Na testu: Citroen C4 Aircross Exclusive 1.6i
Na testu imam Citroena C4 Aircross Exclusive 1.6i Stop & Start s prednjim pogonom 2WD, močjo 86 kW/117 KM, prostornino 1590ccm
Več o njemu smo pisali že tu: http://avto.over.net/aktualno/novosti/novo-doma-citroen-c4-aircross/
Cena osnovnega modela 25.100
+ navigacija in kamera za vzvratno vožnjo 1.950
+ bela barva 790
Cena testnega modela 27.840
Če imate kakšno vprašanje o tem vozilu ga lahko postavite tu.
V poštev potem pride C4 Aircross z opremo Attraction in agregatom HDi 115, sistemom Stop & Start, šestopenjskim ročnim menjalnikom, pogonom 4WD in močjo 84 kW (114 KM). Prostornina motorja znaša 1,6 litra. Cena brez DDV je 21.250,00 evrov, državi je potrebno dodati še dodatnih 4.250,00 evrov kar skupaj nanese 25.500,00.

V poštev potem pride C4 Aircross z opremo Attraction in agregatom HDi 115, sistemom Stop & Start, šestopenjskim ročnim menjalnikom, pogonom 4WD in močjo 84 kW (114 KM). Prostornina motorja znaša 1,6 litra. Cena brez DDV je 21.250,00 evrov, državi je potrebno dodati še dodatnih 4.250,00 evrov kar skupaj nanese 25.500,00.[/quote]
A to imajo vse opreme stop&start? To je ko avto sam ugasne?
Kakšen je spisek osnovne opreme?
V poštev potem pride C4 Aircross z opremo Attraction in agregatom HDi 115, sistemom Stop & Start, šestopenjskim ročnim menjalnikom, pogonom 4WD in močjo 84 kW (114 KM). Prostornina motorja znaša 1,6 litra. Cena brez DDV je 21.250,00 evrov, državi je potrebno dodati še dodatnih 4.250,00 evrov kar skupaj nanese 25.500,00.[/quote]
A to imajo vse opreme stop&start? To je ko avto sam ugasne?
Kakšen je spisek osnovne opreme?[/quote]
Tako je, vse različice imajo serijsko vgrajen sistem Stop&Start, ki poskrbi za nižjo porabo. V kolikor so vsi pogojo izpolnjeni se avto na mestu v prostem teku ugasne in ponovno sam zažene, ko pritisnete na sklopko.
Spisek osnovne opreme Attraction:
– Sistem ESP, sistem ABS z razdelilnikom zavorne
sile
– Sistem za pomoč pri speljevavnju navkreber
– Samodejni prižig varnostnih utripalk
– Varnostni blazini za voznika/sovoznika spredaj
– Stranske varnostne blazine za voznika/sovoznika
spredaj
– Varnostna blazina za zaščitio kolen
– Tritočkovna pritrdišča Isofix na zadnjih sedežih
– Tritočkovni varnostni pas spredaj z zategovalniki
– Tritočkovni varnostni pas v 2. vrsti sedežev
– Električno nastavljiva in ogrevana zunanja
ogledala
– Večfunkcijski enobarvni potovalni računalnik
– Avtoradio s CD-predvajalnikom in podporo za
MP3 format, s 4 zvočniki
– Ročna klimatska naprava z enopodročno
regulacijo
– Po višini nastavljiv voznikov sedež
– Sedežna klop v 2. vrsti, deljiva v razmerju 40/60
in naslonjalo z možnostjo nastavitve naklona v 2
položaja
– 3 zložljivi vzglavniki na zadnjih sedežih
– Dekorativni elementi volana v črni svetleči barvi
– Kromirane obrobe na instrumentni plošči
– Osrednja čelna plošča v črni mat barvi
– Ščitnik armaturne plošče s toplotno naneseno
oblogo
– Oblazinjenje v tkanimi Quest
– Dodatno zatemnjeno zadnje steklo
– Brisalci vetrobranskega stekla (tipa flat blade)
– Dnevne luči z žarnicami in mestom za meglenke
– Komplet za popravilo predrte pnevmatike
– 16-palčna jeklena platišča Kuban
Pri hitrosti nad 120 km/h je slišati predvsem veliko vetra. Tudi motor postane glasnejši, saj ima avto le 5-stopenjski ročni menjalnik. S šesto prestavo bi bila vožna zagotovo tišja, zato tudi udobnejša in predvsem tudi bolj ekonomična.
Motor je sicer posodobljen, tako da poraba v kombiniranem ciklu trenutno znaša približno 7,8 l/100 km. Res jo je pa precej težko doseči.
TEST: http://avto.over.net/clanek/citroen-c4-aircross-1-6i-exclusive/
Cena se malce razlikuje v testu, kot tu na forumu, saj so se medtem že spremenile (s 1.1.2013).
Sedeži v usnju (Z0FX) Mistral/temno ali Z0FC Matinal/svetlo ter ogrevana prednja sedeža sta mogoča le v najvišjem nivoju opreme proti doplačilu 1.800 evrov.