Najdi forum

Splash Forum Avto.Over.Net Avtomobilizem Na testu: Kia Optima Hybrid 2.0 CVVT TX

Na testu: Kia Optima Hybrid 2.0 CVVT TX

MarioKR maš kar prav. Sploh Fiat, Peuoget, Citroen, Opel so zgubljeni. Kia pa je celo uspešnejša kot Hyundai. Sploh pri nas… Hyundai se preveč igra z vodikovimi celicami.

Po mojem ni problem Hyundaai v gorivnih celicah, s tem se po tihem igrajo več ali manj vsi. Po mojem tepe Hyundai predvsem, kar velja za Evropo, ne pa ostali svet, konzervativen in premalo všečen dizajn. V Evropi se njegov oblikovalski pristop preprosto izgubi v primerjavi s sestrsko Kio – tehnika je pa itak pri obeh enaka. Prav tako mi ni jasno, zakaj lahko ponuja Kia 7-letno garancijo,Hyundai pa 5-letno. Motorje in menjalnike pa itak izdeluje Kia za ene in druge modele v njeni slovaški tovarni. Bo pa verjetno napako z dizajnom popravljal Peter Schreyer, ki je po novem šef dizajna tudi za Hyundai.

meni je razumljivo, da je Hyundai moral it v eno stran, Kia v drugo glede dizajna…če ne bi bili preveč enaki. recimo i40 je čudovit avto, no ja, optima pa tudi. 😀

medtem ko santa fe je meni boljši k sorento… pri manjših modelih je hyundai slabši, kia pa pri večjih. ..

Se strinjam. Se mi pa ni nikoli zdela v smislu marketinga smiselna uradna filozofija Hyundaia kot grupacije, češ, da oni ponujajo bolj konzervativno oblikovane in starejšim kupcem namenjene avtomobile, Kia pa gradi na bolj mladostniški filozofiji. Povsem jasno je, da ni dobro, če bi bile Kie preveč podobne Hyundaiem in obratno. Se mi pa zdi takšno razmišljanje čudno v smislu kupcev, češ mi delamo avtomobile za starejše kupce, s tem si namreč zapiraš preveč vrat. Le kdo si želi biti star ali pa zaznamovan s takšno oznako?
Je pa tudi meni zelo všeč i40 (ampak zgolj karavanski, Optima je kot limuzina veliko lepša). I40 je po mojem dejansko prvi in edini Hyundai, ki je v smislu oblike naredil velik preskok.

Sicer smo šli z Optime v druge teme, pa vseeno. 🙂 Meni je preskok naredil že ix35 in sedaj to uspešno nadaljuje novi Santa Fe.

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

MarkoKR saj pametno razmišljaš, vendar roko na srce, konzervativni so hyundaiji to pa je za starce 😀

Imaš prav, starejši ljudje se načeloma res spogledujejo s konzervativnim oblikovanjem, je pa hkrati res, da jih veliko prisega na bolj mladostniško podobo, ob kateri se počutijo bolj mlade. Meja med tem, kako zelo je lahko avto konzervativno oblikovan ali pa kako zelo je lahko podrejen v smislu trenda zapovedim, ki so bližje mlajši populaciji, je pa verjetno zelo težko določljiva. Verjetno je zelo odvisna tudi od filozofije posameznega naroda – Nemci so recimo po tej plati drugačni od Italijanov itd. Konec dneva pa itak o vsem odloča trg in na trgu se dizajn, ki ga goji zadnja leta Kia, zasluži veliko hvale. Pa ne zato, ker je meni osebno bližji od dizajna, ki ga ima Hyundai, ampak zaradi prodajne rasti, ki slednje dokazuje, in hkrati oblikovalskih nagrad, ki jih je prejel Peter Schreyer za najnovejše Kiine modele. Po tej plati je tip čistokrvni “profesor”, me pa čudi, zakaj je pobegnil od VW in Audija, že tam je bil vrhunski s svojim audijem TT in beetlom. Morda je bil največji problem prav v tem, da mu niso dovolili toliko kreativnosti še pri ostalih bolj množičnih modelih, kot je recimo večna golf klasika. Pri Kiji ima očitno bolj odprte možnosti.

Kia stremi k modernemu oblikovanju tudi zato, ker ve, da se ne more kosati zaradi svoje zgodovine in prepoznavnosti na evropskih tleh z evropskimi konkurenti kot je ravno Golf. Zato tudi raje gredo v alternativo tem kjer so sodeč po prodajnih številkah uspešni.

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

Res je. Pa tudi prodajne številke slednje zelo očitno dokazujejo, kar žal ne velja za številne evropske znamke, ki se utapljajo v izgubah.

Andy, ne sekiraj se. Vsekakor je tak avto na elektriko, ki se ga polni v domači garaži, vsaj za vsakdanje skakanje do službe, trgovine, šole in podobno več kot idealen.

Sam imam dva pomisleka:
– če pride elektrika za tvoj električni avto iz TEŠ6 oz. podobnega vira, potem je to pesek v oči
– trajnost in reciklaža baterij, kaj če bi bilo 50% avtov električnih, katerim bo po 7 letih potrebno zamenjati vse baterije?

Sam danes na poti v službo na 15 km nisem proizvedel nobenega smoga, bom pa pojedel malo več špagetov za malico, ki so se pa tudi proizvedli preko vlaganja nafte v sejanje, košnjo, tako da smo spet tam. Pa dihal sem zrak in spuščal nazaj CO2, pa 2x me je malo napenjalo in sem tudi spustil….

Gre se za zmanjsanje ne pa za popolno zausravitevvonesnazevanja.

Pri vseh teh zadevah gre dejansko za majhne, a pomembne korake. In tak manjši korak predstavlja hibrid, električni avto pa je pri tem koraku sicer bolj v ospredju, a še vedno z žal preveč kompromisi. Zadnjič sem se recimo pogovarjal s strokovnjakom s Toyote in ga vprašal, kako in kje reciklirajo baterije za električne avtomobile, pa mi je povedal, da ima Toyota za to v Evropi zgolj eden center, pa še to nekje v bližini Bruslja. Halo? Pa kratka avtonomija, pa visoka cena, pa nestabilne baterije, ki rabijo pozimi gretje in poleti dodatno hlajenje, pa potreba po garaži in dodatnem priključku, pa industrijsko zahtevnejša proizvodnja, kar vse skupaj prinese v seštevku veliko večje izpuste C02. Pri električnih avtomobilih je dobro le to, da ne onesnažuješ tam, kjer je veliko ljudi, se pravi v mestu. V mestu je pa tudi hibrid zelo dober in to z veliko manjšim odrekanjem v smislu uporabnosti in cene, kar dovolj nazorno odkriva cenovna razlika med hibridno Optimo in električnim Oplom.

Živjo!

Odlična debata in prava tema, ki me zelo zanima. Ravno te dni voziva Optimo Hybrid in Ampero. Jaz sem vsekakor Andyjev tip. Ampera mi je 100% prava smer elektrifikacije avtomobilov. Čudovita vožnja, odličen menjalnik, dobro vzmetenje. Za mene je le minus, ker je nekoliko nizka, za ženo pa še klavstrofobično sedenje odzadaj in brez zračenja odzadaj. Spredaj je vse OK. Optima je seveda večja, boljše zračenje in serijsko sončna streha in zračeni sedeži. Ampera ima plus v petih vratih, ki jih Optima nima in malo bolj inteligentno izvedenem prtljažniku. Optima ima malceno slabše vzmetenje, menjalnik ni tako dober kot v Amperi in doprinese k višji porabi. Pri normalni vožnji je seveda 100% zmagovalec v porabi Ampera in ne vem zakaj ne gredo rušiti Guinessov rekord čez Ameriko, ki ga sedaj nosi Optima. Menim, da bi ga z lahkoto porušila. Moj absoluten favorit je Ampera, kljub ceni in ostalim navedbam, ženin pa Optima in sicer glede cene, opreme in velikosti.

V bistvu bi želel Optimo z Oplovo (Teslovo, Chevroletovo?) tehnologijo. Ali pa kaj na ta način v še drugačnih karoserijskih izvedenkah.

Hvala za to mnenje. Tako se piše! Bravo. Jedrnato in opisano z lepimi besedami.

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

Milan, lepo si to spisal. Tako se dela primerjave, da sediš in nekaj časa uporabljaš enega in drugega. Je pa zanimivo, kakšne stvari opazi tvoja žena in na kaj si ti bolj pozoren. Pri rušenju Guinessovega rekorda pa je verjetno treba upoštevati še čas, v katerem prevoziš to razdaljo. Glede na avtonomijo baterijskega sklopa, ki je pri Amperi omejen uradno na max. 80 km v realnosti pa na manj, in dolg čas vsakega polnjenja, se mi primerjava po tej plati z Optimo ne zdi najboljša. Če bi jaz moral prevoziti celo Ameriko po čez, bi se pa vsekakor odločil za Optimo, saj je večja, bolj udobna in verjetno tudi bolj varna. Optima je pač čistokrvna limuzina, Ampera pa je bolj mestni avto.

New Report

Close