da so te podučili, kaj to pomeni, na kaj biti pozoren in kaj storit, če … Enkrat v življenju sem dolivala, ko sem vedela, da je črpalka fuč in da sem prišla z avtom do mehanika. Tako da načeloma bi moral šofer čisto dobro preživeti brez vsakršnega znanja o tem, kje je treba doliti hladilno, v katero luknjo.

Z leti se jo sigurno malo izgubi pa ni nujno da kje pušča. Če nisi sproti servisirala avta ti jo seveda ni nihče nalil.
Drugače pa pojdi na petrol pa prosi da ti jo malo potegnejo iz posodice, imajo takšno napravico na kateri tudi pokaže, do koliko minusa jo imas. Sproti pa vidiš tudi barvo le te, da lahko potem ustrezno doliješ.

Dve strani, pa nihce ni napisal najbolj pomembne zadeve!!!! NE ODPIRAJ POKROVA HLADILNE TEKOČINE, ČE AVTO NI MRZEL, OZIROMA GA ODPIRAJ POČASI S KRPO!!!! Ne želiš imeti opeklin.

Jaz sicer hladilno sama dolivam v ustrezno ‘luknjo’ (pač posodo za hladilno tekočino), ampak da moram na barve pazit, to pa prvič slišim. A ni ta vedno tiste oranžno-roza barve?

Jaz bi na tvojem mestu šla do prve črpalke in prosila enega fanta, saj so prijazni in ti bojo rade volje pomagali in te podučili.[/quote]

Hladilne tekočine načeloma ni treba dolivat, sploh da to počneš večkrat???? Upam, da so te podučili, kaj to pomeni, na kaj biti pozoren in kaj storit, če … Enkrat v življenju sem dolivala, ko sem vedela, da je črpalka fuč in da sem prišla z avtom do mehanika. Tako da načeloma bi moral šofer čisto dobro preživeti brez vsakršnega znanja o tem, kje je treba doliti hladilno, v katero luknjo.[/quote]

Že večkrat v življenju, ja;))

Kako pa veš kakšen sistem ima motor. Lahko ma zaprt sistem z ekspanzijsko na gevwint, oz. odprt sistem z cevko za ˝iberlauf” in pokrovček samo na klik za zapret.Pri slednjem lahko brez problema odpreš če je motor vroč.

New Report

Close