Na testu: Ford B-max 1.6 TDCi Titanium
Po testu Forda B-max z 1,0-litrskim EcoBoost motorjem ( http://avto.over.net/clanek/ford-b-max-1-0-ecoboost-titanium/ ), smo sedaj prevzeli še v roke dizelsko različico z 1.6 TDCi in opremo Titanium.
Dizelski ima za 18 kW manj moči in enak 5-stopenjski ročni menjalnik. Motor je Euro 5.
B-max s tem motorjem pa je za dobrih 20 kg težji kot tisti z 1.0 EcoBoostom, hkrati počasnejši pri najvišji hitrosti kot tudi pospeških. Na papirju pa je seveda dizelski tudi ekonomičnejši.
Pri ceni je dizel dražji kot EcoBoost, vendar za slabih 600 evrov.
_______
Podatki:
Motor / menjalnik: 1.6 TDCi, turbodizelski (70 kW/95 KM, 170–200 Nm) / 5. st. ročni
Poraba po ECE: 4,7 / 3,6 / 4,0 l (CO2: 104 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 173 km/h / 13,9 sekund
Dolžina / širina / višina: 4077 / 1751 / 1604 mm
Medosna razdalja: 2489 mm
Teža: 1310 kg
Posoda za gorivo: 48 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 318 – 1386 l
Osnovna cena modela (1.4 Duratec, Trend): 12.360 EUR
Cena testnega vozila brez dodatne opreme: 15.300 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 17.130 EUR (pri vseh zneskih je upoštevana akcijski popust v višini 3.300 evrov)
(dodatna oprema: 150,- 16” 15-kraka platišča iz lahke zlitine s pnevmatikami 195/55 R16, 75,- dodatno zatemnjena stekla, 75,- tempomat, 300,- Zimski paket, 750,- Paket za pomoč vozniku, 480,- Control paket Titanium)
Vabljeni k postavljanju vprašanj o tem avtomobilu.
B-max se je že dokazal kot varen avto na številnih preskusih in raziskavah: http://avto.over.net/clanek/ford-z-najvec-priznanji-euro-ncap-2012
B-stebriček, ki ga ni, ko odpremo zadnja drsna vrata pa se nahaja v bistvu v teh vratih. Vendar je pomičen.
Informativni izračun za zavarovanje tega testnega primerka se nahaja tu: http://med.over.net/forum5/read.php?99,8741486,9377990#msg-9377990
TEST je objavljen tu: http://avto.over.net/clanek/ford-b-max-1-6-tdci-titanium/%5B/b%5D