Naslovnica Forum Starševski čvek mojstri obrtniki – jih je res treba na kolenih prosit??

mojstri obrtniki – jih je res treba na kolenih prosit??

Dober večer vsem, zanima me, če imamo samo mi tako smolo ali povsod vsi obrtniki tako delajo, se ne oglašajo na telefon, ne odgovarjajo na sms ali e-maile, obljubijo, da bodo prišli, pa jih potem ni, itd. itd.

Meni gre že prav na bruhanje, da moram stokrat klicat in prosit, pa gre za nujno zadevo, saj gre za puščanje na sistemu, ki ga je dotični izvajal …

 

Kaj lahko sploh naredim? Sem prav pod stresom, dela se škoda iz dneva v dan, to se vleče že dva tedna, da ne govorim, da je sistem nedelujoč …

pri nas v Nemčiji je še slabše. Po več mesecev je treba čakat na mojtre, da pridejo.

Odgovor na objavo uporabnika
rimmel, 22.11.2021. ob 19:06

Dober večer vsem, zanima me, če imamo samo mi tako smolo ali povsod vsi obrtniki tako delajo, se ne oglašajo na telefon, ne odgovarjajo na sms ali e-maile, obljubijo, da bodo prišli, pa jih potem ni, itd. itd.

Meni gre že prav na bruhanje, da moram stokrat klicat in prosit, pa gre za nujno zadevo, saj gre za puščanje na sistemu, ki ga je dotični izvajal …

 

Kaj lahko sploh naredim? Sem prav pod stresom, dela se škoda iz dneva v dan, to se vleče že dva tedna, da ne govorim, da je sistem nedelujoč …

Izbereš sistem, ki ima zaupanja vredne serviserje, oz. serviserja ter podjetje, ki za izdelkom stoji!

Spet lenuhi iz javne uprave in socialci kozlate po privat gospodarstvu, realnem sektorju, ki cele dneve gara, ustvarja in plačuje davke, da imate vi nezaslužene plače in socialke?

Povsod je isto. Obnašajo se, kot da bi nam delali uslugo, ne pa storitev za denar (in to veliko denarja). Zgleda da imajo veliko dela in se jim fučka za stranke.

A Ves da res to pocnejo. Moj hb je postenjakar in drzi besedo.

Ves kaj pocnejo,to mi moj pove.

Npr vzamejo 2hisi za nardit. Oz npr vodovod. Se zmeni z dvema isti cas. Potem pride tolk da pri nese materijal in gre na drugo hiso,tudi odnese matwrijal.

2dni dela pri enem dva dni pri drugem.

Potem pa kdor je bolj tecen.

Moj.pravi da mu napisi sms tega bo prebral.

In mu zagrozi s tozbo. Naj ti ne bo nerodno mu zagrozit. Ker so res nesramni.

Ali pa se pelji pred njegovo hiso in ga pocakaj ko gre na siht.

Ne se pustit zajebavat

To je klasika. Ko pride finančna kriza, pade število naročil in se je treba boriti za preživetje takrat se začnejo drugače obnašati. Potem pa cvilijo in jamrajo po TV-ju.

Vsem to počnejo, ker so danes obrtniki v manjšini, ker vsi starši silijo otroke na fakulteto, obrtnikov pa ni veliko in imajo posla in naročil (in posledično denarja) na pretek. In potem se obnašajo kot se. Arogantno, dragi so, nezanesljivi so in se ne držijo dogovorov. Danes če se kaj splača je biti privatnik s poklicem pa naj bo to vodovodar, keramičar, mizar, pleskar, mehanik, štromar, frizer ali karkoli druga. Do 30. leta si že kupijo stanovanje, ko “izobraženi” šele začenjajo z 1.000€ neto.

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 8371, 22.11.2021. ob 19:31

Vsem to počnejo, ker so danes obrtniki v manjšini, ker vsi starši silijo otroke na fakulteto, obrtnikov pa ni veliko in imajo posla in naročil (in posledično denarja) na pretek. In potem se obnašajo kot se. Arogantno, dragi so, nezanesljivi so in se ne držijo dogovorov. Danes če se kaj splača je biti privatnik s poklicem pa naj bo to vodovodar, keramičar, mizar, pleskar, mehanik, štromar, frizer ali karkoli druga. Do 30. leta si že kupijo stanovanje, ko “izobraženi” šele začenjajo z 1.000€ neto.

Ti ljudje morajo do 30. leta nekaj znat, ne tako kot tisti za 1.000€.

Persen baje pomaga.

 

torej reklamacija? good luck

 

Odgovor na objavo uporabnika
AJDEMI POPUŠI, 22.11.2021. ob 19:09

pri nas v Nemčiji je še slabše. Po več mesecev je treba čakat na mojtre, da pridejo.

Reees? A ni v Nemčiji vse boljše kot pri nas?

Odgovor na objavo uporabnika
servis in firma s poreklom, 22.11.2021. ob 19:10

Izbereš sistem, ki ima zaupanja vredne serviserje, oz. serviserja ter podjetje, ki za izdelkom stoji!

Ja. To mi zdaj ne pomaga.

Odgovor na objavo uporabnika
Desperadodajka, 22.11.2021. ob 19:17

Spet lenuhi iz javne uprave in socialci kozlate po privat gospodarstvu, realnem sektorju, ki cele dneve gara, ustvarja in plačuje davke, da imate vi nezaslužene plače in socialke?

OK, tega ne štekam … ?

Odgovor na objavo uporabnika
solid, 22.11.2021. ob 19:18

Povsod je isto. Obnašajo se, kot da bi nam delali uslugo, ne pa storitev za denar (in to veliko denarja). Zgleda da imajo veliko dela in se jim fučka za stranke.

Ja, Ampak, kako lahko?? Ignorirajo, dobesedno.

Odgovor na objavo uporabnika
Jajazvedno, 22.11.2021. ob 19:18

A Ves da res to pocnejo. Moj hb je postenjakar in drzi besedo.

Ves kaj pocnejo,to mi moj pove.

Npr vzamejo 2hisi za nardit. Oz npr vodovod. Se zmeni z dvema isti cas. Potem pride tolk da pri nese materijal in gre na drugo hiso,tudi odnese matwrijal.

2dni dela pri enem dva dni pri drugem.

Potem pa kdor je bolj tecen.

Moj.pravi da mu napisi sms tega bo prebral.

In mu zagrozi s tozbo. Naj ti ne bo nerodno mu zagrozit. Ker so res nesramni.

Ali pa se pelji pred njegovo hiso in ga pocakaj ko gre na siht.

Ne se pustit zajebavat

Hvala za nasvete. Sms pošljem, a ne dobim odgovora. Čakam, čakam, potem kličem, potem se enkrat končno oglasi in reče: ja, sem vidu sms.

 

A da bi odgovoril, to pa ne, to je pa že preveč.

To, počakat pred bajto, ta je dobra ideja.

Se strinjam. Vsi na fakse, redki na poklicne šole. To ni v redu.

Odgovor na objavo uporabnika
Jagodna vodka, 22.11.2021. ob 19:40

Persen baje pomaga.

Hehe:)

Odgovor na objavo uporabnika
good luck, 22.11.2021. ob 19:48

 

torej reklamacija? good luck

 

Ja. Bedno, ne?

Kolegica se je obrnila na Zvezo potrošnikov Slovenije. Tam so ji svetovali, kaj naj sporoči obrtniku. Po prejemu njenega sporočila jo je majster takoj klical in par dni kasneje prišel popravit zadevo.

Jaz kadar rabim mojstre za kaj popravit, poklicem Vietnamce. Vcasih pa tudi sosed Albanec vskoci.

Odgovor na objavo uporabnika
Zveza potrošnikov Slovenije, 22.11.2021. ob 20:38

Kolegica se je obrnila na Zvezo potrošnikov Slovenije. Tam so ji svetovali, kaj naj sporoči obrtniku. Po prejemu njenega sporočila jo je majster takoj klical in par dni kasneje prišel popravit zadevo.

zaupaj no kaj so svetovali, lazes  ko pes tece, zps brezzobi tiger  hehe

Jah to je posledica dolgoletnega forsiranja folka v  studij. Sam brez doktorja filozofije bomo zlahka, brez vodovodarja pa pac ne, a ne 😁😁😁

 

Drugace pa ja, nisem se srecala obrtnika, ki bi se cohljal po jaj ..h, vsi delajo, kolikor se le da, razen pac nek krovec, ki prekriva streho februarja, je bolj redek pojav.

Pecarja dobit v slo je vecji dobitek od dobitka na lotu. Itak da ima guzvo. Zdilas se za dan, njega ni, javi se cez par dni, ker je v guzvi. Jbg, pred 30 leti bi solski sistem lahko predvidel, da bomo rabli zidarje, malarje in ostale nepogresljive poklice. Bohved, kaksni profili prihajajo cez juzno mejo …

Pravijo, da ni tako malo obrtnikov s.p. ,ampak nekateri od njih delajo različno, ne vsak dan, ne vsak mesec, ker dobijo, ko delajo  dovolj denarja za svoje delo. Delajo pa spet , ko jim ga  zmanjka .

Kot SP-jevc in direktor podjetja ki se ukvarja z pleskanjem vam lahko povem naslednje in sicer to da je to povsem odvisno od posameznika, to da se ne javljajo da niso odzivni da jim traja za odgovor ali ponudbo in da je kao razlog da so preobremenjeni, to je navaden bullshit! Moja firma je zabokirana za dva meseca v naprej, vcasih tudi tri in kljub vsemu delu sem vedno dosegljiv, in vedno sem pripravljen za ogled situacije (v roku 3 dni od klica) in v roku 1 do max 2 dneh vam lahko posljem uradno ponudbo za storitev (ponavadi naredim to v dveh urah, vsaj informativno ponudbo. Torej na kratko, vse se da ne glede na kolicino dela.

Ker ravno to steje…hitrost, odzivnost, resnost!

Jaz sem v firmi vse, direktor, delavec, tajnica, marketing, finance, torej vse, in kljub vsemu sem odziven in se novi potencialni stranki posvetim celo bolj tisti trenutek kot se obstojeci, ker samo to je nacin da se bo dobilo vec posla.

To da vam govorijo da so zasedeni da niti nimajo cas poslusati vasi tezavo, to ni nic drugega kot ignoranca, neprofesionalnost, nezanimanje…

Vsaki stranki se lahko vedno posvetis, ali pa vsaj v roku 4 ur od klica stranke.

Iz  izkusenj pa vem da je na trgu (vsaj v mojem sektorju) ogromno neresnih in neprofesionalnih izvajalcev storitev. Ne trdim da slabo delajo, trdim samo to, da je odnos oziroma pristop nikakav. 

Tko da, smo tudi taksni ki opravljamo vso svoje delo tako kot ga je treba.

New Report

Close