Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek MOMAX in njihova kvaliteta

MOMAX in njihova kvaliteta

V Momaxu sem kupila rjuho za posteljo velikosti 160 x 200 cm.
Ko sem jo doma odpakirala, sem na svoje veliko presenečenje ugotovila, da je velikost rjuhe reci in piši natanko 150 x 150 cm.
Računa žal nisem več imela, sem pa vseeno poklicala v trgovino in povedala kaj prodajajo. Prodajalka se mi je smejala v slušalko, da so te rjuhe pač slabše kvalitete in sem torej na nek način kriva sama, ker sem to kupila. Slabša kvaliteta? HALOOO? Slabša kvaliteta ne pomeni, da je lahko rjuha tudi pol metra krajša kot bi morala biti. Na koncu pogovora se mi je še posmehljivo zahvalila za informacijo….
Ker takšnega odnosa ne odobravam, sem napisala še pisno pritožbo na podjetje, vendar v dveh tednih odgovora nisem dočakala.
Nauk te zgodbe je, da je trgovini Momax popolnoma vseeno za kupce in njihovo zadovoljstvo. Ne premorejo niti preproste besede: oprostite.
MOMAX, hvala, mene zagotovo ne vidite več.

Momax – poden od podna po kvaliteti, ambientu, prodajalcih. Nasrali so me enkrat. Po moje je tržnica v Kladuši v vseh pogledih višji nivo in kvaliteta.

Čudno mi je tole. Res nisi imela kakšnega neprimernega pristopa?

Sprašujem zato, ker imamo od njih 3 artikle in je bilo vse OK. En ni bil na zalogi in se je vleklo – a so me oni klicali z obvestili in ko sem vmes jaz poklical so bili primerno vljudni in spoštljivi.
Res pa nisem kupoval posteljnine – pač pa en predalnik (kvaliteta res ni kaj posebnega, a je za to niti ne iščem), tepih in jogi.
Tepih je zelo OK, jogi pa tudi korekten.

Majkomilo, pa saj ima vsaka rjuha na embalaži napisane dimenzije, barvo in sestavo. Če bi prej pogledala, bi bila zdaj prikrajšana za gundžanje na MONu.

In za kakšno posteljo, lepo prosim, naj bi bila primerna rjuha dimenzij 150 krat 150? Zakonsko za dojenčka dvojčka?

Meni se je zgodilo, da je bila rjuha narobe rezana, torej se je preveč raztegovala po dolžini namesto da bi se po širini. Neuporabna.
Glede Moemaxa lahko daš pritožbo na tržno inšpekcijo, sploh zaradi neodzivnosti. Prodali so ti blago, ki nima obljubljenih lastnosti že samo glede dimenzije in to ni nekaj, kar je opravičljivo z nizko ceno. Nima zveze, ali imaš račun ali ne (si plačala s kartico?).

Jaz v slo trgovinah s pohištvom ne maram kupovati, konkretno v Moemaxu bi morala na jogi čakat 6 tednov. A se hecajo.

In za kakšno posteljo, lepo prosim, naj bi bila primerna rjuha dimenzij 150 krat 150? Zakonsko za dojenčka dvojčka?
[/quote]
Potem pač ne kupiš rjuhe, ki ne paše na nobeno tvojo posteljo, lepo prosim.

Momax in Lesnina imata istega lastnika. Oboje ni bogve kaj, je pa poceni in temu primerno uporabno.

Prvič sem kupil kotni kavč v Rutarju, druga kvaliteta kot vzorec v trgovini. Neteg. Drugi kavč kupljen v Momax, srednji rang. Nimam pripomb. Že tri leta isti kot prvi dan. Ok kvaliteta.

_______________________________________________ SAMOZDRAVLJENJE S KANABINOIDI V SLOVENIJI https://m.facebook.com/groups/438014413832415/?multi_permalinks=548310252802830&notif_t=group_highlights&notif_id=1613462320193479&ref=m_notif Zdravilec s konopljo in zdravilnimi rastlinami. _______________________________________________

Momax in Lesnina imata istega lastnika. Oboje ni bogve kaj, je pa poceni in temu primerno uporabno.

To je res, vendar v Momax-u prodajajo bistveno nižjo kvaliteto. V Lesnini dobiš tudi znamke višjega razreda, ki so seveda dražje. Sam v Momax sploh ne stopim več. Toliko s*anja kot sem tam videl, nisem še v nobeni trgovini.

Kar nekaj stvari sem kupila v Momaxu in lahko rečem, da nisem imela takih težav, kljub temu, da so pri enem artiklu manjkali neki vijaki, so mi v trgovini takoj rešili problem. Bolj sem bila nezadovoljna z Lesnino in njihovim prepočasnim reševanjem reklamacij. Tudi če so isti lastniki.
Od Rutarja pa ne bom izgubljala besed, tam me ne vidijo več.

Avtorica tudi ti si res čudna, če nimaš računa, bi vzela rjuho in embalažno v kateri je bilo zapakirano, ter odšla v trgovino in zahtevala zamenjavo. Pač je bila napaka proizvajalca in ti kot kupec si bila zavedena.


Potem pač ne kupiš rjuhe, ki ne paše na nobeno tvojo posteljo, lepo prosim.
[/quote]

Hočem rečt, da take dimenzije ne prodajajo, ker je nihče ne rabi.
Avtorica je kupila rjuho, na kateri je na embalaži bila navedena dimenzija, kot bi jo ona rabila, v resnici je pa dobila nekaj čisto drugega. Bo zdaj šlo?

Jaz v momaxu kupujem le kakšne malenkosti, kot so okvirji, sveče, dodatki za dom… ker ostalo res ni neka kvaliteta, da o prodajalkah na blagajni ne izgubljam besed, nikoli ne gre brez zapletov…

Ne, popolnoma normalen pristop. Glede na to, kar se je zgodilo, lahko rečem, da celo preveč prijazen.

A ti ne dojemaš prebranega?? Na embalaži je pisalo 160 x 200 cm!!!!!
Kaj tukaj ni jasno? Rjuha je merila pa 150 x 150 cm. A ti si že videl takšno rjuho? Ali obstajajo tudi takšne postelje? Jaz še nisem zasledila postelje v velikosti 150 x 150 cm.
Če bi ti natančno prebral, oz. če bi ti možgančki delali tako kot je treba, bi zdaj, namesto, da se tu oglašaš, lahko delal kaj koristnejšega 😛


Potem pač ne kupiš rjuhe, ki ne paše na nobeno tvojo posteljo, lepo prosim.
[/quote]

A ti svojo posteljo v trgovino neseš in rjuho pomeriš preden jo kupiš??
Se bom v bodoče držala tvojega nasveta.

To je tako, kot če bi ti kupila posteljo, ki bi bila dolga namesto 2m samo 1,5m. Bi se tudi potolažila s tem, da pač trgovina ni bogve kaj, je poceni in si pač dobila temu primerno posteljo?

Čudna sem? Zakaj? Če ti shranjuješ embalaže od zadev, ki jih kupiš, sorry, jaz jih ne. Pač, če ti moja tema ni všeč, preskoči jo, pa kupi kdaj tam kakšno rjuho, če te moje svarilo ne zanima :-))

A ti svojo posteljo v trgovino neseš in rjuho pomeriš preden jo kupiš??
Se bom v bodoče držala tvojega nasveta.
[/quote]
Res je, spregledala sem prvi stavek, da so bile na embalaži navedene druge dimenzije kot je bil potem izdelek. Jemljem svoje besede nazaj.

Čudna sem? Zakaj? Če ti shranjuješ embalaže od zadev, ki jih kupiš, sorry, jaz jih ne. Pač, če ti moja tema ni všeč, preskoči jo, pa kupi kdaj tam kakšno rjuho, če te moje svarilo ne zanima :-))
[/quote]

Zdaj veš, da je treba embalažo in račun shraniti vsaj toliko, da stvari opereš in sprobaš. 8 dni po nakupu ti morajo zamenjati robo z napako, ti pa moraš imeti račun in embalažo.
Včasih se zgodi tudi v drugih trgovinah, da se proda kakšna stvar z napako. Ni Momax edini. Samo kupci moramo biti bolj pazljivi in shranjevati račune, embalažo, listke z oblačil. Žal imata množična proizvodnja in nizka cena svoj davek. Prijazne in neprijazne trgovke so pa v vsaki trgovini.

Jaz sem zadnjic kupil omaro in sel zadaj na prevzem. Tip se je tako obiral…tako obiral…da sem mislil da bom pol ure cakal da dobim eno usrano kopalnisko omaro. In ker je ocitno se poznal onega pred mano, mu je pomagal zlagati v kombi, ceprav se mi zdi da to ni naloga skladiscnika….da na racun tega da onadva zlagata, ostali cakajo z listki kdaj bodo na vrsti.

Ko sem zatezil je neki mencal, nato pa sel noter in je zacelo piskat. Sprozili so alarm. Stvari naj bi se jim zaklenile. Pride nazaj ven pa niti ne pove kaj je narobe. Nato vprasam in pove da je alarm in da ne more nic. Cez 10min pride se osebje ven in noben nic ne govori kaj bo pa kdaj bo.. in sem rekel da mam dost vsega pa da grem stornitat racun. Pol pa ena rece naj grem kar notr ce lahko, ces da je tut spredi zaprto. No ostal sem brez denarja in omare.

Rekli so naj naslednji dan pridem se enkrat v ljubljano pa bom dobil. Pa ja ves da se mi da vozit 35km in 35km nazaj za eno omaro spet.

“Na sreco” sem v ponedeljek dobil na trr kupnino, ampak zdaj ne grem vec tja.

Ne vem, ti skladiscniki zadaj. Neresen odnos do dela. Boli njega patak. Dela na minimum hitrosti. Sefa ni da bi nadziral. Ko bo bo. Se spomnim da en ki je prisel za mano cakat na robo, je se prej obupal in sta kar sla z zeno domov.

Ne zagovarjam nikogar, ampak tudi jaz sem na minimalcu in tudi jaz delam z minimalnim trudom.

Nategancije s posteljnino so še kje. Najbolj me razp*, da jo ponujajo popolnoma povsod, v vsaki špeceriji itd., čisto vsak letak od špara, merkatorja in kar je še teh špecerij jo ima, če ne vsak, pa vsak drugi. Kvaliteta pa za en dr*.

V Tušu sem kupila Decoris rjuho, lepo s srčki za hčerko, ki se je po pranju na 40 tako skrčila, da je nikakor nismo več dobili na jogi. Pa je bila 10 evrov za jogi 90×200.

Kar sem kdaj kupila v Lidlu, se je vse ali takoj zluknjalo ali tudi pokrčilo.

Kupila kovter za sina v Rutarju (itak da berem mere!). Glej ga zlomka – kovter preširok!!! Vse obleke za kovter so ga zvijale. Na koncu sem bila primorana odrezati po dolžini 10 cm, da se sedaj normalno oblači.

Te posteljine v Hoferju in drugih trgovinah… to se vse ali kmalu razbarva, ali pa ima material tak neprijeten plastičen otip.

Moj sklep je še vedno – poceni posteljnino preplačaš in kmalu zavržeš. Za res lepo posteljino z zares obstojnimi barvami in prijetnim otipom se splača zavit v specializirane prodajalne in za posteljnino odšteti malo več. Si kupiti nekaj za srce in dušo, plačati več (sigurno najmanj dvojno, praviloma pa trojno in več ceno), vendar ta posteljnina potem zdrži in jo z veseljem uporabljaš leta in leta, ni sprememb v kvaliteti.

Pohvalit moram tudi rjuhe Tchibo, niso za 5 eur kot v hoferju in Lidlu, ampak če se ne motim za 12 ali 15. Vendar barve obstojne, oblika tudi, se ne muckajo, super zadovoljna!

Tako da – kar ti je povedala prodajalka, je čisto res. Vendar ti tega ne bi smela reči ali pa bi ti morala reči na veliko prijaznejši način, artikel pa seveda vzeti nazaj, če bi jim šlo za renome…

Jaz se strinjam s tabo vse razen prvega dela.
Naloga skladiscnika je, da prinese robo, ki jo je kupec narocil ter ce kupec prosi za pomoc skladiscnika mu skladiscnik pomaga. To je vse lepo in prav. GLEDE TEGA PA DA JE POCASEN SE PA STRINJAM RABIJO 10 min DA TI PRINESEJO OMARO TAKO KOT SI TI REKEL. In te cisto razumem.

New Report

Close