Na testu: Dacia Lodgy 1.5 dCi 110 Laureate
Na test sem prevzel vozilo Dacia Lodgy Laureate 1,5 dCi 110 s 79 kW (107KM), izpusti 116 CO2/km in porabo 4.4 l/100km v mešanem ciklu.
Cena: 14,400.- EUR
Dodatna oprema:
Paket za kadilce 20.-
Volanski obroč v usnju 50.-
MEDIA NAV Laureate 400.-
Nadzor stabilnosti vozila – ESP 250.-
Rezervno kolo 50.-
Platišča iz lahke litine 16″ 330.-
Kovinska barva 390.-
Cena testnega vozila: 15.890,- EUR
Če imate kakšno vprašanje ali mnenje ga lahko postavite tu.
Lodgy je bil zasnovan za družine in njihove potrebe, zato že v različici s petimi sedeži prtljažnik meri 827 dm3, z zloženo klopjo v drugi vrsti pa prtljažnik naraste na 2.617 dm3. Ta klop je glede na različico tudi deljiva v razmerju 60/40, kar omogoča še več različnih prilagoditev trenutnim potrebam. V največji možni postavitvi prtljažnika se ta lahko primerja s prostornostjo tistega v modelu Grand Espace!
Več o tem avtomobilu tu: http://avto.over.net/aktualno/novosti/novo-doma-druzinska-dacia-lodgy/
Najverjetneje mislite preskusna testiranja Euro NCAP, ki so bila objavljena pred kratkim. Tu je Dacia Lodgy res prejela le tri od petih možnih zvezdic. VIDEO trka si lahko pogledate tu: http://avto.over.net/aktualno/euro-ncap-november-2012-lodgy-katastrofa/
Testna Dacia Lodgy nima sedmih sedežev. Kolikor sem jih videl – zadnja dva – na predstavitvi sta kar funkcionalna.
Doplačilo za sedem sedežev znaša 500 evrov.

ne vem no..moram bit malo kritičen..
sem si ogledal podatke na IE strani..
in teža je 1200kg!!! poleg porabe je pa zvezdica…ki pravi nekako v “fazi testiranja”..
skratka, sicer sam ne bom nikoli kupec, pa tudi neke “kontra” proti omenjeni znamki nimam..
me pa pri vseh oglaševalcih moti..da navajajo neke superlativne podatke..
ki nimajo veze z realo.
sem imel enega bencinca 1.2, ki je z mano in becinom tehtal 1150kg..
pa kak berlingo bencinc 1.4 ima tud 1200kg
ali pa novi scenic dci1,5 110km ima 1385kg!!
če ima ta dizel 1200kg..al je iz plastike cel..kar potem ni čudno za NCAP test..
ali pa so podatki čudni..
kombinirana poraba je pa kar 4.4l/100km..haha
a mi lahko kdo ki se s tem ukvarja, poda link kjer se vidi kakšen standard oz pravila so za merjenje te “kombinirane” porabe..
Nekaj o pridobivanju podatkov za povprečno porabo lahko dobite tukaj: http://en.wikipedia.org/wiki/New_European_Driving_Cycle
Zavedati se morate, da ti preizkusi potekajo na laboratorijski mizi, za vse avtomobile so pogoji enaki. Zato so podatki primerljivi med seboj, ampak je povsem upravičeno za pričakovati, da so v realnosti podatki višji, saj v laboratoriju ne upoštevajo na različne pritiske voznikove noge na plin, bočni veter, katere gume so nameščene in koliko so napolnjene z zrakom, kako je naložen avtomobil, ipd…

Kaj je paket za kadilce?
Torej lastnik vozila lahko izbere, da v avtu ne bo imel rezervnega kolesa? Ali je to zakonito?
Se avto dobro drži ceste, je stabilen po vašem mnenju, v primerjavi z dražjimi in težjimi avtomobili.
kako ocenjujete obnašanje vozila na snegu?
Kje glede na položaj zadnje klopi s tremi sedeži (recimo, da je voznikov sedež št 1, sovoznikov 2, zadnji sedež za voznikom 3, srednji 4, za sovoznikom pa 5) se nahajata sedeža 6 in 7?
Je z nameščenimi 6 sedeži v prtljažniku še prostor za zložen voziček normalnih dimenzij?
Hvala
Paket za kadilce je plastičen “kozarček” kamor otresaš pepel in električen toploten vžigalnik s pomočjo katerega lahko tudi polniš recimo mobitel. Če ni paketa za kadilce je samo “špranja” kamor lahko priklučite polnilnik za polnjenje zunanjih elektronskih naprav.
Obvezno kolo ni nujno, ampak v kolikor ga nimate morate imeti obvezno kit za popravilo pnevmatike. Torej obvezno morate imeti možnost, da popravite težavo s pnevmatiko – ali jo zamenjate ali za silo zakrpate do najbližjega vulkanizerja.
Dacia Lodgy je precej lahek avto z veliki merami (kot cca Renault Grand Scenic). Pri višjih hitrostih se vozi slabše kot omenjeni avtomobil. V mislih imam hitrost nad 120 km/h. Podvozje je namreč bolj poenostavljeno.
Na snegu se je Dacia Lodgy dobro odnesla, če upoštevam, da imam le letne pnevmatike in v prtljažniku verige. Tako, da sem se izogibal tej vožnji. Opazil pa sem odlično delovanje ABS-a, ki poskrbi, da lahko kontrolirano zaustavim vozilo. Prisoten je tudi ESP.
Zadnja dva sedeža se v tem primeru nahaja v prtljažnem prostoru, ki je resnično največja prednost tega avtomobila. Lahko bi se primerjal s tistim pri Espacu v kolikor notri nimate sedem sedežev. Torej je dovolj prostora za tista dva dodatna sedeža, ki se lahko podreta. Pomembno je poudariti, da v kolikor naročite Lodgya s petimi sedeži, potem ni več mogoče kasneje dokupiti dva dodatna. Žal morate že v štartu se odločiti za pet ali sedem sedežev.
Glede vozička vam ne morem zagotovo odgovoriti, ker ga trenutno nimam pri sebi, hkrati pa tudi avto nima sedem sedežev. Prostornina prtljažnika različice s sedmimi sedeži znaša sicer 207 dm3, s sklopljenima sedežema v zadnji vrsti pa se prtljažnik poveča na 634 dm3. Ob potrebi po še večjem prostoru za prtljago je sklopljeno zadnjo klop možno prevrniti naprej ob naslon klopi v drugi vrsti pri čemer se jo pripne na vzglavnike sedežev. S tako postavitvijo skupna prostornina prtljažnika naraste na 1.861 dm3.



To je zelo poceni velika drvarnica. Sem si ga detajlno ogledal in me ne čudi, da je prejel le 3 zvezdice na euro ncapu, saj ima švoh pleh. Vendar po drugi strani je avto res velik in kdor takšnega rabi mu bo še kako prav prišel. Verjamem da je takih velik, sploh privartnikov. Ni pa ravno za na avtocesto, ampak je bolj lokalen avto.
Debata o testni sedem-sedežni različici Lodgya: http://med.over.net/forum5/read.php?99,8522873
Test Dacie Lodgy s petimi sedeži: http://avto.over.net/clanek/dacia-lodgy-1-5-dci-110-laureate/%5B/b%5D
Mogoče še komu uporabno, objavljen test 7 sedežne Dacie Lodgy: http://avto.over.net/clanek/dacia-lodgy-7s-1-5-dci-110-laureate/

to ni res da moramo že na začetku zbrati 7 sedežno ali 5 sedežno dacio.
Jaz sem kupil testno dacijo ko sem jio gledau je imela 7 sedežev ko sem jo kupil jih je pa imela samo 5 prodajalca sem uprašal kje pa sta še dva sedeža mi je odgovori ta avto nima dva sedeža ker smo ga mi ugradili naknadno zaradi testiranja in da so obiskovalci videli kako zgleda 7 sedežna različica!!!