Na testu: Hyundai i20 1.1 crdi dynamic
Tokrat je vloga testnega voznika pripadla meni. Na test sem prevzel Hyundai i20 1.1 crdi z opremo dynamic. Gre za model, opremljen z trovaljnim turbo dizelskim motorjem, ki obljublja izjemno nizko porabo goriva. Za vas bomo preverili, kako se obnese v praksi.
Motor: dizelski s tehnologijo skupnega voda
Del. prostornina: 1120 ccm
Moč: 55 kW
Menjalnik: ročni, 6 stopenjski
Prihod na tržišče je pospremil Iztok:
http://avto.over.net/clanek/novo-doma-hyundai-i20-2012/
Gremo po vrsti
Poraba je po prevoženih nekaj več kot 500 kilometrov (večina relacija, malo mestne vožnje, avtocesta – nikoli več kot 120). po potovalnem računalniku 5.3 litra. Ko smo se igrali in iskali najnižjo porabo je bila 4.3 (80 km/h v 6. prestavi). Tovarniški podatki pravijo precej manj.
Pri i20 še najbolj navdušijo prednje led luči, ki pridegnejo. Prtljažnik je velik in uporaben. Zelo simpatičen je tudi volan, ki je izjemno mehak in omogoča prijetno vožnjo.


Najprej opravičilo, ker je hiter bil malce prehiter odgovor, ki ga je spremljal tiskarski škrat.
Cena testnega modela je nekaj preko 13.000 evrov, kar v primerjavi s konkurenco sploh ni poceni. Sploh, če upoštevamo popuste, ki se jih da dobiti. I20 ima kar zahtevno nalogo.
Plastika v notranjosti sicer ni nič “škripala”. Je pa trda na otip. Tudi obloge na vratih so precej trde. Pri materialih je še mnogo rezerve.
Glede zadnje klopi. Prostora je toliko, kot ga v tem razredu lahko pričakujemo. Tudi limuzine srednjega razreda ne razvajajo s prostorom na zadnji klopi. Dva odrasla se peljeta normalno, otrok v sredini med njima pa bi se že stiskal.
Na daljše poti se raje odpravite s kakšnim drugim avtomobilom. Podvozje je sicer mehko in je v primerjavi z Getzom lepo napredovalo. Šibka točka so sedeži. Samo voznikov je namreč mogoče nastaviti tudi v višino, na ostalih se neprestano išče prava lega. Tudi pomanjkanje naslonjal za roko spredaj in zadaj se pozna pri udobju.
Še uradno.
Anej, dobrodošel v testni ekipi moštva Avto.Over.Net. Želim ti mnogo varnih kilometrov in tu odličnih vprašanj…


Test je objavljen tu: http://avto.over.net/clanek/hyundai-i20-1-1-crdi-dynamic/%5B/b%5D

ja tole pa moram reči..
..kam so šli časi malih avtov, ki so bili res mali in okretni pa še poceni..
..od fička/bolhe preko marutija, pola in getza..
..ta i20 ima 1200kg!!!..
..pa kaj se je vsem utrgal..??
..glejte kak je sedanji clio “narastel”, ali pa polo..mah vsi..
..in šele cene..
..pa kriza je??? jst tega res ne zastopim..!!