Na testu: Audi A3 Sportback 1.6 TDI Ambition
Na test sem prevzel Audi A3 s petimi vrati, kar pri Audiju imenujejo Sportback. Gre za premium konkurenta Golfu, ki se v tem razredu kar pošteno bori z BMW serije 1 in Mercedesom A. Avtomobil temelji na zadnji generaciji Golfa, tako da bo zanimiva tudi ta primerjava. Več informacij kmalu, se pa že veselim vprašanj in mnenj.
_______
Podatki:
Motor / menjalnik: 1,6 TDI, dizelski (77 kW/105 KM, 250 Nm) / 7 stopenjski S tronic (avtomatski)
Poraba po ECE: 4,8 / 3,4 / 3,9 (CO2: 102 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 195 km/h / 10,9 sekund
Dolžina / širina / višina: 4310 / 1785 / 1425 mm
Medosna razdalja: 2636 mm
Teža: 1355 kg
Posoda za gorivo: 50 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 380l
Osnovna cena modela (1.2 TFSI Attractionl): 21.960 EUR
Cena testnega vozila brez dodatne opreme: 27.560 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 31.618 EUR
(dodatna oprema: Komfort paket Ambition (ksenon plus, naslon za roko spredaj, komfortna klimatska naprava, zunanji ogledali električno nastavljivi in ogrevani), kolesni vijaki z zaščito proti kraji, strešne letve iz eloksiranega aluminija, paket elementov s sijajem, pasivni zvočniki, tempomat, radio MMI, navigacijski paket, senzor za osvetljitev in dež, paket notranjih luči z osvetljenimi kozmetičnimi ogledali)
Lep pozdrav, Anej
3 vratno različico je že testiral Iztok. Test najdete na povezavi:
http://avto.over.net/clanek/audi-a3-2-0-tdi-ambition/#.UdLJefm-18E

franko te seka z močnejšim motorjem, citiram: “…S pomočjo sistema start-stop je A3 na testu v kombiniranem ciklu porabil malce manj kot šest litrov dizelskega goriva na sto prevoženih kilometrov. Ob vklopu “dinamične” funkcije v programu Audi drive select se poraba lahko počasi dvigne tudi do sedmih litrov. Omenjeni sistem Audi drive select, ki je v paket Ambition vključen kot del serijske opreme, vam sicer omogoča športen ali udoben način vožnje – na voljo pa imate kar pet nastavitev. Povprečnemu uporabniku bi zadoščale tri. V programu efficiency lahko porabo spravimo tudi pod pet litrov – pri tem avto spremeni nastavitve elektromehanskega servokrmiljenja, opcijskega tempomat in opcijskega adaptive cruise controla. …”

Pojdimo po vrsti z odgovori in komentarji. Za nami je kar že lepo število testnih kilometrov. Najbolj bi izpostavil prilagodljivo podvozje, ki se kaže kot izjemno udobno, na željo tudi športno.
Menjalnik je 7 stopenjski s tehnologijo dvojne sklopke. Pri Audiju to imenujejo S-tronic. Gre pa za identično zadevo kot DSG pri koncernu Volkswagen. Avto si deli osnovo z Golfom in z njim tudi veliko tehnike.
Sodobni menjalniki imajo več prestav saj s tem izkoriščajo navor in moč motorja bolj učinkovito in pride do manjše izgube, kot je to pri menjalnikih z manj stopnjami. Menjalnik se ob podvozju izkaže za odlično in veliko pripomore k celotnem občutku za volanom.
Se strinjam.

Lep avto. Imamo a3 prve generacije in če bo vse posreči ga menjamo drugo leto za kakšnega tega, če bo na trgu že rabljen kakšen.
Anej pa bi priporočil ta menjalnik? Vozim se praktično izključno po mestu Iz Šiške v Črnuče, otroke v šolo, jaz v službo. Za potovanja uporabljamo moževega transporterja, ker je bolj udoben.

sam zanima me..???
..tkole ko ljudje dons kupujejo avtomatike, pa samoparkirce, pa ne vem kaj vse še..
..po cesti se vsi vlečejo ko jara kača..
..in vi men da rabiš 8 prestav, da lahko izkoristiš navor..
..
ZAKAJ ŽE???
..
..morda šparanje..z nafto..
..no, potem ne rabiš audija A6 al pa bmw 3..za 41000€..
..da pol cenkaš za pol litra nafte..
..
..ne ga no srat, gre za modne muhe..
..kot tista z dodatno opremo!! z MP3 radijem z USB vhodom..
..ker to je menda ful nuja..ker večina voznikov še avta za sabo ne registrira, kaj šele kaj drugega..
Pri menjalniku bosta vedno obstajala dva pola. Eni, ki vneto zagovarjajo avtomatske menjalnike in tisti, ki jih bodo večno kritizirali.
Audijev S-Tronic spada v družino DSG menjalnikov, ki so nastali v koncernu Volkswagen. Gre za enega najboljših avtomatskih menjalnikov na tržišču. Prestavljanje je hitro in učinkovito in celo hitrejše in varčnejše od ročnega prestavljanja. Sam bi se takoj odločil za avtomatski menjalnik, ker je predvsem v mestu bolj uporaben (ni potrebe po prestavljanju iz prve v drugo v kolonah) in je za voznika bolj udoben. Priporočam.
Simpl hvala za cel kup vprašanj. Vedno obstajamo ljudje, ki smo privrženci inovacij in razvoja in tisti, ki prisegate na črnobelo televizijo in telefon z anteno. Spoštujem vaše mnenje ampak, ko dejansko preizkusiš zadeve v praksi vidiš, da so to inženirji razvili samo za to, da je nam lažje.
Avtomatski menjalniki dobivajo vse več prestav za čim boljše izkoriščanje navora motorja in s tem nižjo porabo. Prestavljanja se ne čuti in vse to za čim večje udobje potnikov in voznika.
Vsak uporabnik sam izbira, kaj želi imeti v avtomobilu in zato je super, da ponujajo izdelovalci veliko dodatkov. Tudi vožnja z avtokarto je boljša kot brez nje. Ampak 3D navigacija s prikazom zastojev pa obe premaga. V razmislek.

ja inovacije so drag šport..
..menda je kar nekaj ksihtov, ki so po navodilih “garmina” kar v vodo zavili..
..
no avto karta Hallweg je včasih stala kar nekaj €, pa vseeno manj kot danes “garmin” ki ima morje kart..zanimiva mesta, pa radarje, pa hotele, pa nevemkajše..
če si tupavzan, in znaš samo odtipkati start in cilj..
..ja potem se zapelješ tud v vodo..
..četudi ima ta novi “garmin” tud nešteto drigih možnosti, nisi uspel niti pri osnovni..
..četudi ves čas nekaj vmes preračunava..
skratka..
kuhavnica je namenjena za kuhanje..
.in je numno jo imeti še za biljardno palico,
saj resni kuhar kuha..in jo rabi..
..se ne praska po riti in ne brska z njo vmes po i-tablici..
..jaz si pa tako želim kakšnih dodatkov zanjo..pa jih ni..vsaj kak avtomatski menjalnik
..saj ne za druzga, le da lahko komu povem da imam 56 stopenjski menjalnik..
ampak..
kaj čmo, eni nečmo bit u trendu..
in si samo želimo funkcijo..
brez balasta..

evo čista nuja 9G!!
predvidevam, da bodo sedaj vsi motorji dizelski se vrteli le še do 1600rpm..
..ker navor max je dosežen..
..in min poraba tud..
..kaj druzga tko ne rabš..kaj češ z ostalimi obrati..so povsem odveč..
mečka za 80k€ ali več..
..in šparam pri 1350rpm..z 4,34l/100 namesto 7Gtronic z 1550rpm in 4.43l/100 (na pamet govorim)..
..
ponavadi majo taki strici tud kakšno jahtico..
no tam not pa stresaš x 1000l nafte..
..hm..
..pr kolk rpm pa je tam njavečji navor.., a imajo tud 9G menjalnik Jonsoni in razne Yamahe..
..sm slišal kaj o EKO šparanju …
???
