Na testu: BMW 520d Performance
Oprema Performance pri našem testnem 520d vsebuje:
– Nalepke na pragovih z napisom M Performance (122)
– Prednji ledvički v črni barvi (2×57)
– Pokrova ogledal iz karbona (2×304)
– Zadnji spojler iz karbona (534)
– Komplet koles M performance (20 inčev) (4.828)
– Kit za povečanje moči BMW Performance (1.381)
V () so cene v evrih.
Volan sodi med M športni paket, ki je dodan že v sklopu druge dodatne opreme.
M športni paket stane 5.175 evrov. Vsebuje pa M usnjeni volan, M Aerodynamicsp paket. Poleg sta tudi športna sedeža spredaj.
Osemstopenjski avtomatski menjalnik se imenuje Steptronic, ki prestavlja zelo udobno, nemoteče in v bistvu tudi varčno. Dvomim, da bi bila bistvena razlika pri porabi med ročnim in tem samodejnim menjalnikom. Po navedbi proizvajalca naj bi celo zmanjšal porabo goriva.
Menjalnik stane 2.211 evrov.
Link objavim, ko bo test končan in test napisan ter objavljen na avto.over.net.
Zadnji test vozila znamke BMW je bil ta http://avto.over.net/testi/bmw-118i-sport-line/
Link objavim, ko bo test končan in test napisan ter objavljen na avto.over.net.
Zadnji test vozila znamke BMW je bil ta http://avto.over.net/testi/bmw-118i-sport-line/%5B/quote%5D
Raje A3! Ugodnejši in uporabnejši, takšno je moje mnene.
Seveda ima testen BMW 520d dvopodročno klimatsko napravo katero moč ventilacije, jakost, nastavljaš posebej za voznika in posebej za sovoznika.
Seveda ima testen BMW 520d dvopodročno klimatsko napravo katero moč ventilacije, jakost, nastavljaš posebej za voznika in posebej za sovoznika.[/quote]
to je za pričakovat v tko dragem avtu.[/quote]
Vsak avto z dvojno klimo ima to možnost…ventilacijo najprej pojačaš, potem pa zmanjšaš pretok zraka skozi reže…
Kakor sem jaz razumel je spraševal, če lahko dvopodročno klimo upravljaš posebej za levo stran in desno poleg tistega, ko že imaš na režah za zrak.
Da, da. Tako sem mislil. Dva vrtljiva gumba sta potem, za levo in desno stran posebej.[/quote]
Vrtljiva gumba sta za temperaturo, za nastavljanje jakosti pa sta gumba, na sliki mala in velika vetrnica.
Trenutno so serije 3, 5, 7 in 6 grand coupe vse po vrsti daleč najlepše med konkurenti…še vedno mi ni jasno kako je bavarcem ratalo kaj tazga..[/quote]
Sva že dva. 🙂
Spustil si serijo 1, ki je meni tudi zelo všeč. Vizualno velik preskok naprej v primerjavi s prvo generacijo.
Če bodo še osmico naredili po tem konceptu, se je pa resno za vprašat, ali imajo bavarci morda trenutno najboljši dizajnerski team EVER….
http://techbuz.net/tb/wp-content/uploads/2012/06/2012-BMW-8-Series-1-640×400.jpg
Njegova najbolj slavna stvaritev je ravno BMW E60, torej petica.
Tisto od prej pa nisem še nikoli raziskoval, kdo je oblikoval.
V razredu enke je ena dobrih opcij tale: http://avto.over.net/testi/seat-leon-cupra-r-2-0-tsi/