Na testu: BMW 520d Performance
Da bodo še drugi videli končni test, ko bo v celoti online, tu: http://avto.over.net/testi/bmw-520d-performance/%5B/b%5D
TEST BMW 520d: http://avto.over.net/testi/bmw-520d-performance/%5B/b%5D
Tokrat nadaljujemo debato kar v tej temi, saj sem na krajši test prevzel posodobljeno BMW-jevo petico.
Imenuje se 535d xDrive Sedan, ki v osnovi stane 69.750 evrov.
Moja testna različica stane 86.456 evrov.
Poleg serijske opreme ima torej še: 1.067 EUR – Sophisto gray Brillianteffect kovinsko barvo, 2.189 EUR – usnje Dakota v črni, 1.035 EUR – alu 18″ platišča spoke 365 ter še 197 EUR – športni avtomatski menjalnik, 610 EUR – avtomatsko odpiranje/zapiranje prtljažnih vrat, 697 EUR – Soft-Close sistem za vrata, 457 EUR – vzratna kamera, 370 EUR – avtomatska zatemnitev notranjih in zunanjih ogledal, 2.461 EUR – komfortna prednja električno nastavljiva sedeža, 229 EUR – LED za meglo, 642 EUR – HiFi ozvočenje, 370 EUR – usnjen M volan, 490 EUR – BMW individual temnejša stekla, 414 EUR – BMW individual notranji del strehe v antracit barvi, 349 EUR – varnostna funkcija Speed Limit Info, 1660 EUR – Advantage paket, 3.469 EUR – Business paket.
Če imate kakšno vprašanje o tem vozilu ga lahko postavite v tej temi.
Fotka avtomobila se nahaja tu: http://instagram.com/p/f-hxiqvuNK/
312 KM ima oziroma 230 kW.
Povprečna poraba pri 130 km/h na avtocesti znaša približno 7 litrov, odvisno kako ostri ste s stopalko za plin.
Verjamem, da je tale petica vrhunski avto. Ampak meni se zdi postavljanje s temi avti nek primitivni balkanizem, nekako preživeto. Izpade kot kompenzacija za nekaj. Čez par let ga vozi pa vsak vaški wannabi … (vstavi izraz za stanje duha).
Tudi debate okoli 2 eurov gor ali dol na 100 km porabe pri avtu, za katerega daš 22 jurjev samo za dodatno opremo se mi zdi brca v temo. 22 jurjev stane npr. že nek normalen avto. Tako da kdor ima 5 jurjev plače naj ga ima. Poraba je bolj podatek za tiste, ki bodo kupovali 5 let stare BMWje.
Morda kdaj kupim tudi BMW, se res super vozijo, ampak včasih imaš bolj mirno življenje, če voziš nek nevpadljiv avto, za katerega te tudi ne skrbi, da ga bodo kmalu izvozili v albanijo. Da ti je pa BMW glavna želja v lajfu se moraš pa po zdravju vprašat.
Glede porabe bi rekel Frenkz, da je to pomembno tudi tistim, ki kupijo novega BMW-ja ali avto druge znamke za precej denarja. Zakaj? Ker toliko denarja dajo, želijo luksuzen, udoben, moderen, močan avtomobil, ampak hkrati pa tudi takšni ljudje radi na bencinskih postajah pustijo kar se da malo denarja, da ga ustane za kaj drugega 😉 Pri porabi smo vsi isti.
Menim, da se strinjava. Kdor si ga lahko privošči brez težav, brez strahu, da ga ne bi uspel izplačati in če si ga želi, potem si ga naj vzame.
Objavljen še TEST BMW 535d xDrive: http://avto.over.net/clanek/bmw-535d-xdrive-sedan/%5B/b%5D
xDrive je prirejen za uporabo na tej veliki limuzini. Nima off road specifikacij, ampak je njegov primarni namen zagotavljati prenos moči v vseh pogojih na vsa štiri kolesa po potrebi. Torej se njegova prednost še najlepše izrazi sedaj, ko so mokre ceste, nekje zasnežene. Vožnja je bistveno varnejša, kar občutiš že z zasuki volana. Avtomobil je namreč bolj vodljiv.