Na testu: Hyundai ix35 2.0 CRDi 4WD Style
Na test smo prevzeli prenovljenega Hyundai ix35.
Vizualno so ga izboljšali, predvsem dodali moderne elemente, kot so LED luči. Notranja embientalna modra osvetlitev je še pristnejša. Ima tudi manjši zaslon za vzratno kamero. Ogrevanje sedežev spredaj in zadaj. Korak naprej vsekakor.
Malce sem ga primerjal s prenovljeno Ford Kugo (test: http://avto.over.net/clanek/ford-kuga-2-0-tdci-4×4-titanium/ ), ki je sicer ekonomičnejša in hkrati prostornejša. Vendar je potrebno razumeti, da ima naš testni ix35 samodejnim menjalnik. Po prvih km je ta bolj lažeren, vendar zanesljiv.
Kuga ima v osnovi manjši prtljažnik kot ix35, vendar če podremo sedeže Kuga zmaga. Vendar kako pogosto vozimo s podrtimi sedeži? Ima pa Kuga za 5 cm daljšo medosno razdaljo kot ix35.
Kot zanimivost, prav vse motorne kombinacije, bencinske in dizelske so sedaj na voljo v osnovi že s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom.
Pri ceni ugotavljam, da Hyundai za približno enako ceno ponuja več opreme kot Ford Kuga.
________
Podatki:
Motor / menjalnik: 2.0 litrski turbodizelski motor CRDi – HP (135 kW/184 KM, 392 Nm) / 6-st. samodejni
Poraba po ECE: 9,1 / 6,0 / 7,1 l (CO2: 187 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 195 km/h / 10,1 sekund
Dolžina / širina / višina: 4410 / 1820 / 1670 mm
Medosna razdalja: 2640 mm
Teža: 1676 kg
Posoda za gorivo: 58 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 591 – 1436 l
Osnovna cena vozila (1.6 GDI City): 15.100 EUR
Osnovna cena testnega modela: 27.090 EUR
Cena testnega modela z dodatno opremo: 30.920 EUR
(dodatna oprema: 3.200 EUR – 6-stopenjski samodejni menjalnik H-matic, 430 EUR – metalna barva, 200 EUR – priprava in prevoz vozila)
Vabljeni k debati.
našel tole http://avto.over.net/clanek/hyundai-santa-fe-2-2-crdi-4wd-impression
a je še kak novejši?
V izključno mestni vožnji, po prevoženih zgolj 50 km se povprečna poraba giblje okoli 10 litrov dizelskega goriva na sto prevoženih km sodeč po potovalnem računalniku. Predvidevam, da se bo v kombinirani porabi z več relacije spustila nekje za dva litra. Javim.
Pripenjam v priponki informativni izračun zavarovanja za Hyundai ix35 CRDi AWD.
[img]http://med.over.net/forum5/file.php/99/57758/hyundai-ix35-crdi-2014.jpg[/img]
Evo, danes spet mal komentiram. Korejci delajo lepe korake, vendar je bilo še v vseh njihovih izdelkih nekaj Korejskega, pa naj bo to oblika, podvozje… Mogoče so zanesljivi, ampak je odvisno tudi od vozniških zahtev. Glede opreme bi pa rekel, da se proizvajalci trudijo navlečti vso mogočo elektronsko kramo v avte, da bi jim zvišali ceno, padejo pa potem na primer pri ergonomiji sedeža, ker je kakšen brezvezen senzor v izdelavi cenejši kot material za kako osten sedež. Pa tudi same zmogljivosti Korejcev glede na deklarirane konje in tui porabo, so za konkurenco in realnostjo. Morda bi moral probat se prenovkjenega ix35 za tocnejso oceno.
Mogoče Hyundai in Kia se ne moreta ravno primerjati z močjo svojih motorjev in tudi porabo, vendar vse raziskave kažejo, da so vse bolj zanesljivejši in prekašajo marsikaterega evropskega konkurenta. Hkrati je cena tudi zaenkrat še nekoliko ugodnejša.
Mislim, da sem si pravilno zapomnil, novica je bila namreč objavljena pred kakšnima dvema tednom. Pravi pa, da je sodeč po razsiakvi J.D. Power, ki velja v svetovnem merilu za eno najbolj kompetentnih, Kia Sportage po zadovoljstvu nemških kupcev, ki veljajo verjetno za najbolj zahtevne na svetu, najboljši med vsemi kompaktnimi športnimi terenci.
Vprašanje se zato glasi, zakaj je Kia v smislu kakovosti boljša od Hyundai, ki je sicer njen uradni lastnik?
Članek o študiji J.D. Power je sicer objavljen na linku:
https://avto.over.net/clanek/kia-sportage-odlicna-po-studiji-j-d-power-2014/
“Kia Sportage je zmagovalec študije J.D. Power 2014 o zadovoljstvu nemških lastnikov s svojimi vozili, saj je najvišje uvrščen v svojem razredu kompaktnih športnih terencev.”
Enkrat eni zmagajo, drugič drugi. Tako bi jaz to razumel. Bi bilo potrebno podrobneje pogledati koliko lastnikov Hyundaijev so zavzeli in koliko Kiij…
Se strinjam, hočem le povedati, da bi lahko pred nekaj leti Kija o takšnem rezultatu zgolj sanjala. Danes je pa to za marsikoga že skoraj samoumevno, za marsikoga pa še vedno presenečenje. Je pa dejstvo, da sta v zadnjih nekja letih tako Hyundai kot Kia naredila ogromen skok v smislu kakovosti in vsesplošne všečnosti, kar dokazujejo tako rezultati, kot je J.D. Power kot rekordna rast prodaje, kjer je Kia še korak pred Hyundaiem, ki je sicer v skupni prodaji večji.