Najdi forum

Splash Forum Avto.Over.Net Avtomobilizem Na testu: Kia Optima Hybrid 2.0 CVVT TX

Na testu: Kia Optima Hybrid 2.0 CVVT TX

@vročična, zato da na domačih napeljavah, npr. pri prijateljih, starših, ki ne veš, če imajo napeljavo po specifikacijah, da so električarji šparali, lahko znižaš moč polnjenja in s tem ne pregreješ njihovih poddimenzioniranih kablov.

Npr. polnjenje pri 10 amperih je tako, kot bi delal pralni/pomivalni stroj. Polnjenje pri 6A je tako, kot da bi delal sesalnik ali fen.

Odlična razlaga. To ljudje potrebujejo, povedano na laičen način, da vsakdo razume. Takšne nasvete želimo tu deliti. 😉

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/


Aaaa, hvala. :*

Iztok, vem 🙂

Zato sem tudi SIOL-u pomagal pri sestavljanju review-ja Ampere:
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomobili/2012/08/opel_ampera.aspx

Npr. ti je ta del znan 😉 ?

🙂

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

Sploh ne. Ni bilo mišljeno tako v smislu ekstremizma. Kot lastnik električnega avtomobila se brez dvoma obnašate zelo pravilno. Je pa res, da v smislu navadnega, se pravi običajnega voznika, meji vaše početje na ekstremizem. Večina voznikov nima ne garaže, če jo pa že ima, je ta brez možnosti polnjenja električnega avtomobila. Večini voznikov manjka tudi doslednost, ki jo zahteva uporaba tako tehnično naprednega avtomobila. Še večjo težavo pa ustvarja za električni avto potrebna infrastruktura, zaradi katere zgubi slednji velik del svojih prednosti, na katere so zelo dobro opozorili tako novinarji Dela kot Avtomagazina – predvidevam, da velja podobno za ostale medije, saj ne sledim vsem. Njihova poraba je bila pri Amperi daleč od vaše.Spodnji tekst je recimo z Delove priloge Kolesa – mislim, da je dejansko v tem največja poanta in pomankljivost Ampere proti recimo hibridu kakršen je Optima. Je pa jasno, da imata oba avtomobila veliko plusov in kakšen pomemben minus.j

@Malinpinko1: Ko ravno popaš copy-paste iz Delove priloge Na kolesih. Kmalu bo v tej prilogi tudi objavljen intervju z menoj glede Ampere – tako novinarji dobijo sliko tudi od uporabnikov na cesti in ne samo od ene vožnje do morja in nazaj.
Sej, večinoma delamo vožnje do delovnega mesta in nazaj, mogoče še po kakšnih opravkih, ne? Saj se ne vozimo v Koper vsak dan.

Pismu, spet ne morem objaviti malo daljšega prispevka (pa tako lepo sem ga pripravil). Je na tem forumu potrebna potrditev moderatorja, da odobri daljše prispevke?

Kakšna infrastruktura? Kakšna meja na ekstremizem?

Vse, kar potrebuješ, je 230V domača Schuko vtičnica v garaži. Pripelješ domov, priklopiš in to je to:
http://www.youtube.com/watch?v=DQkGw-U9-ps

Zjutraj odklopiš in se odpelješ. Je to ekstremizem? Ste potem tudi ostali ekstremisti, ker date polniti prenosnika ali mobilni telefon čez noč?

Še nekaj poskušam objaviti, pa me kar ne pusti 🙁

V čem je problem?

Nekateri omenjate, kako cenovno dober nakup je Optima. Po uradnem ceniku Kie – pod posebno ponudbo, stane 33.5500 EUR:
http://www.kia.si/pricelist/?model=354

Opel Ampero iz salona Avtotehne dobiš za 38kEUR:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6048252&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6231553&show=1

Ko odšteješ 4.000 EUR subvencije, prideš na 34k EUR, torej samo 500 EUR dražje, kot Optima. Kako je Optima cenovno boljši nakup, ko pri Amperi, pri vsakih 10.000 prevoženih kilometrih, privarčuješ 1.000 EUR pri gorivu?

Ok, na kratko. Cena Optime je 33.5kEUR, Ampera iz salona je 38kEUR – 4kEUR subvencije = 34kEUR.
Pri vsakih 10.000km privarčuješ 1000 EUR, tako da ne vem, kako je lahko Optima cenovno boljši nakup.

Sistem razume, da dajete nevarne linke… avto.net je očitno na seznamu… Sem odobril relevantne vaše objave.

Malinpinko1 je opozoril, da večina nima garaže, kaj šele vtičnice poleg avta … recimo pol Ljubljane in pol večine ljudi, ki živi v mestih. Torej, ti niso ravno – zaenkrat – navdušeni nad infrastrukturo za ele. avtomobile. Ko se bo to izboljšalo bo vse drugače…

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

Najlepša hvala!

Vsekakor! Električni avto in variante električnega pogona niso za vsakega, tako kot ni diesel avto za nekoga, ki dela kratke razdalje v službo in nazaj.

So seveda predpogoji, kot npr parkirno mesto z vtičnico, ampak tudi to se da. Npr. jaz živim v bloku. Imamo podkletno karažo, Ampera je parkirana v drugi kleti in do parkirnega mesta sem si dal potegniti elektriko od stanovanjskih varovalk do parkirnega mesta, tako da je to moja elektrika, ki se beleži na mojem števcu za elektriko.

[img]http://shrani.si/t/2z/fS/1KUoafno/05042009079.jpg[/img]

[img]http://shrani.si/t/2c/Ff/1ZTYUBH6/26022010204.jpg[/img]

[img]http://shrani.si/t/3e/9A/uLqex3R/26022010203.jpg[/img]

Testna Toyota Prius Plug-In:
[img]http://shrani.si/t/2N/Lh/4Q1ARIw3/1/20120429113318.jpg[/img]

[img]http://shrani.si/t/1k/Ww/2NDEC3Tn/20120721171848.jpg[/img]

Seveda, Vectrix motocikel, ki je na spodnjih dveh slikah, drugače ni tukaj parkiran. Na teh dveh fotkah sem ga imel priključenega zato, da sem testiral, da se lahko in avto (10 Amperov) in motor (7.5A) polnita hkrati. Varovalka je 25A, tako da je kapacitete več kot zadosti, da se lahko polnita tudi dva avtomobila hkrati, ali pa Ampera in še sesam avto.

Tule bi jaz dodal, da so dizli tako napredni že, da niti ne velja več za njih, da so samo za dolge razdalje. Normalen dizel lepo dela brez težav, tudi če ga uporabljša samo na razdaljah 5 km… Je pa poraba malce višja, ampak ne več toliko kot pred 8 in več leti.

MasterjDiesel se strinam, sam prihaja čas hibridov… potem pa še čas električnih in avtov na vodik

Verjetno predstavlja slednje res edino pot. Stvari se žal ali pa na srečo ne zgodijo nikjer čez noč. Zato pravim, da predstavlja infrastruktura največjo zagato in jo bo še lep čas pri popularizaciji električnih avtomobilov. Nenazadnje smo ljudje gradili infrastrukturo za avtomobile na bencinski in dizelski pogon nič manj kot zadnjih sto let. Gradnja infrastrukture za električne avtomobile bo sicer krajša, a se ne bo zgodila čez noč. Ljudje smo za kaj takega v svojem bistvu nagnjeni k enostavnim rešitvam, ne pa takšnim, ki zahtevajo dodatne prilagoditve. Vse to dokazuje tudi trg, kjer je prodaja električnih avtomobilov na evropskem nivoju še vedno zanemarljivo majhna, za odtenek boljša je prodaja hibridov, čeprav se tudi pri slednjih po mojem še ni odločila stroka v kateri smeri bo šel njihov razvoj. Nemci stavijo predvsem na zmogljivostno orientirane hibride (ki sicer letijo kot strela, a pijejo preveč), drugi izpostavljajo ekonomijo. Mislim, da bo preteklo še veliko vode… Poanto vsega tega je po mojem zelo jasno nakazal tudi citiran članek iz Dela, ene zadeve prehitevajo čas. Dilema ni zato v smislu Optima ali Ampera, ampak hibridna ali dizelska Optima.

@Majster Diesel: Diesel avtomobili so vsekakor zelo napredni in imajo visok izkoristek, ampak ravno zaradi visokega izoristka se pozimi, na razdalji 5km, ne segrejejo, tako da se voziš v mrzlem avtomobilu.
Bencinar je že bolje, Ampera/Leaf/… pa omogočajo, da avto predgreješ ali predhladiš še preden se v avto vsedeš, pa tudi če ga ne, vsaj pri Amperi začne toplo pihati že po eni minuti. Grelec potegne 6kW, tako da se kar pozna in je hitro toplo.

@600: Samo zate:

Plug-ins surpass hybrids’ early-market growth rate in the US[/url]

Tema se glasi: “Kia Optima Hybrid 2.0 CVVT TX”. PIKA!

Ti AndY1 pa si tako tečno nadležen na vseh forumih s to tvojo Ampero, da ti lahko rečem samo sledeče:
“SPOKAJ SE S TEME IN NEHAJ SMETIT!”

P.S.
Električni avtomobilčki so za otroke!

meni je čist kul kr se skoz prepleta s tole optimo hybrid…

In še dolgo bodo. Avto za katerega odšteješ cca 40Keur, kot velja to za Ampero, in se z njim ne moreš normalno odpeljati na poslovni sestanek v recimo Munchen, dokazuje zgolj to, da čaka električne avtomobile v primerjavi s hibridi še dolga razvojna pot. Zakaj tako mislim: ker je avtonomija Ampere premajhna (realno od 30 do 60 km) in ker deluje avto nato na bencinski motor, ki postane pri višjih hitrostih (se pravi nad 110 km/h) požrešen in glasen, kar je še bolj izrazito na vsakem delu ceste, ki se začne rahlo dvigati. Na strmih klancih je pa sodeč po prebranih testih, ki jim gre bolj verjeti kot besedam takšnih ali drugačnih promotorjev, Ampera še bolj neugledno glasna.
Vse zgodbe o izjemno nizki porabi bencina in temu, kako je nekdo polnil avto pred hotelom, pa pri teti, pa ne vem še kje na nekaj sto kilometrov dolgih poteh in nato porabil zgolj X decilitrov bencina, so pa dejansko zgolj za tiste, ki imajo prav tako zelo veliko časa kot otroci. To je igračkanje, ne pa realna uporaba. Če odšteje za avto 40K, potem skoraj gotovo veš, kako pomemben je v življenju čas in kaj ti čas pomeni v smislu denarja. In po tej plati bo hibridna Optima še dolgo v izraziti prednosti pred Ampero, saj se z Optimo pelješ v Munchen hitreje, tišje, bolj udobno in skoraj gotovo z nižjo porabo.

Katera tema, haha! 😀

SEM FAN NEMCEV, ampak tu vidim da bo KIA pojedla nemce! Žal.

Imam občutek, da jih je že pojedla, ne pa da jih šele bo… Ko si pogledaš prodajne rezultate v smislu dobička in izgube ter prodajne rasti ali pa prodajnega upada, ti je zadeva zelo hitro jasna. To, kar je uspelo narediti Kiji v zadnjih nekaj letih, predstavlja fenomenalno zgodbo. Ford, Opel, Seat itd. beležijo zadnja leta zgolj debelo izgubo, ki jo spremlja zapiranje tovarn in krčenje zaposlenih. Kia pa raste in to večinoma z dvomestno številko na letni ravni. Tipi pač migajo, ne pa spijo na starih lovorikah – hkrati pa ponujajo še konkretno garancijo, ob kateri se konkurenci z 2 in 3 letnimi garancijami zgolj rola v glavah.

New Report

Close