Najdi forum

Splash Forum Avto.Over.Net Avtomobilizem Na testu: Ford B-max 1.0 EcoBoost Titanium

Na testu: Ford B-max 1.0 EcoBoost Titanium

Na testu imam majhen družinski enoprostornik – Ford B-max. V tej temi lahko postavite vprašanja v zvezi z njim ali svojo izkušnjo.

O B-maxu je bilo nekaj zapisanega že tu: http://avto.over.net/clanek/novo-doma-ford-b-max/
_______
Podatki:
Motor / menjalnik: 1.0 EcoBoost, turbobenclnski (88 kW/120 KM, 170–200 Nm) / 5. st. ročni
Poraba po ECE: 6,0 / 4,2 / 4,9 l (CO2: 114 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 189 km/h / 11,2 sekund
Dolžina / širina / višina: 4077 / 1751 / 1604 mm
Medosna razdalja: 2489 mm
Teža: 1279 kg
Posoda za gorivo: 48 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 318 – 1386 l

Osnovna cena modela (1.4 Duratec, Trend): 12.990 EUR
Cena testnega vozila brez dodatne opreme: 17.530 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 18.420 EUR (vključujoč prodajno akcijo – 2.200 EUR)
(dodatna oprema poleg Titaniuma: kovinska barva, tempomat, popotniški paket, paket udobje – Titanium 3, paket Titanium 3, Control paket)

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

A je res tako uporabno, da nima b stebra?

A imaš ta motor prvič na testu? Kakšna je poraba?

Manjkajoči B stebriček, če B-maxa uporabljaš le zase, niti ne prinese nekih posebnih prednosti. S tem je avto postal le bolj poseben. Drugače pa je v družinski uporobi, ko z zadnjimi drsnimi vrati hitreje dostopaš do otrok zadaj. Otroci ti tudi ne drsajo vrata ob druga parkirana vozila, ker so pač drsna vrata, ki za odpiranje ne potrebujejo veliko prostora. S tega stališča pa je to praktično. Če se pa še kaj spomnim pa seveda dopišem.

Ta motor sem imel prvič na testu že pri Focusu: http://avto.over.net/clanek/ford-focus-5v-1-0-ecoboost-titanium/
Motor je zelo prožen kar mi je všeč. Nima pomanjkanja moči ali navora. V kombinaciji s pet-stopenjskim ročnim menjalnikom je bolj primeren za mestno vožnjo, kjer mi je uspelo porabo spraviti nekje na približno 7 litrov. Na izključno avtocesti pri hitrosti 130 km/h pa se poraba giblje okoli 6,2 l/100 km.

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

A poraba se ti je kej spustila dol?

A ima dvopodročno klimo?

Da, na 6,2 l/100 km.

Ne.

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

Iztok pomagaj prosim, da ne iščem drugje.
Kaj pomenijo ti dodatki popotniški paket, paket udobje – Titanium 3, paket Titanium 3, Control paket?

…p.s. In koliko stanejo?

– Popotniški paket, 220 EUR: razdelilniki dvojnega dna (hladilni del in del za opremo), mrežica za prtljago na zadnji strani klopi, obojestranski tepih z zložljivo zaščito za odbijač,
– Paket udobje – Titanium 3, 895 EUR: sistem za odklepanje in zagon vozila brez ključa, sistem za preprečevanje naleta pri nizkih hitrostih City Safety, ogrevano vetrobransko steklo, tipala za pomoč pri parkiranju spredaj in zadaj, električno poklopni vzratni ogledali,
– Paket Titanium 3, 840 EUR: panoramska streha, dodatno zatemnjena stekla, 17″ 5-kraka platišča iz lahke zlitine s pnevmatikami 205/45 R17,
– Control paket, 470 EUR: CD/MP3 prevajalnik, USB vtičnica, matrični zaslon, 6 zvočnikov, volanske kontrole, GPSM Antena, SYNC 1. generacije, Bluetooth in glasovno upravljanje, funkcija klic v sili in klimatska naprava s samodejno regulacijo temperature.

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

A ne dobiš tega vse že v serijski Titanium opremi: Control paket, 470 EUR: CD/MP3 prevajalnik, USB vtičnica, matrični zaslon, 6 zvočnikov, volanske kontrole, GPSM Antena, SYNC 1. generacije, Bluetooth in glasovno upravljanje, funkcija klic v sili in klimatska naprava s samodejno regulacijo temperature.???

Izmed omenjenega ne dobiš v serijski opremi Titanitum klimatske naprave s samodejno regulacijo temperature, ampak zgolj ročno. Praktično gledano doplačaš 470 evrov za boljšo klimo.

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

Test je objavljen tu: http://avto.over.net/clanek/ford-b-max-1-0-ecoboost-titanium/%5B/b%5D

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

Sem lastnik Bmax-a. Avto ima nekaj dobrih in tudi več slabih lastnosti. Že 74Kw (100km) motor je zadovoljiv. Pri speljevanju se pogosto zgodi, da gume cvilijo. To je posledica lahkega sprednjega dela in lahkega motorja. Sam motor je tih, tako, da človek skoraj nima občutka v kateri prestavi vozi. Sama kontrola pretikanja ni ravno tisto česar bi se morali držati. Menjalnik bi lahko bil bolj natančen, posebno vzvratna prestava. Prestavna razmerja so odlika tega avta. Poraba goriva, tovarniški podatki so misija nemogoče. Dejanska poraba se giblje okoli 7l/100km.
Če je odlika velik vstopni prostor brez stebrička ima to tudi nekaj varnostnih pomanjkljivosti. Med najbolj nevarnimi je če voznik seže po varnostni pas in potnik sočasno na zadnjem sedežu zapira vrata. Tu lahko pride do poškodbe roke, ker mu jo lahko zadnja drsna vrata zmečkajo. Druga slaba lastnost je odpiranje rezervoarja za gorivo in sočasno odpiranje zadnjih levih vrat. Tu lahko pokrov goriva tudi odlomi. Sam sistem odpiranja vratic in sistem točenja goriva je zgrešen. Nepridipravi bodo hitro našli, da lahko ukradejo gorivo z navadno cevko brez težav in brez orodja.
Ena izmed najbolj motečih stvari so mala stanska ogledala (delujejo res ceneno), imajo premajhen radius in vzvratno parkiranje je tudi lomljenje vratu. Ravno tako je preslaba osvetlitev vzvratne vožnje. Nepraktično so nameščena stikala za meglo in jih je treba prav iskati pri kolenu med vožnjo. Synic prepozna samo angleško spakedravščino in je le pogojno uporaben, skratka porodna verzija.Slovenščine ni. Zaslon prikazovalnika je premajhen.
Udobje. Za prtljažnik bi dejal, da je (pre)majhen, ravno tako ni pretiranega prostora v notranjosti, premalo je predalov, skratka konkurenčni avtomobili so znali avto podobnih dimenzij napraviti bistveno prostornejši. Sama vožnja je prijetna, avto daje občutek kompaktnosti, vožnja ne utruja.

Zaključek. Na splošno avto ni slab, vendar bi lahko precej stvari rešili na malce drugačen bolj domiseln način. Avto sicer ne daje občutek cenenosti, a vizualno daje občutek, da je velik, a v resnici bi ga uvrstil zaradi utesnjenosti med manjše. Slabša preglednosti nazaj , mala stranska ogledala, visok zadek, nepraktičen prtljažnik, to ni ravno adut za starejše voznike, a velika vstopna odprtina brez stebrička, višje sedenje znajo prevesit tehtnico za nakup.

Hvala za mnenje edi max in predvsem za zgornji navedek, ki mi je pritegnil pozornost.

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

Pripenjam še informativni izračun zavarovanja za B-max kakršnega sem imel na testu. Tale izračun velja za tegale: http://med.over.net/forum5/read.php?99,9351149
[img]http://med.over.net/forum5/file.php/99/57354/tabela_izracun_b_max.jpg[/img]

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

New Report

Close