Na testu: Kia Cee’d SW 1.6 CRDi LX Champion
Meni se v teh časih prav tako zdi skoraj nepomembno, kakšno znamko nosi avto na nosu. Vse je postalo globalna vas. Mi pa veliko pomeni to, da z avtom nimam nepredvidenih stroškov in po tej plati se mi zdi Kia s svojo 7-letno garancijo najbolj prepričljiva. To, da jo moraš voziti na servis, pa itak velja za vse avtomobile. 7 let miru je pač več kot 3 leta miru. So pač takšni časi, da ne morem več kupovati le tistega, kar se zdi najbolj primerno srcu, ampak kupujem tisto, kar mi govori razum.
Iz KMAG LJ sem dobil tole:
1.Redni servis 195,59€
2.Redni servis 279,14€
3.Redni servis 220,65€
Za dodatne informacije so vam na voljo na tel. št. 01 5843 183
Nato sem dobil še od AH Trobec:
1.196 eur
2.320 eur
3.220eur
4.320eur
5.275 eur
6.320 eur
… in še AH Tomše:
1.servis 195,59€
2.servis 279,14€
3.servis 220,65€
Na te cene vam lahko pripada 10% popusta na celotni znesek so še sporočili.
… iz P&D AVTO d.o.o. (MB) pa so posredovali sledeče:
V teh cenah niso zavzete naslednje stvari: majnkajoči vitrex,hladilna tekočina,zavorne ploščice
in ostali potrošni material.
1 leto ali 20.000 km : 193,00 eur
2 leto ali 40.000 km : 279,00 eur
3 leto ali 60.000 km : 229,00 eur
5 leto ali 80.000 km : 279,00 km
6 leto ali 100.000 km : 286,00 km
Redne servise je potrebno delati na 1 leto od nakupa ali zadnjega opravljenega servisa ali vsakih 20.000 km – kateri pogoj je pač prej opravljen (kilometri ali leto dni.
Cene se razlikujejo. Zanimivo.
Takšni zapisi me spominjajo na tipično slovensko gostilniško debato v smislu rekla-kazala. Meni se zdi cena za redni servis na pooblaščencu med 200 in 300 eur povsem korektna. Pa saj ti zamenjajo kar nekaj zadev. Pa vse skupaj tudi ne traja le pol ure. To, da so cene pri nekaterih znamkah 2 do 3x višje kot pri VW, je pa smešno. Me prav zanima, ali bi ti pri VW res kdo naredil redni servis za manj kot 200 do 300 evrov, kot plačaš pri Kiji. Še havbe ti ne odprejo za manj kot 100 eur.
Cene servisov so pri Kiji več ali manj zelo podobne ali pa še nižje kot pri večini ostalih znamk. Mi je pa smešno, kako eni kupijo nov avto, potem pa bi radi varčevali na račun varnosti z nakupom kitajskih pnevmatik neznanega porekla in zelo vprašljive kakovosti, z nakupom motornega olja v Lidlu ali Hoferju, (prav tako neznane kitajske znamke) in servisiranjem avtomobila takrat, ko se nekaj že pokvari. S takšnim pristopom porabiš več in se povsem oddaljiš od poante 7-letne garancije, s katero odpadejo vsi nepredvidljivi stroški, ki jih je lahko zaradi morebitnih okvar veliko – kar velja za vse znamke. Pa še vrednost avta z znano servisno zgodovino je neprimerljivo višja.
Kia ceed SW ima ketnco, vsaj moj, letnik 2008. Ima že 190 kkm, pa sem zelo zadovoljen z njim, turbina se malo sliši, že nekaj let jo poslušam, ampak se navadiš. Moti me edino neko brnenje v podvozju pri pospeševanju v višjih brzinah, kot da nekaj pride v resonanco in brni. Pri višjih obratih utihne. Kaj bi to lahko bilo, ne vem, mogoče celo plastika koloteka ali spodnja zaščita motorja.