Montana-strešni kovčki
Thule sploh ni nelomljiv, ravno zadnjič je bil pri nas prijatelj, ki mu je pri udarcu počil, tako kot vsak. Eni prisegajo na ABS, to je umetna masa, ki je precej odporna na udarce, ni pa nelomljiva. Nekateri prisegajo na pl. mase s steklenimi vlakni, pa na polistirol. Izbira je precejšna.
Imaš tudi druge proizvajalce, katerih kovčki so iz ABS, le da so pol cenejši, res pa je, da na njih ne piše Thule.
Če se prav spomnim, so mi na enem drugem forumu priporočali Farad.
LP
Mojca, takle odgovor sem dobila na forumu:
Ponavadi kupiš kufr samo enkrat in takrat ne kupi tistega najcenejšega, pa tudi najdražjega ne! Katero znamko boš kupila je pač odvisno od tebe, še bolj od znamke pa je pomembno, da je kovček lahek ( lažji ko je, več težje prtljage lahko naložiš not, čeprav sam menim, da težke stvari spadajo v prtljažnik), saj je nosilnost strehe omejena, ponavadi od 40-60kg(PREČITAJ NAVODILA O UPORABI, ki si jih dobila z avtomobilom) in v to težo spada prtljažnik+ kufr+tovor.
Dobro je, da imaš prtljažnik, ki je v osnovi iz ALU in ne navadnega plastificiranega, saj je ponavadi ta težji za cca 2 kg. Menim, da kufra daljšega kot 180cm ne rabiš, saj v njega lahko spraviš carving dile. Kufr mora biti aerodinamičen, da lahko voziš z njim do 140km/h (kako hitro boš vozila ima to brzino v navodilih)brez enormno povečane porabe goriva. Večje hitrosti ne priporočam, sej se zelo poveča upor na kovček, ta pa pritiska na prtljažnik z večjo silo, zato se lahko tudi deformira streha.
Dobro je tudi, da kupiš takega, ki ima obojestransko odpiranje. Menim, da se kakšnih poceni NO NAME kufrov ne splača kupit. Izbiraš lahko med Thule, Fappa in Faber. Če nisi obremenjena z znamko potem kupi Faber.
LP