Na testu: Kia Cee’d SW 1.6 CRDi LX Champion
Na test smo prevzeli Kio Cee’d JD SW. Torej karavana!
V primerjavi z Golfom ( http://avto.over.net/clanek/golf-variant-comfortline-1-6-tdi-bmt/ ), ki ga je Anej preizkusil ima ta Kia močnejši motor in šest prestav. Pa nas bo s svojimi zgolj 17.440 evri Cee’d navdušil?
V osnovi ima prtljažnik Kia manjši za cca 80 l v primerjavi s karavanskim Golfom, vendar se lahko bolj poveča (za 20 l), če podremo vse sedeže. Upoštevati je potrebno, da je karavanska Kia tudi malenkost krajša po skupni dolžini, a z daljšo medosono razdaljo kot Golf karavan. Zaradi tega se pričakuje večje udobje v notranjosti.
________
Podatki:
Motor / menjalnik: 1.6 CRDi (94kW/128 KM, 260 Nm) / 6 st. ročni
Poraba po ECE: 3,8 / 4,2 / 5,0 l (CO2: 110 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 185 km/h / ni podatka
Dolžina / širina / višina: 4505 / 1780 / 1485 mm
Medosna razdalja: 2650 mm
Teža: 1547 kg
Posoda za gorivo: 53 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 528 – 1.642 l
Osnovna cena vozila (1.4 CVVT, LX Fun): 14.990 EUR
Osnovna cena testnega modela: 21.640 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo in vključenim popustom: 17.440 EUR (omejena količina vozila)
Vabljeni k debati…
To, da ima golf še vedno le 5-stopenjski menjalnik, pa človek res težko razume v teh časih. Če ima Kia za manj denarja 6-stopenjskega, bi moral imelti golf glede na to, kako ga nekateri še vedno častijo, vsaj 7-stopenjskega, če malce pretiravam. Ko pa prideta v zgodbo še cena in garancija, mi je pa še manj jasno, zakaj nekateri še vedno častijo golfa, kot so ga upravičeno lahko pred dvema desetletjema. Stara slava, pa čeprav oguljena… Pa veliko užitkov med testom
Razumeti je potrebno le to, da je testni Golf imel šibkejši motor in s tem manj potrebe po šestih prestavah.
V smislu porabe in optimalne izrabe motornega navora je vedno bolje, da imaš šest kot pa le pet prestav. Potem pa takšnega golfa poženeš po avtocesti do 130 km/h ali pa recimo 150 km/h in ti pije kljub v primerjavi s ccee’dom šibkejšemu motorju verjetno pol do liter več. Če avto uporabljaš zgolj po regionalkah in v mestu, dejansko ne rabiš prav veliko 6 prestave, a za moje pojme je to, da ima golf v današnih časih v osnovni izvedbi le 6-stopenjski menjalnik in poltogo zadnjo premo, ena velika sramota. A da ne bo pomote, golf je vrhunski avto – a zgolj v dražjih izvedbah, kjer si pa s ceno tako v nebesih, kjer odpade racionalnost, s katero streže v veliko večji meri cee’d.
Informativni izračun avto. zavarovanja za testno Kio.
[img]http://med.over.net/forum5/file.php/99/57826/kia-ceed-sw-2014.jpg[/img]
Pozdravljeni. V vmesnem času sva z Iztokom zamenjala avtomobile, tako da Kio sedaj testiram jaz.
Povprečno porabo po potovalnem računalniku imam 5.5 l/100 km. S tem, da imamo kar precej relacijske vožnje. Nad 5.7 z normalno vožnjo še nismo prišli.
Ravno včeraj sem to preizkušal na avtocesti Koper – Ljubljana. Dejansko ima avto dovolj navora, da lahko normalno prehitiš avtomobil tudi s šesto prestavo. Tisti bolj leni vozniki bodo tudi iz cestninske postaje lahko zapeljali nazaj na 130 km/h s šesto prestavo. Me je kar presenetila Kia na tem področju.
Pozdravljeni
Upam, da boste uživali v vožnji s Kio Ceed. Za ljubitelje Wv pa vprašanje: Ali še vedno živite v času YU? Imate preveč denarja? Aja EGO.
Svet je napredoval in vaši stereotipi so zgodovina. Sedaj smo v globalnem svetu kjer znajo mnogi narediti bolje in ceneje kot Nemci, premium razred je pa itak samo za prepotentneže. Največ jih je v Audijih, kar so opazili celo nekateri novinarji iz avtomedijev.
Lp.
Pa saj je cee’d v bistvu v veliki meri nemški, kar podira še eden stereotip…Razvoj njegove oblike in tehnike je bil v celoti izveden v Kijinem oblikovalskem in tehničnem centru v bližini Frankfurta. Za povrh je cee’da oblikoval Nemec Peter Schreyer, ki ga pri Kiji verjetno bolje plačujejo kot so ga pri VW in Audiju. Če ne bi bilo tako, bi Schreyer verjetno tam tudi ostal, razen, če ga je Kija premamila z obljubo, da mu bodo pustili v smislu oblike več svobode kot jo je imel pri oblikovalsko konzervativnem Volkswagnu. cee’da prav tako izdelujejo v EU oziroma v Kijini slovaški tovarni, tam sicer delavce slabše plačujejo kot v Nemčiji, a naredi tudi VW marsikateri del na Madžarskem, Slovaškem itd. Konec dneva je pa razlika med cee’dom in golfom še vedno vsaj 30%, če prišteješ zraven še cee’dovo boljšo opremo in daljšo garancijo je pa razlika še večja. Kje je torej razlog? Zgolj v “natego efektu” ali pa je golf res toliko boljši? Težko verjamem!
Pod črto ni nič več na tem svetu res nemško, res ameriško, res japonsko itd. Vse je večnacionalno. Je pa cee’d verjetno res bolj nemški kot marsikateri načeloma res nemški avto. Kar koli že pomeni nemški.[/quote]
Se kar strinjam.
Pod črto ni nič več na tem svetu res nemško, res ameriško, res japonsko itd. Vse je večnacionalno. Je pa cee’d verjetno res bolj nemški kot marsikateri načeloma res nemški avto. Kar koli že pomeni nemški.[/quote]
Se kar strinjam.[/quote]
AMEN, bi rekel župnik, pa še res je. V teh časih je pomembno le še to, kje dobiš več za manj denarja in tukaj je Kia še vedno daleč spredaj. Če ne upoštevaš kvalitete in iščeš zgolj prevozno sredstvo, je pa v igri kakšna Dacia, a je to res bolj kot ne neprimerljiva zadeva.
Za moje pojme Dacie sploh ne bi smeli prodajati. Sem se zadnjič peljal z Dusterjem. V njem vse šklepeta in ropota, motor je pa za današnje standarde zelo surov v smislu hrupa in vibracij. Materiali so pa porazno plastični in prav nič prijetni v smislu vonjav – ko je močno sonce, je vse skupaj še bolj zoprno. Se pa strinjam, da ponuja Kia verjetno še vedno največ za svoj denar, saj igra pri njej zelo pomembno vlogo 7-letna garancija, ki jo še vedno nima niče drug.
Za moje pojme Dacie sploh ne bi smeli prodajati. Sem se zadnjič peljal z Dusterjem. V njem vse šklepeta in ropota, motor je pa za današnje standarde zelo surov v smislu hrupa in vibracij. Materiali so pa porazno plastični in prav nič prijetni v smislu vonjav – ko je močno sonce, je vse skupaj še bolj zoprno. Se pa strinjam, da ponuja Kia verjetno še vedno največ za svoj denar, saj igra pri njej zelo pomembno vlogo 7-letna garancija, ki jo še vedno nima niče drug.[/quote]
Najbrž ste se peljali s prejšnjim, kot je recimo tale: http://avto.over.net/clanek/dacia-duster-1-5-dci-4×4-extreme/
Tale prenovljen pa ima izboljšano izolacijo, kot tudi motorje: http://avto.over.net/clanek/novo-doma-dacia-duster-2013/
prav tako ne bi smel prodajat raznih mečk, poršev in bemflov
z >200KM, ker je tko omejitev 130km/h..
oz. bi moral met blokado..na 130kmh
pa tud kak češ razumet ksihta, ki kup tak avto in v 4 letih puhne 50% vrednosti..recimo dobrih 20-25k€
medtem ko se cenka za 6-7 ali 9gtronic menjalnik, z porabo al 4.5 al 4.7l/100km..
če letno dela 40kkm..je to v 4 letih dobrih 160kkm..
za VSO porabljeno nafto v tem času pa zmeče 1600 x 5l/100km x 1.5€ = cca 12000€!!!
to pomeni da razne variacije v porabi do drugih vozil v rangu 10-20% pomenijo cca 1200-2400€..
torej izguba v vrednosti 20-25k€ ni pomembna..
ampak poraba 4.5l napram 5l raznih škod oz uporaba 9gtronic menjalnika ..je pa pomembna ker prinese cca 1200-2000€ prihranka..
Racionalnost žal odpade pri večini slovenskih kupcev, kako zelo enostranski so, si pa lepo predstavil na primeru porabe. Kdaj bo ljudem jasno, da je avto predvsem sredstvo za prevoz, ki mora biti čim bolj cenovno sprejemljiv pod črto (v kompletu, kar pomeni amortizacija, poraba, stroški itd), pa mi ni jasno. Bo pa verjetno preteklo še veliko vode. Se pa stvari spreminjajo, če se ne bi spreminjale, bi vsi še vedno kupovali neracionalno, danes pa marsikdo, ki je še včeraj prisegal na golfa itd, kupi cee’da, saj ga ta očitno prepriča z neko mero dodatne racionalnosti v smislu, kjer verjetno res igra zelo pomembno vlogo ob ceni prav 7-letna garancija.
Glede na številne vpoklice, ki se pojavljajo pri vseh avtomobilih vseh znamk, je povsem jasno, da se pri vseh pojavljajo tudi napake in okavre, ki jih mora plačati lastnik avtomobila. Zato je daljša garancija definitivno boljša od krajše. Zato f… off vsem, ki nas prepričujejo, da imajo zgolj 2- ali 3-letno garancijo, ker delajo tako kakovostne avtomobile, da se ne kvarijo. Potem pa naj dajo doživljenjsko garancijo, če se res ne kvarijo. Pa jo ne dajo. Edina znamka, ki je naredila po tej plati v zadnjih letih preskok je dejansko Kia s 7-letno garancijo.
Mislim, da si dejansko zadel poanto. Cee’d je res zgodba o uspehu in dokaz, kaj lahko še včeraj razmeroma neznana avtomobilska znamka doseže, če se osredotoči na evropski trg in naredi posebej zanj avtomobil, ki je dejansko prav tako dober kot golf. Me prav zanima, kakšni bi bili rezultati slepega testa, če bi naključni vozniki vozili povsem zakamufliranega golfa in cee’da? Verjetno bi bil rezultat takšen kot pri primerjavi oblike ali pa recimo garancije.
Zanimivo se mi zdi, kako vsi po nekem času začnejo pljuvati čez nekaj in opevati eno drugo znamko. Kot je bila Toyota kar naenkrat najboljši avto, ker je imela dobre statistike in ne ker je dober avto.. Ko sem pred leti sam vozil Japonce že nekaj let, je folk šele dojel da se nič ne kvari (danes jih ne trenutno ne vozim). Danes je vse globalno in je vse tam tam nekje.
Tako da ne bom imel ne Golfa in ne Ceeda. Meni je občutek vožnje še vedno Korejski, ne morem si pomagat., Tako kot je v Golfu nemški. Tudi mene nova Golfova platforma dokler je zadaj poltoga prema ne prepriča, pretrdo, tudi volan preveč posreden. Tudi če je podvozje kao športno (vozil novo Octavia), se avto ob glasnem podvozju še vedno preveč nagiba, bolj cost saving ta nova platforma. Je pa druga pesem, ko vzameš TSI bencinarja in drugo podvozje.
Top avto v tej klasi je Mazda3, ampak žal nima različice karavana ena šest, ki bi se direktno primerjala s testirano Kio, mogoče bi lahko primerjali civica, ki ima že 1.6 dizel. Cene so pa itak skoraj tam tam nekje. Če bi gledal na kaj dobiš za svoj denar, potem bi kakšen focus definitivno bil prvi v vrsti.